το δικαίωμα του αειθαλλούς

Γεννήθηκα στην καρδιά του φθινοπώρου

τότε που τα δέντρα χάνουν τα φύλλα τους

δεν αναζήτησα επιλογή

μονάχα συναίνεση προσέφερα

έγινα πολεμιστής φθινόπωρο

και απογυμνώνω τον αντίπαλο

από τα επιχειρήματα του

δεν παλεύω να κρατηθώ στα δικά μου

και έτσι κατακτώ

το δικαίωμα του αειθαλλούς

4 Σχόλια to “το δικαίωμα του αειθαλλούς”

  1. Λογικό…. η κατάκτηση του δικαιώματος του αειθαλούς, όταν στην καρδιά του φθινοπόρου είναι…..ο σκορπιός που τον κυβερνά ο Πλούτωνας….να εγκαταλείπεσαι στις αρμοδιότητες του τις ανανεωτικές…..έχεις και έναν ευθύ δρόμο……για την καρδιά…..της Άνοιξης, τον Ταύρο…….

    Μου αρέσει!

  2. Ναι……και μιά θεόμουρλη Σελήνη……να κοιτά…..κατευθείαν…..την καρδιά του καλοκαιριού……αλλά αυτός είναι ένας αυστηρά ιδιωτικός πολεμιστής….κεκλεισμένων των θυρών που λένε…… 🙂 μερικές φορές…με τρομάζω κι εμένα…..

    Μου αρέσει!

  3. ….δέκατος ο Νόμος, ο δικαστής…..ας ελπίσουμε να είναι άξιος αυτός που σου μέθυσε τους……ανέμους…..και να λες αλήθεια….ψεύτρα……θυμάσαι άραγε τι σου είχα πει όταν σου ερμήνευσα τον χάρτη σου…;;;….

    Μου αρέσει!

  4. Μμμμάλιστα….με ψιλοαναστάτωσες τότε…..μετά σκέφτηκα….με δουλεύει….κι ύστερα άρχισα να μελετώ….αστρολογία…..ακόμη δεν την έμαθα όμως….
    Την καλησπέρα μου……τον θυμό μου, τον κρατώ….για μετουσίωση, που δεν σε αναγνώρισα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

