Μεθάς μου τους ανέμους

Πόσο μ αρέσει να σε κοιτώ στης διαλεκτικής

και στης διαλλακτικότητας σου τον άψογο χορό

μεθάς μου τους ανέμους

όλα του λόγου μου τα θαυμαστικά κεράσματα

για τους άξιους τους ελιγμούς

του πολύστροφου του νου σου τα προσφέρω

και θα πω είμαι τυχερή, αν ίσως τα δεχτείς

καμάρι της καρδιάς μου

μεθάς μου τους ανέμους

κι όλα μου τα φωνήεντα αναζητούν

την συμφωνία τους μαζί σου

με της έννοιας τον όμορφο κυματισμό

ο λόγος σου ο νηφάλιος είναι στολισμένος

κι όχι με του φόβου τις πρακτικές

και της οργής δανεικό κρασί που σκορπούν οι άλλοι

για να χορτάσει ο σύμμαχος τους ο πεινασμένος

τα γκέμια του παραχώρησαν

του αλόγου τους τον ορίσανε γητευτή

για την έννοια – μήλο των εσπερίδων που τους έταξε

ηλύσιων πεδίων την αθανασία

και παραδείσων την απόλαυση με της Έριδος εκείνο

χωρίς να βλέπουν οι μωροί πως τους συνθλίβει

στην λογική των συμπληγάδων Υπνου και Θανάτου

και στων κολάσεων την αγκαλιά αιώνια τους ρίχνει

με των Σειρήνων τα μαυλιστικά τραγούδια

του κέρδους την έννοια παραποίησαν

και στου υπερκέρδους την ΔυΝαΤά παράλογη λογική

σκλάβοι Αμαζώνων ζεύτηκαν

παράσπονδοι της Ανθρωπιάς τους

ανοίξανε αντινοικά, με αλεξανδρινά σπαθιά, τους κόμβους

στου Αιόλου τους ασκούς

και τώρα φωνάζουν και τα κεκτημένα τους ζητούν

τα ανεμοσκορπισμένα τους

μα ο Αίολος κατηγορηματικά αρνείται

και στην αιολομορφία των επιλογών τους εγκαταλείπονται

5 Σχόλια to “Μεθάς μου τους ανέμους”

  1. Τι έγινε εδώ έχασα επισόδεια μου φαίνεται….ποιός είναι αυτός….που σου μεθά τους ανέμους; ΠΡΟΣΕΞΕ!!! τα φτερά σου μην στον έρωτα τα δώσεις και τα χάσεις και χαθείς….

    Μου αρέσει!

    • Αγαπητό μου αρισμαρί
      υπάρχουν έρωτες και….έρωτες……εξαρτάται λοιπόν από την διακριτική ικανότητα του νου σου….το αν θα χάσεις….η θα….ενδυναμώσεις……τα φτερά…..σας…..η μιά φτερούγα είναι τσ αγάπης και της σιωπηλής της Γνώσης….κι η άλλη πάντα στην Λογική ανοίκει…και στην ακριβή την έννοια…της κάθε του λέξης! Ο κάθετος έρωτας….χωρίς θεό…..για τον οριζόντιο ψάχνεις….αυτόν που διέκρινε ότι και εσύ…….

      Μου αρέσει!

  2. Τίποτα δεν συνέβει για να το χάσεις….μια γυναίκα είμαι που εξέφρασα με πάθος ένα θαυμασμό και πέραν τούτου ουδέν….χρειάζονται δύο άλλωστε για να εξελιχθεί ένας έρωτας….και άν….το ρίσκο είναι μέσα στη Ζωή μόνο οι νεκροί δεν ρισκάρουν!

    Μου αρέσει!

  3. …Αυτός που…της μεθά τους ανέμους της….είναι ο μόνος που μπορεί να διασταυρώσει την σκέψη του με την δική της….ταυτοχρόνως….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

