μια λέξη στα έξη μοιράζει το ψωμί της συνήθειας

μια λέξη στα έξη μοιράζει το ψωμί της συνήθειας

η κάθε λέξη και μια όψη χαράζει

στου ζωδιακού το στρόγγυλο τραπέζι

μια λέξη άρρητη, όμως άκου καγχάζει

κρυμένος αλήτης σε παραφυλάει

αθέατος πίσω από την που πεισμώνει Σελήνη

αρνούμενη το πρόσωπο της να δείξει

των ερμηνευτών προκλητική πρόσκληση

το γάντι του πετάει

μοιραίας μιας αντίληψης την χάρη ζητάει

μια ανάσα θερμή σιμά σου ανασαίνει

μια πνοή τον οίνο της μοιράζει

στους τριπλούς δεκανούς του κάθε του θρόνου

του γενέθλιου σου ο αέναος θεμελιωτής

14 Σχόλια to “μια λέξη στα έξη μοιράζει το ψωμί της συνήθειας”

  1. μία λέξη μοιράζει στα έξη το ψωμί της συνήθειας…..
    η συγχορδία των 6 ακτίνων εναδική,ψυχής,προσωπικότητας, νοητικού σώματος,αστρικού και φυσικού

    Μου αρέσει!

    • μια λέξη… ένας πλανήτης….ένας αλήτης όπως μ αρέσει να τον αποκαλώ….όταν πίσω από την κρυφή πλευρά της Σελήνης ακούω τον ήχο του και Αντιλαμβάνομαι…όταν και …όποτε…και κάθε φορά που….

      Μου αρέσει!

  2. στους τριπλούς δεκανούς του κάθε του θρόνου

    του γενέθλιου σου ο αέναος θεμελιωτής

    12 οι θρόνοι ένας σε κάθε γενέθλιο οίκο…..άρα άλλη μια λέξη έχει εκδηλώσει….

    Μου αρέσει!

    • η εξατομίκευση είναι διαφοροποιημένη….σε άνδρα και σε γυναίκα….ποιός όμως είναι από μας ικανός κάνοντας χρήση από το υψηλότερο σημείο της προσωπικότητας του του νόμου του μαγνητικού ελέγχου να βρεί την διαφοροποιημένη λέξη …. να σχηματοποιηθεί το 12;….ένας Πλανητικός δάσκαλος…

      Μου αρέσει!

      • επτά φωνήεντα…επτά πεδία …επτά νόμοι πεδίων….πρώτο φωνήεν πρώτος κραδασμός και πρώτος νόμος…και ένας ένας με την σειρά τους….κι η λέξη το όνομα που σου έδωσαν τυχαία ….;το δικό σου επίσημο σ αρέσει δεν σ αρέσει…περιέργως και αποκαλύπτει τους νόμους που είτε έχεις μάθει είτε καλείσαι να μάθεις με την επανάληψη τους…αν στο όνομα σου υπάρχουν δύο άλφα ο νόμος του κραδασμού της διπλής πύλης ζωής….μπορεί να εκφράζεις και τους δύο ή μόνον τον ένα και να πρέπει να προσπαθήσεις για τον άλλο…αν έχει ι τέταρτο φωνήεν και νόμος μαγνητικού ελέγχου ….

        Μου αρέσει!

  3. τυχαία; ούτε να το φανταστείς …στο όνομα μου έχω τα φωνήεντα που αναφέρεις και ο που με δίδαξε τον νόμο εντολή μου έδωσε να το χρησιμοποιώ ανευ υποκοριστικού ατόφιο το όνομα αν και δεν μου αρέσει καθόλου…..μα καθόλου

    Μου αρέσει!

    • Τι ξέρεις για το Αχιλλέας;

      Μου αρέσει!

      • τι ξέρω; μονάχα αυτό που μου φώναξαν τα φωνήεντα στο όνομα Αχιλλεύς….αλφα 1ο φωνήεν πρώτος νόμος του κραδασμού και ακτίνας ψυχής του η 1η , ιώτα τέταρτο φωνήεν 4ος νόμος μαγνητικού ελέγχου ακτίνα προσωπικότητας ίσως 4η, έψιλον δεύτερο φωνήεν 2ος νόμος συνοχής και 2η ακτίνα πιθανά του νοητικού σώματος …υψιλον 6ο φωνήεν και νόμος της Αγάπης ακτίνα 6η την θεωρώ πιθανή του αστρικού…αν διαλογιστείς και σε σχέση με το χ και το λ και την θέση τους ανάμεσα στις φωνές θα μάθεις περισσότερα ίσως και το γιατί ο Δ ίας παραιτήθηκε της διεκδίκησης της ερωτικής με την μητέρα του εάν παραιτήθηκε που αμφιβάλω

        Μου αρέσει!

  4. και η ενάδα του η τρίτη αυτή δεν αλλάζει….ο Αιακός ο πατέρας του πατέρα του …..ήταν κριτής στον Άδη…και έχει την ίδια ακτίνα με τον Ηρακλή ψυχής ο Ηρακλής τραυμάτισε τον Δάσκαλο τους και ο Αχιλλέας τον Τήλεφο….δύο ενσαρκώσεις στην ίδια ακτίνα…..

    Μου αρέσει!

    • Πολυ ενδιαφέρον…
      Ξέρεις κανά βιβλίο ή οτιδήποτε άλλο που μπορώ να διαβάσω πάνω σε αυτά;
      Για τα φωνήεν και τις ακτίνες;

      Μου αρέσει!

      • για τα φωνήεντα δεν έχω διαβάσει πουθενά οτιδήποτε δεν ξέρω αν υπάρχει κι αν και κάποιοι άλλοι διαλογιζόμενοι περί ακτίνων νόμων πεδίων και ομφής τους στην γλώσσα ασχολήθηκαν….για τις ακτίνες τους νόμους και τα πεδία με πληροφόρησαν τα βιβλία της Αλίκης Μπαίυλη…

        Μου αρέσει!

      • Χμμμ οκ
        Ευχαριστώ πάντως.
        Αλίκη Μπειλη που διάβασα παλιότερα δεν με συγκίνησε ιδιαίτερα να πω την αλήθεια…
        Ισως και να μην τα κατάλαβα…
        Ημουν πιο μικρός…

        Μου αρέσει!

  5. δεν έψαχνα την συγκίνηση πουθενά αλλου πλην της Ελληνικής που με δονεί μυθολογίας…στην Μπαίυλη βρήκα πληροφορίες που χρειαζόμουν….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

