εκτίθεμαι στον άνεμο

Από τότε που με θυμάμαι

ήθελα να ανεβαίνω

στις κορυφές των λόφων

εκτεθιμένη στον άνεμο

δεν μ απογοήτευε ποτέ

πάντα ερχόταν

ανακάτευε τα μαλλιά μου

στροβιλιζόταν γύρω μου

άλλοτε απαλά, κάποτε οργισμένα

μερικές φορές ζεστός

κι άλλες παγωμένος

ακόμη δεν έχω κατασταλάξει

αν εκείνος ακολουθούσε

τις αλλαγές της διάθεσης μου

ή αν εγώ άλλαζα διάθεση

για να ταιριάξω με την δική του

ακόμη δεν ξέρω αν είμαι

ο παρατηρητής ή το παρατηρούμενο του

ερχόταν επειδή τον αναζητούσα

τον έψαχνα  επειδή με καλούσε;

Σχολιάστε

