Ερχόμενος

Μαλάκωσε της Μήτρας του Χρόνου ο τράχηλος

του τοκετού της άρχισε την διαδικασία

αγωνιά μες τις ωδίνες του ο κόσμος

διαστέλεται ο Χώρος, χορεύουν οι Μοίρες

στην αίθουσα αναμονής καπνίζει η ελπίδα

δεν ξέρει τι ακριβώς συνελήφθη εκ των ανόμων,

παρανόμων,  νομίμων σκέψεων

των σιωπηλών της καρδιάς του

ο νους του να πει

μα όπως κι αν βγει το παιδί

δικό του θάναι και σ αυτόν θα μοιάζει

της προσδοκίας του ίδιο κι απαράλαχτο

να μαρτυρά τα μυστικά του

ανταμοιβή δίκαια των μόχθων του

της δράσης του το αποτέλεσμα θάναι

7 Σχόλια to “Ερχόμενος”

  1. Διαβάζοντας θυμήθηκα το άσμα ¨την μάχη θα κερδίσει όποιος λαχταρά να ζήσει ¨….αισιόδοξη θύμηση, γιατί ο σκεφτόμενος νους είναι ταχύτερος του ράθυμου εν υπνώσει και οι ανάσες του βαθύτερες!

    Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμε
    Την μέρα μου έφτιαξες το ξέρεις;
    Ο σκεφτόμενος νους ονειρεύεται όμορφα όνειρα ελέγχοντας τις σκέψεις του
    σμιλεύει νόμιμα αγάλματα!
    Άρα ερχόμενος σ αυτόν θα μοιάζει!

    Μου αρέσει!

  3. Το προιόν της πλάνης είναι πριονίδι….και κάποιοι είναι με την πλάτη στον τοίχο οι ποιητές είναι προωθημένοι ανιχνευτές….αλλά κι οι στιχουργοί το ίδιο…άκου προσεκτικά….μια προειδοποίηση….
    .Ότι και να γίνει θυμίσου θάμαι η ζωή στην ζωή σου…..

    Μου αρέσει!

  4. Ταξίδι έξω από το χρόνο…..και συ μια λέξη δε λες ακόμα….
    Καλά εσύ νόμιζες πως δεν θα έβλεπα πως απευθύνεται σε όσους αντιστέκονται; ελπιδοφόρο αυτό δεν νομίζεις;
    Υπάρχουν αυτοί που δεν θέλουν καμία συμφωνία μόνιμης κι ασφυκτικά εξω τικής αγκαλιάς….υπάρχουν κι αυτοί που διαλύουν τέτοιες σχέσεις…..διαφορετικά η προειδοποίηση που ταυτόχρονα είναι και κάλεσμα νόημα δεν θα είχε!

    Μου αρέσει!

  5. Το 70% στο ανθρώπινο σώμα είναι νερό κρατάει μνήμες…..όμως μονάχα αν τις αναζητήσεις…..μονάχα αν στραφείς προς αυτές……αναζητώντας…..το καλούπι του ανθρώπου το νεκρό σώμα…….θεό……λέγεται ταξίδι….έξω από τον χρόνο……γιατί ο χρόνος…..είναι πάντα νέος…..κι έτσι ποτέ δεν πέρασε από εκεί….

    Μου αρέσει!

  6. Το ταξίδι στο χρόνο……το ταξίδι έξω από το χρόνο……και οι ονειροναύτες….με το 1% μονάχα από αυτούς συνειδητούς…..οι λοιποί……παραμύθια χωρίς νόημα….τραγούδια χωρίς έμπνευση……άδεια κοχύλια οι λέξεις…….έρμαια κυμάτων………..παράνοιας

    Μου αρέσει!

  7. Αντικαθιστώ το…..ονειροναύτες…..με την λέξη Μύστες…..
    Αναζητώ το 1%……αν δεν το βρώ μέσα μου…..τότε άδικα το ψάχνω!
    Στην σιωπή των άλλων…….επιβεβαιώνομαι……στην αυτονομία….του κάθε εγώ είμαι αυτός που με γνωρίζω………στην βουτιά μέσα στον χρόνο του, που είναι ο χρόνος μου……το υπόλοιπο 99%….το συναντάμε στην ερμηνεία του…Νάρκισου….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

