ΕΓΩ

Εκεί που είναι το ανάμεσα κατοικώ

η επιλογή

για να βρίσκομαι στο παντού και στο τώρα

όχι όμως στο μέσα

ποτέ στο μέσα

σιχαίνομαι τις βουτιές και δεν έμαθα κολύμπι

δεν αντέχω το ένα

γιατί είμαι το ένα

που ελεύθερα κινείται ανάμεσα απ τα πολλά

η πιό μαγική εικόνα που κοίταξα ποτέ

την βρήκα σε ένα σχολικό βιβλίο

η εικόνα του DNA

με δίδαξε με μία και μόνη σύντομη κι αδιάφορη ματιά

την ομορφιά ενός δράκου της φωτιάς

που χορεύει ανάμεσα στα σύννεφα σηκώνοντας ανέμους

για να δροσίσει την φλεγόμενη γη του

φέρνοντας της νερό

ερωτεύτηκα μονάχα εκείνον που κοίταξε μέσα μου

όπως εγώ κοιτώ την θάλασσα

τον έναστρο ουρανό τις νύχτες

που με άκουσε προσεκτικά

έτσι όπως εγώ ακούω τον ήχο του νερού που κυλά

τον ήχο της φλόγας που καίει στο τζάκι

τον άνεμο όταν οργισμένος στροβιλίζεται

η φύση αυτοβελτιώνεται κοιτώντας

την αντανάκλαση της τον άνθρωπο

και καταστρέφεται όταν η αντανάκλαση της ο άνθρωπος

μαθαίνει να βουτά και να κολυμπά μέσα της

Σχολιάστε

