στις γειτονιές που ξημερώνεις πυρκαγιές

Ντύθηκα πάλι γαλάζια φλόγα να σεργιανίσω

στις γειτονιές που ξημερώνεις πυρκαγιές

χάδια ηλεκτρισμένα προετοιμάζουν αποδράσεις

φιλιά απεγνωσμένου έρωτος λειώνουν τα κέρινα

φτερά των ύπνων κι αφήνουν άνεργο τον θάνατο

στις γειτονιές που ξημερώνεις πυρκαγιές

χέρι της ειμαρμένης που πάλεψες το χρόνο

σύμμαχο τους κρυστάλλους σου να ακουμπήσει

της επίτευξης την δύναμη τον ανάγκασες

με κάλεσες, ήρθα, ψυχρό κύμα μιας νέας αντίληψης

βλέμα που σταματά τις αντιστάσεις της μοίρας

που απαιτεί την συνέχεια του θλιβερού τίποτα

που διαλογίζεται σε στάση λωτού το μεγαλείο του

2 Σχόλια to “στις γειτονιές που ξημερώνεις πυρκαγιές”

  1. φύσηξε έρωτας βοριάς……..κι όλα τ αλλάζω τα βήματα σε δεξιόστροφα θέλω και τα….γυρίζω……λοιπόν;

    Και να ‘μαι τώρα πάλι στο καράβι
    γι’ άλλο ταξίδι μα η ίδια θάλασσα μ’ αρπάζει
    κι απάνω που ‘λεγα η φωτιά δεν ξαν’ ανάβει
    αν ναυαγήσω κι άλλη μια δε με πειράζει

    Φύσηξε έρωτας βοριάς μέσα στα φύλλα της καρδιάς
    κι όλα τ’ αλλάζω και ζεϊμπέκικο χορεύω
    φύσηξε έρωτας βοριάς απόψε πάω όπου με πας
    και σε γυρεύω

    Μαγέψαν την ψυχή μου οι σειρήνες
    γι’ άλλων ερώτων Συμπληγάδες τώρα πάω
    ας πάρουνε ό,τι θέλουνε κι εκείνες
    εγώ το ξέρω μόνο ζω όσο αγαπάω

    Φύσηξε έρωτας βοριάς μέσα στα φύλλα της καρδιάς
    κι όλα τ’ αλλάζω και ζεϊμπέκικο χορεύω
    φύσηξε έρωτας βοριάς απόψε πάω όπου με πας
    και σε γυρεύω

    Μου αρέσει!

  2. κι όλα αρχίζουν αλλιώς

    Σήμερα, σαν να ‘μαι εσύ, ψυχή μου,
    κράτα με όπως δε σ’ έχουν κρατήσει ποτέ.
    άκουσα να λέτε φωνές του ανέμου
    τ’ όνομά μου και μια προσευχή τρεις φορές.

    Έφτασε ένα δάκρυ στων χειλιών την άκρη,
    τρέχει στο αυλάκι απ’ το πρώτο φιλί,
    μέσα του είδα να τρέχεις και συ.
    Μη με θυμάσαι αν δεν είσαι εδώ.

    Δώσε μου σαν να ‘σαι εδώ, ψυχή μου,
    δώσε μου ό,τι δεν σου έχουν χαρίσει ποτέ.

    Έφτασε ένα δάκρυ στων χειλιών την άκρη,
    κι αν το χαμόγελο πέφτει στη γη,
    με την ματιά της το παίρνει αυτή,
    το ρίχνει εμπρός κι όλα αρχίζουν αλλιώς.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

