Ανατολή

Ένα Άλφα τρυφερό ανασαίνει

από το κέντρο μου

κι εκτείνομαι ποιητικός ορίζοντας

ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα

μιας επιθυμίας που ξέρει

να συλλαβίζει τον Κύκνο

και την πληγή να επουλώνει

που αρχέγονους χώριζε εραστές

4 Σχόλια to “Ανατολή”

  1. Α παρέμεινε επικεφαλής του αλφαβήτου, σε όλη τη διάρκεια και τις φάσεις της ιστορίας του….Αιγυπτιακό ιερογλυφικό κεφαλή Ταύρου…Κύκνος ο γιός του Άρη…που χώρισε τον Ηφαιστο και την Αφροδίτη

    Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμε…

    Α=1 κ=10
    Αστέριος με μορφή Ταύρου Α΄μυθικός βασιλιάς της Κρήτης

    Κύκνος γιός του Άρη μα και του Ποσειδώνα και του Σθένελου και του Απόλλωνα…
    ο γιός του Αστέριου λεγόταν Κέφαλος….

    Μου αρέσει!

  3. Τετρακτύς….κι ένα μεγάλο κρίμα…
    ένας, δύο, τρείς…..
    Μίνως, Ραδάμανθυς, Σαρπηδών….
    που είναι ο Τέταρτος?

    Μου αρέσει!

  4. Πηγή πληροφοριών…του Σόλωνα για την Ατλαντίδα…Αιγύπτιοι ιερείς….μα Πηγή των Νόμων του….η Κρήτη

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

