Κεφαλαίες κραυγές

Κεφαλαίες κραυγές, μικρές αγωνίες

η φωτιά μαίνεται καταστροφική

όταν η φλόγα ξεψυχά

Ο μέγας συνωμότης αναρχικός Έρωτας

κρατεί την φωνή του με τα δόντια

σε φράκτες συμφώνων

σύμφωνα με την συνωμοσία της σιωπής

για την μεγάλη παράταση της ανάσας του

Τρισμέγιστο κέρδος Ερμή

την ώρα της αναμέτρησης

με το ανάποδο ρούχο της Ζωής

Διονυσιακή νίκη Ελεύθερων Επιλογών

10 Σχόλια to “Κεφαλαίες κραυγές”

  1. κι ένας γρίφος για το ¨ματς¨ξέρουν αυτοί που ίσως είναι και αυτές…
    μετρήστε τις καταστροφικές πυρκαγιές ….ανά περιοχές να βρήτε τους καμμένους ψευτόμαγκες πολεμιστές …

    Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμε καλό μου λες να είναι τόσο μα τόσο ανόητοι πιά που να μην το έχουν αντιληφθεί….μάγοι είναι δεν είναι σαν εμάς τους επαρχιώτες….

    Μου αρέσει!

  3. το Σεπτέμβρη του 79 μχ μια έκρηξη καταστρέφει με την λάβα της Σταβιία Πομπειία και Ηράκλεια…τρειών μάγων η φλόγα ξεψύχησε…μια θρησκεία ξεκίνησε…….

    Μου αρέσει!

  4. Ανώνυμε
    όμως στην Κρήτη έχουμε….το Ηράκλειο ως πόλη βόρεια της νήσου και νότια δύο χωριά Πόμπια και Στάβιαι…..

    Μου αρέσει!

  5. το ανάποδο ρούχο της ζωής το νερό ο φυσικός διαλύτης
    κι όχι το αστρικό φως που ρέει στην σκοτεινή θάλασσα της αντίληψης
    με τον ήχο μουσική δέσμη της συνείδησης

    Μου αρέσει!

  6. υδράργυρος…Αζώθ…αίμα του Τάλως…Ιχώρ!

    Μου αρέσει!

    • το μέταλλο του Ερμή….που ισορροπεί ψυχρή και θερμή αισθαντική ροή…με τα φτερωτά σανδάλια να ελέγχει την ροή της δύναμης της βαρύτητας…να μην τον διαλύσει αλλά ούτε να τον συνθλίψει

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

