Η κρίση προηγείται των αλλαγών

Η κρίση προηγείται πάντα των αλλαγών

και ενίοτε το απρόβλεπτο

κόβει το αυγολέμονο στην σούπα

της Κασσάνδρας

το απρόβλεπτο, Αλήτης Αίολος

που μας αγαπά

 

7 Σχόλια to “Η κρίση προηγείται των αλλαγών”

  1. […] Η κρίση προηγείται των αλλαγών « GreenLion […]

    Μου αρέσει!

  2. Τι έγινε φίλη; Αυτό εδώ είναι ότι πιο αισιόδοξο έχω ακούσει τους τελευταίους μήνες!

    Μου αρέσει!

  3. Τι έγινε; Θέλησα να μιλήσω για την έννοια του…ίσως;… χωρίς να μιλήσω για το ίσως; Το είπα απρόβλεπτο…και Αλήτη Αίολο…και κοίτα να δεις που οι μη κύριοι θεοί των Ελλήνων είναι πιο όμορφοι τελικά….

    Μου αρέσει!

  4. Ε μα οι μη κύριοι θεοί, είναι ακόμη μικρότεροι γι αυτό και πιο γοητευτικοί, όσο και κατανοητοί. Πως να καταλάβεις το όλο, πως να σε αγγίξει, αν δεν το διαιρέσεις σε πολύ μικρά κομματάκια; Γι αυτό οι χριστιανοί δεν μπορούν να καταλάβουν το θεό τους. Είναι άτοπο να κατανοείς το όλο. Το ίδιο το όλο, ίσως δεν κατανοεί τον εαυτό του…

    Μου αρέσει!

  5. Ίσως αν το ίδιο το όλο είχε την δυνατότητα να κατανοήσει την ολότητα του, εμείς να μην είχαμε ποτέ υπάρξει! Η ίδια η ύπαρξη μας τεκμηριώνει νομίζω, την αδυναμία αυτογνωσίας, άρα και μη τελειότητας και του ίδιου του ονομαζόμενου θεού, ο οποίος περιμένει από εμάς δια μέσου του » γνώθι σ αυτόν» να πληροφορηθεί ποιός Αυτός Ειναι….
    Ίσως η πλάνη του νοητικού πεδίου να είναι η Πλάνη του Όλου πως είναι » παντογνώστης» ή πως μπορεί να γίνει….και οι χριστιανοί μέχρι να το αντιληφθούν θα ταλαιπωρούνται και θα μας ταλαιπωρούν λόγω της πλειοψηφείας τους….

    Μου αρέσει!

  6. Τι είπες τώρα;
    Τα είχα αξιώσει παλιά αυτά αναζητώντας το Λόγο!!! Καλησπέρα!

    Μου αρέσει!

  7. Το αυτονόητο, όποιος αναζητεί βρίσκει αυτό ακριβώς που ρέει από την πηγή του. Μάλλον έχουμε την ίδια πηγή! Και δεν εννοώ τον Λόγο αλλά την πηγή τρόπο σκέψης! Καλησπέρα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε