Για μένα ανθίζουν οι στίχοι σου

Για μένα ανθίζουν οι στίχοι σου

κάθε λέξη και βήμα του χορού

που συνεχώς σπείρα σχεδιάζεις

γιατί ο κόσμος τέλος δεν γνωρίζει

κι ούτε κούραση του δημιουργικού πυρός η φλόγα

κάλεσμα ανέμου δίνη του έρωτα

Ηφαίστου κόσμημα

στα μαλλιά της Αριάδνης

για σένα χορεύω

των αισθήσεων σου απόλαυση

για σένα ριγώ

των κρίνων πρίγκιπα μου

ζωής και θανάτου

φύλακας και κριτής σου

να ξεκλειδώνω τις διπλές πύλες σου

τον ύπνο μη γνωρίζοντας

φάρος να υφίσταμαι

για τους ταξιδιώτες της συνείδησης

Σελάνα να λάμπω αλήτισσα χορτασμένη

από το ερωτικό αγκάλιασμα

των φλεγόμενων χεριών σου

αποενοχοποιημένοι πλήρως νάμαστε

προστάζω

από τα λάθη της αντίληψης

γυναίκα και γη σου

άνδρα μου κι εστία μου

πηγή να γίνομαι

που δροσίζεις τον λογισμό σου

2 Σχόλια to “Για μένα ανθίζουν οι στίχοι σου”

  1. Μου άρεσε !!! απλά και χωρίς πολλές φιοριτούρες.
    Την προσοχή μου τράβηξε η ευαισθησία που κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Και το ταξίδι των λογισμών.
    Χωρίς να γνωρίζω τον ..δημιουργό, αναλογίζομαι τις δυσκολίες που θα ακολουθήσουν τις ευαισθησίες…….
    Εύχομαι Φωτισμένη πορεία Αγάπη και Δύναμη.

    Μου αρέσει!

    • Όσο πιό απλά εκφράζεται ένα κρυμένο συναίσθημα πίσω από την έννοια των λέξεων, τόσο πιό ισχυρό στο να έλκει την προσοχή μας…χαίρομαι αφάνταστα που επιβεβαιώνεις την διαπίστωση μου. Τις ευχές σου πραγματικά τις χρειάζομαι κι όχι μόνο εγώ μα όλοι όσοι φιλοδοξούν κι αγωνίζονται στο στίβο της ζωής τους να υφίστανται ως φάροι για τις ευάλωτες που είμαστε συνειδήσεις…ειδικά σε περιόδους κρίσης που συνοδεύουν την εποχή των μεγάλων αλλαγών έως ότου να στερεοποιηθεί η ρευστότητα και να φανεί το αποτέλεσμα της.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

