ο κύκλος της ανάσας στο πλανητικό σύμβολο της γης

Εισπνέω βαθειά και εκδηλώνω την πρόσθεση

αιθερικής γης στην γη μου

κρατώ την ανάσα μου και διδάσκομαι

την έννοια του πολλαπλασιασμού

του πνεύματος της ζωτικής φωτιάς

εκπνέω αέρα και μαθαίνω της αφαίρεσης την έννοια

κράτημα ξανά και την κατανοηση της διαίρεσης αποκτώ

δια του ύδατος και του θανάτου

είμαι τελικά ένας λόγος μαθηματικός που ανασαίνοντας

εισπνέει πρόσθεση στον βορρά

για να πολλαπλασιάσει στον νότο

εκπνέει αφαίρεση στην ανατολή

για να διαιρέσει στην δύση

κι όλο πάλι απ την αρχή

κρατώντας το Δίκαιο του Διός

και σε ίσα μέρη μοιράζει τον χρόνο του

με το σύμβολο του ισοσκελούς σταυρού

σε κάθε ανασαμιά του

η ανισομέρεια στην άσκηση της αναπνοής

είναι ο σταυρός του γολγοθά ή της μεγάλης κλοπής

και λόγος του Αντίνοου

10 Σχόλια to “ο κύκλος της ανάσας στο πλανητικό σύμβολο της γης”

  1. Μια απορία……….κρατώντας το δίκαιο του Διός……..το Δωδεκάθεον…….τοποθετημένο……….εις τον ισοσκελή σταυρό……..
    τι σχήμα του δίνει;
    Οποία ανισομέρεια;
    Οποία αντινόηση;
    Ο Αντίνοος του Ομήρου σαφώς και δεν ήτο Ιουδαίος σωστά;

    Μου αρέσει!

  2. ….πολλαπλασιάζει στο νότο ε;;;;;; την φωτιά….τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων….καρκίνος……το σύμβολο του σταυρού και οι εντολές-νόμοι του στοιχειακού βασιλείου της φύσης…..των ξωτικών;;;……

    Μου αρέσει!

  3. Η σπουδαιότητα του μεγέθους ε φίλε; Ο Νόμος της φύσης και ο σταυρός ο Ισοσκελής του Διός και η αρμονία…..ε; 🙂

    Μου αρέσει!

    • οι Άτλαντες… η τέταρτη μύηση η σταύρωση… το κάρμα της Ατλάντειας φυλής κι η νόσος του καρκίνου…και ο λαός του Ισραήλ…που αρνήθηκε τον Χριστό ως Μεσία έχει ως ακτίνα του την τρίτη της ενεργούς νοημοσύνης…την τέταρτη μύηση την δίνει η τέταρτη ακτίνα της αρμονίας μέσω των αντιθέσεων…ίσως μία στατιστική έρευνα που θα συσχέτιζε την νόσο του καρκίνου με το ποσοστό των καλλιτεχνών και το θρήσκευμα όσων νοσούν να έριχνε λίγο φως στο πρόβλημα…!

      Μου αρέσει!

      • Ανεπιθύμητος κι ο λαός του Ισραήλ
        όπως…Ανεπιθύμητη και η Ελένη του Μενελάου
        όπως Ανεπιθύμητοι από τους Αρχαίους Αθηναίους και εχθρικοί οι Μινωίτες

        καλό σου απόγευμα!

        Μου αρέσει!

      • όσο για το Ισραήλ κι ίσως όχι μόνον, το ανεπιθύμητον που εκτοξεύει κατάρες κατά των Κρητών και Ελλήνων, ας συλλογισθεί πως προέκυψαν 3 στέμματα στις 3 στήλες πως διαμελίστηκε η αστραπή κατά την κάθοδο και γιατί υπερ τίνων το όφελος; Συνηθισμένο φαινόμενο το να φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης…

        Μου αρέσει!

  4. όπως ανύπαρκτος ο Αιθέρας άρα και
    ανεπιθύμητος από την Επιστήμη
    …ο διαμελισμένος από τους Τιτάνες Ζαγρέας!

    καλό απόγευμα και σε σένα….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

