Με λόγια απλά

Μια πρόκληση είναι η Ζωή να την διανύσεις

μονόδρομος επιλογή του Τόξου της η δοκιμή

χρυσή κραυγή που σε καλεί του χρόνου η πληγή

το βέλος πούριξες να πρέπει και να τ ακολουθήσεις

στην χαραυγή ενός εκπληρωμένου έρωτα

με δάκρυα βροχές και χαμόγελα τροφές

μορφή του πόθου να τον ντύσεις

και μέσα εκεί Ήχος Εσύ θα κρυφτείς Ρυθμός

πως είναι Ζωντανός να του θυμίζεις

16 Σχόλια to “Με λόγια απλά”

  1. ρυθμός πως είναι ζωντανός να τους θυμίζεις
    ήχος πυρ ηλεκτρικό έρωτας κοσμικός
    και πόσοι άραγε την δόνηση του
    στην καρδιά τους να την νοιώθουν;
    πόσοι να ξέρουν της ζωής το νόημα
    και την αλήθεια της μέσα από το ψέμα τους
    να την βιώνουν;
    πόσοι απ τους ελάχιστους αυτούς
    τον ήχο της ικανοί να μεταφράζουν;
    και πόση μοναξιά να νοιώθουν καθώς
    κανείς δεν είναι σε θέση να τους καταλαβαίνει;
    και πόσες φορές θε να τους πλήγωσαν
    με τον τρόπο πούχει να πληγώνει ο Άδης;

    Μου αρέσει!

  2. νύχτα και μέρα, ήχος και λόγος
    ύπνος και θάνατος, φαντασία και λογική
    πόσο ευάλωτος μπορεί να είναι
    αυτός που συνειδητά τα έχει υπερβεί
    κρατώντας την ανθρώπινη μορφή του
    αυτό το πολύτιμο ψέμα;
    και πόσο το αστραφτερό του ξίφος
    μπορεί να καταστρέψει του Άδη
    την νύχτα και την ημέρα τον ήχο και τον λόγο….

    Μου αρέσει!

  3. Η Περσεφόνη; η Αριάδνη; η Δέσποινα;
    η Άρρητος κόρη

    Μου αρέσει!

  4. το πυρ της γης, το πνεύμα της γης ο Ηφαιστος
    και το θησείο ναός Ηφαίστου

    Μου αρέσει!

  5. πάντα τον ένοιωθα στα χέρια μου τον μίτο να ξετυλίγεται και να μαζεύεται ξανά πίσω στις άκρες των δακτύλων μου Λαβύρινθε μου αδύνατον μου ήταν να ξεχάσω…

    Μου αρέσει!

  6. Σήμερα κατήργησα το λογαριασμό μου στο fb γράφοντας τον λόγο που το έκανα όπως μου ζητήθηκε ιδιωτικώς κι όχι δημοσίως όμως κάποιοι υπάνθρωποι στα μπλόγκ τους σχολίαζαν τον λόγο που το έκανα τους εύχομαι λοιπόν ολόψυχα να απολαμβάνουν ότι ακριβώς προσφέρουν υπερπολλαπλασιασμένο σε όλη τους την ζωή επειδή το κάνουν με πλήρη συνείδηση….

    Μου αρέσει!

  7. είναι τελικά πολύ ανόητοι αντί να το βουλώσουν έκαναν και κοτζάμ ανάρτηση αποποίησης ευθυνών λόγω άλλων αντ άλλων που στέλνουν λέει σχόλια λες και ξεχάσαμε που καμάρωνε η κοπελιά για την εκδούλευση που του έκανε με μερικούς κωδικούς…τι να πει κανείς όταν η ντροπή και η σύνεση αποχωρήσουν αυτά και πολύ χειρότερα συμβαίνουν

    Μου αρέσει!

  8. Έτσι την ώρα που η αξιοπρέπεια θα επέβαλε ή να έρθουν εδώ και να μου πουν εγώ το έκανα αναλαμβάνοντας την ευθύνη της πράξης τους, ή αν η δειλία τους ήταν ισχυρότερη να το βούλωναν σκύβοντας το κεφάλι σαν τα δαρμένα αδέσποτα στους δρόμους….αλλά επειδή έπαιζα τόσο διάστημα το παιχνιδάκι τους νόμιζαν πως δεν ήξερα απαράδεχτοι γιατί επανειλημένως το έχω πει πως η δική μου αίσθηση του χιούμορ διαφέρει της δικής τους και το πιό αστείο από όλα είναι πως μιλάμε για ηλικιωμένους κυρίους και κυρίες κι όχι για μικρά παιδιά…….κι ύστερα αναρωτιούνται γιατί αυτή η χώρα έχει πέσει τόσο χαμηλά…

    Μου αρέσει!

  9. πολύ καλά κάνουν και κρύβονται και προσπαθούν να καλυφθούν όπως όπως γιατί αποκαλύπτουν όλο και πιό πολλά στοιχεία από εκείνα….τα ασυμάζευτα μιας μολυβένιας δηλαδή Κρόνιας πανοπλίας με διαρροές επικινδύνως αρεστές σε πολλούς…όταν θα επιστρέψεις φιλτάτη taburito να δούμε θα βρείς ποιός είμαι εγώ που έχω τον τρόπο μου να αναρτώ σχόλια στο μπλόγκ σου κατά την απουσία σου από το διαδίκτυο; Καλά να περνάς και να διώκεις εκεί στην νότια εσχατιά της ευρώπης……

    Μου αρέσει!

  10. ωφου το λω! και έχει και νοτιάδες κι οι χοροί οι αριστερόστροφοι καλά κρατούν κυρά μου!

    Μου αρέσει!

  11. ο νοών...νοείτω Says:

    Ολόθερμες ευχές για καλές εορτές.

    Μου αρέσει!

  12. Ευχαριστώ νοών νοείτω
    εύχομαι μια καλή νέα χρονιά!

    Μου αρέσει!

  13. λυπάμαι για την αμφισβήτηση……

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

