ο χρόνος

Ο χρόνος είμαστε εμείς

το πιό ανεξερεύνητο

της Συνείδησης θαυμαστό

Έρωτας και Αθάνατος

της Ζωής το μυστικό

στις ρωγμές της μνήμης μας

όταν αναβλύζει ήχος

κρυσταλλικού φωτός

που ποτέ δεν επιστρέφει

στον θάνατο

όταν σώμα και αισθήσεις παραδίδονται

στης πλάνης τις γητειές

 

5 Σχόλια to “ο χρόνος”

  1. Ξέρεις τι μου αρέσει περισσότερο με σένα; Δεν αφήνεις τίποτα να πέσει κάτω!

    Μου αρέσει!

  2. Εσύ νομίζεις τι κάνεις; Τέλος πάντων αυτή την ανάρτηση στην αφιερώνω!

    Μου αρέσει!

  3. Η τέχνη του Προσέχειν…………… ότι δεν αφήνεις να πέσει κάτω…………είναι ακριβώς εκείνο που μετά φωνάζεις ότι στο έκλεψαν………………..

    Μου αρέσει!

  4. Ωχ λάθος ένα δεν κι άλλαξε το νόημα
    ότι αφήνεις να πέσει κάτω……

    Μου αρέσει!

  5. Ασήμαντο το λάθος σου το καταλάβαμε και πρίν μας το πείς….το δικό μου το λάθος δεν ξέρω πότε θα διορθώσω εγώ κι αν η ζημειά που υπέστη είναι αναστρέψιμη ή όχι. Δυό χρόνια και κάτι μήνες διαδικτυακής παρουσίας και με σκλήρυναν και άρχισα να χάνω την εμφυτη συστολή κι ευγένεια μου για να αντιμετωπίσω άμεσες και έμεσες επιθέσεις….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

