Κλειδί της έντασης

Κατεβαίνοντας εσύ την σελίδα της ιστορίας

ανεβαίνοντας την εγώ συναντηθήκαμε

στην κεντρική φράση της

κι έτσι έγινε εκείνη το κλειδί της έντασης

η επιπλέον ροή της ενέργειας

η σκοπίμως χρησιμοποιούμενη

Μνημοσύνη που κατάπιε ο Δίας

για να αναδυθεί η Αθηνά

από το Α να ξεκινάς την πτώση του αλφαβήτου μας

από το Ω να αρχίζω την άνοδό του

να συναντιόμαστε πάντα

όταν εγώ το Ν αδράχνω δίπλα στο δικό σου Μ

το αδυσώπητο να καλύπτουμε του έρωτα

με την περικεφαλαία και την αιγίδα-ασπίδα

όταν το δόρυ τινάζεται να συναντήσει τον σκοπό

10 Σχόλια to “Κλειδί της έντασης”

  1. Σ αρέσει να το παίζεις ηλίθια μερικές φορές έτσι; Δεν αναφέρομαι στο ποίημα της ανάρτησης, που πραγματεύεται την ενσάρκωση ενός λόγου που μόνο δια της ποιήσεως μπορείς να μιλήσεις, απ αυτήν δεν απαιτούν αποδείξεις και πειράματα ευτυχώς όχι ακόμη…

    Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμε
    Να το παίζω ή να είμαι προσωρινά; Όταν κινείσαι και για όσο χρόνο, εντός του συναισθηματικού πεδίου αναγκαστικά υποκύπτεις στους νόμους του αυτό εγώ το γνωρίζω και η γνώση αυτή με αποτρέπει να κάνω συμφωνίες τότε που η διάκριση και η κρίση δεν είναι πλήρως στην διάθεση μου. Ξέρω που αναφέρεσαι.
    Πάντως έχει χάζι η επιστήμη κινείται στο νοητικό πεδίο της πλάνης και οι επιστήμονες συνήθως στο συναισθηματικό της θυμαπάτης αγνοώντας το!
    Οι δε ψηφοφόροι στην πλειοψηφεία τους στης απάτης αιθεροφυσικό σε μια δημοκρατική αντίληψη που διεκδικεί το δίκιο της στο αντάρτικο των πόλεων…ή των ιστολογίων
    Αν θα με ρωτούσες γιατί ποστάρω όταν γνωρίζω την προσωρινή φάση στην οποία βρίσκομαι θα σου απαντούσα πως το κάνω για να προκαλέσω ακριβώς σχόλια σαν το δικό σου είτε δημοσιευμένα είτε όχι.
    Άντε γειά!
    Υ.Γ. Εξ άλλου εκεί που η «μάχη» διεξάγεται εγώ ούτε ομιλώ ούτε ποστάρω ίσως και να αγνοώ που αυτή εξωτερικεύεται αν με αντιλαμβάνεσαι τι προσπαθώ να σου πω. Τα πόστ σημαίνουν ή επισημαίνουν ενίοτε και παραπλανούν τους αντιπάλους
    Τα λέμε!

    Μου αρέσει!

  3. Ενίοτε παραπλανούν και τους….συνεργάτες!

    Μου αρέσει!

  4. Να σε στείλω στην επόμενη ανάρτηση; Εκεί θα πάρεις την απάντηση!

    Μου αρέσει!

  5. ….τα φίδια είναι τυφλά όπως κι η δικαιοσύνη….αλλά ….αλλά….κολάμε….σε ερμηνείες….και αναζητούν…..να σε δουν….εκεί που σε περιμένουν….

    Μου αρέσει!

  6. Αποσύνδεση οράσεως -αντιλήψεως!

    Μου αρέσει!

  7. Να….σε στείλω τώρα εγώ στο…….»εποχή ηρώων » ;;;;) για την εξαγωγή συμπερασμάτων σε κλειδιά Ζωδιακών εντάσεων;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

