Φαντασία

Φως ονείρου χάδι της αυγής στα μαλλιά σου

Αστεριών κραυγές με φυγάδευαν για χρόνια

Να είμαι και να μην είμαι

Της στιγμής που κυλά στο χρόνο η εξωτερικευμένη έκφραση

Αερικό να με κρατεί στην σκέψη της η αισθαντική αμοιβαιότητα

Στάχυ χρυσό στο χωράφι της επιθυμίας να με σκορπίζουν

Ιέρειες λέξεις να ορίζουν την ένταση των κυμάτων που ξεσπούν

Ανένταχτες στον ορισμό του ερωτικού πόθου που ξυπνούν

11 Σχόλια to “Φαντασία”

  1. νικολας αλεχανδρινος.. Says:

    Δωρο στον δουρειο ιππο!

    Γιε μου σαν άλλος Ηρακλής,
    στης Αρετής το δρόμο
    γίνε και ‘συ Πολεμιστής,
    κατόρθωσε τον πόνο

    στράτες θα βρεις διχαλωτές,
    διλλήματα μεγάλα
    Διχογνωμίες στην κεφαλή,
    θα πέφτουν σα ψιχάλα

    θα σε ρωτούν ποια προτιμάς
    εσένα θα προτρέπουν
    για να υπάρχουν αυτές
    εσέ uα κατατρέχουν

    είναι οι δυνάστες δυνατές
    τα’ από της ύπαρξης σου
    που απαιτούν μερτικό ,
    ληστεύουν τη ζωή σου

    έχουν αφέντη το Εγώ,
    που για θεό τους λατρεύουν
    πιστεύουνε το φίδι σου,
    εγκέφαλο το λέγουν

    όμως καμία από τις δυο,
    σου λέω μη διαλέξεις
    μην σε διχάσουνε αυτές,
    εσύ αν το προσέξεις

    την Πηνελόπη σου ψυχή,
    ζητούνε σα μνηστήρες
    δήθεν εκείνη νοιάζονται
    με σκέψεις σα φωστήρες

    Θα λένε πως ανησυχούν
    και πως την αγαπάνε
    Κι άμα θα γέρνει απ τη μια,
    Πολλές θα τη χτυπάνε

    πρόσεξε εσύ τις σκέψεις ,
    μην επισκέπτες μοιάζουν
    μη φτάνουνε απρόσκλητες,
    σε ζεύγη αν πλησιάζουν

    εάν στριφογυρίζουνε
    και , αιτούν το θαυμασμό σου
    για τον επόμενο χορό,
    με πίστα το μυαλό σου

    να σε χορέψουνε Ταγκό
    αν σου ζητούν οι σκέψεις
    την πρόταση να μην δεχτείς ,
    καμιά να μη διαλέξεις

    τις βλέψεις έχουνε να δεις
    τι θέλουν από σένα
    σοφά να λογιαστείς εσύ,
    μη σε γελάσει ψέμα

    Μα-γιε εσύ, μην πλανευτείς,
    εσύ να μη παγώσεις
    Σβήστε.. τα μάτια η καρδία,
    τη λύση θα σου δώσει

    θα νοιώσει μόνη της αυτή
    το δρόμο το δικό σου
    Στο χάρτη το συμπαντικό,
    Ποιος είναι ο καλός σου

    ξέρει Το πνεύμα πιο καλά
    τη στράτα για το μέλλον
    Κι αυτός που ένοιωσες με μιας,
    αληθινά σας λέγω

    Και αν μοιάζει δύσκολος στενός,
    Να τον εξερευνήσεις
    Κι αν εμπιστεύεσαι, το νου
    δεν θα μετανοήσεις

    αν σαν παιδί λογιάζεσαι,
    εσύ αν δεν κοιμάσαι
    άμα απλά κατανοείς,
    αμα δεν τα φοβάσαι

    Θυμήσου γιε μου η σκιά,
    εκτός τον εαυτό της
    Αποκαλύπτει και το φως,
    το πίσω πρόσωπο της

    Και τα κακά είναι καλά,
    ανάποδα αν τα βάλεις
    Αν με σοφία ορατάς
    πολλά τα ‘σα θα μάθεις

    στου είναι μέσα το ναό,
    με πνεύμα ιερέα
    λειτούργησε το θεϊκό
    τό μέγα προβολέα

    νικολας αλεχανδρινος..
    koytro@gmail.com

    Μου αρέσει!

    • υποκλίνομαι στους στίχους σας
      γνωρίζουν την φαντασία και την ορίζουν
      δεν τους ορίζει
      υποκλίνεται η γραφή μου στην γραφή σας

      Μου αρέσει!

      • νικολας αλεχανδρινος.. Says:

        ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
        ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ ..
        ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ
        ΜΠΟΡΕΙ ΚΟΛΑΚΙΑ…
        ΜΕ ΠΑΡΘΕΝΑ ΣΙΩΠΗ
        ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ
        ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ
        ΑΛΗΘΕΙΑ

        ΝΑ ‘ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ

        Μου αρέσει!

    • κραδασμούς αν λαμβάνεις αλήθεια
      μα σαν τους ερμηνεύεις
      ποτέ δεν ξέρεις με σιγουριά να πεις
      αν δεν και ψέμα αθέατο της προσοχής
      στην λέξη σου μέσα εμπήκε
      μα σαν μπορούν οι δυό κι όχι το πλήθος
      με κραδασμό στον κραδασμό να απαντούν
      με της αύρας πλήρωσαν αλήθειας δασμό
      κι απέκλεισαν το ψέμα….

      Μου αρέσει!

  2. νικολας αλεχανδρινος.. Says:

    αγαπητή taburito
    κι ας μην ξέρω τι σημαίνει
    τ’ όνομά σου είν’ ωραίο
    την εξήγηση προσμένω

    κραδασμούς αν λαμβάνεις αληθείας
    μάθε’ αλήθεια πως είναι αυτοί
    πως τα λόγια ψέματα λένε
    κι αν δεν σκέφτηκες σκέψου εσύ

    κραδασμοί μες σε λίμνες απλώνουν
    σαν κυκλώνες σωστοί messiger
    της αληθείας αυτοί ταχυδρόμοι
    στις ανθρώπινες μέσα καρδιές

    taburito γλυκιά αγαπημένη
    αδελφή μου γυναίκα εσύ
    πνεύμα έχεις το βλέπω το ξέρεις
    κοίτα συ τους δασμούς ν’ αρνηθείς

    taburito φαντάζομαι ότι
    ότι ‘ σύ εννοείς όλα αυτά
    θα χαιρόμουν αλήθεια αν ήταν
    θα λυπόμουν δίχως αλλά….

    αντιρρήσεις εσύ αν δεν έχεις
    άμα δούλη στις ρήσεις εσύ
    αναντίρρητα άμα δεν είσαι
    αντισχόλιο πάρε γιατί

    Μου αρέσει!

  3. σημαίνει Λαβύρινθος

    Μου αρέσει!

  4. νικολας αλεχανδρινος.. Says:

    Σε ευχαριστώ.-

    Μου αρέσει!

  5. ο χρυσός φυσικά δεν έχει μόνο κίτρινο χρώμα….έχουμε και τον λευκόχρυσο

    Μου αρέσει!

  6. διαβάζοντας τον διάλογο σας με τα ποιήματα νιώθω πραγματικά χαζός… χαχαχαχα 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

