Νόηση

Νάματα στάζουνε Στυγός

Όρκοι πούδωσες να ισορροπείς

Ηγέτης της μορφής Άνθρωπε που οικοδόμησες

Συνετός να μένεις εντός της

Ημερος μεταστοιχείωσης γνώστης

6 Σχόλια to “Νόηση”

  1. μεταστοιχείωσης γνώστης……συνετός….
    τα πύρινα νάματα της Στυγός….
    η γέφυρα του ουράνιου τόξου;

    Μου αρέσει!

  2. η γέφυρα του ουράνιου τόξου
    ο Πήγασος
    της φαινομενικά αποκεφαλισμένης Μέδουσας
    που όταν
    την προσοχή της απέσυρε
    αόρατο
    για όσους δεν ακολούθησαν το κεφάλι της
    που Άτμαν του πεδίου
    μεταμορφωνόταν σε αιθεροφυσικό
    του επόμενου πεδίου
    επώδυνη διαδικασία η μεταστοιχείωση
    κι οι θεοί ακόμα τρέμουν
    το ύδωρ της Στυγός…βαρύ Ύδωρ;

    Μου αρέσει!

  3. όταν ερωτεύεσαι πόσο εφικτό είναι να ισορροπήσεις;

    Μου αρέσει!

    • καθόλου μα καθόλου εύκολο…τι κάνεις; απομακρύνεσαι…σε απόσταση συναισθηματικής ασφάλειας μέχρι να μάθεις να ελέγχεσαι…να ζήσεις τον έρωτα σε όλη του την κλίμακα της έντασης χωρίς να σε καταστρέψει!

      Μου αρέσει!

      • η χημεία του Έρωτα και η μεταστοιχείωση….η χρησιμότητα των…. Κυρίων του πάγου και η ένωση τους με τους Κυρίους της φλόγας;

        Μου αρέσει!

      • χμ…και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν…του ιερού μυστηρίου των χριστιανών; μόνο που Πήγασος δεν προκύπτει τους μένει η Μέδουσα να τους βασανίζει….

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

