το πρώτο φιλί

θυμάμαι την νύχτα που μούκλεψες το πρώτο μου φιλί

να ξεκλειδώσεις τα μυστικά ονόματα

των αρωμάτων στα άνθη ήθελες

στην φορτωμένη με τ άρωμα τους αυλή

που επέμενε ν ανοίγει αυλαία στα όνειρα σου

θυμάμαι επειδή θυμάσαι αμφίδρομες πάντα οι μνήμες

απρόσμενες εισβάλουν γνωρίζοντας

όλα τα παραπόρτια του νου

πως να γλιτώσεις από δαύτες

και πως να ξεχωρίσεις μέσα στην απόσταση του χρόνου

αν πραγματικά συνέβει ή αν το ονειρευτήκατε μαζί

αλλά και ποιά η διαφορά και ποιός ορίζει το πραγματικό

σε μια θύμηση που επιμένει να είναι κοινή

11 Σχόλια to “το πρώτο φιλί”

  1. Έτσι για να δω αν θα τολμήσεις να δώσεις σε δημόσια θέα την ονειρική εμπειρία…..εκείνου του φιλιού….που ακύρωσε όλα τα προηγούμενα….μου το είχες διηγηθεί κάποτε…..εκείνο το φιλί που θυμήθηκε το σώμα σου….και κράτησε την αίσθηση για πάνω από 3 24ωρα συνεχώς….και που ήταν η αιτία να Αποφασίσεις το διαζύγιο σου….γιατί όμως έγραψες γιαυτό τώρα;

    Μου αρέσει!

  2. για πολλά ίσως θα μπορούσε κάποιος να με κατηγορήσει μα όχι για την έλλειψη τόλμης…..γιατί τώρα…. ρωτάς επειδή τώρα ήρθε η κατανόηση…..

    Μου αρέσει!

  3. Λοιπόν…αφού τολμάς….κάνε και την σύνδεση του ’72 με τον εγκλωβισμό στην θάλασσα όπου διατηρώντας την νηφαλιότητα σου βγήκες…τον φοιτητή που δεν θυμάσαι….τον γάμο που εγκλωβίστηκες…το ’78….και το φιλί…το ’87…που σε οδήγησε στην απόφαση διάλυσης του λάθος γάμου το ’94…γιατί όλα αυτά συνδέονται…..Σελήνη-Σελάνα- Ελάνα- Ελένη του πρώτου οίκου….Αφροδίτη και Αθηνά του Μεσουρανήματος….που αναρωτιέσαι γιατί βλέπεις τριπλό τον εαυτό σου να περνά…τον κίτρινο τοίχο της ομίχλης…. 🙂

    Μου αρέσει!

    • Την έχω κάνει….γιαυτό και μίλησα…..με τον τρόπο μου γιαυτά….

      Μου αρέσει!

      • επιστροφές παράξενες της επιμένουσας μνήμης και στέκομαι ότι έτυχε να γράψω και να ξαναθυμηθώ στο θερινό ηλιοστάσιο

        Μου αρέσει!

      • έτυχε ή πέτυχε; Έχοντας γνωστοποιήσει τον χάρτη σου το θερινό ηλιοστάσιο στον έκτο σου υγεία σωστά; Ποιά η νόσος και πόσο σοφιλιάζει με τον νόστο; Μα μόνο ο θεραπευμένος θεραπεύει και η ακμή του εβδόμου σου εκεί αλλά εσύ είσαι διαζευγμένη δηλαδή θεραπευμένη;

        Μου αρέσει!

      • η ακμή του εβδόμου ναι τελευταίες μοίρες καρκίνου, μα δεν είμαι θεραπεύτρια αγνοώ όλες τις τεχνικές

        Μου αρέσει!

      • αν και σαν διαζευγμένη πρέπει μάλλον να κοιτάξεις τον ένατο μου και τον ζυγό την Νεμεσιακή ισορροπία και την παρουσία ενός οραματιστή

        Μου αρέσει!

      • Πτερωτή Νέμεσι, ισορροπία του βίου,
        κυανόφθαλμη θεά, θυγατέρα της Δίκης,
        συ που των θνητών τα κούφια ξεφυσήματα
        συγκρατείς με αδαμάντινα χαλινάρια,
        και καθώς απεχθάνεσαι των βροτών την ολέθρια ύβρι
        τον κατάμαυρο φθόνο εξαποστέλλεις.
        Κάτω από τον τροχό σου τον άστατο
        που ίχνος δεν αφήνει
        περιστρέφεται η χαρωπή των ανθρώπων τύχη·
        ανεπαίσθητα πλησιάζεις σε κάθε παράβασι
        και τον επηρμένον αυχένα ταπεινώνεις.
        Με τον πήχυ σου πάντοτε τον βίο μετράς,
        και πάντοτε συνοφρυωμένη παρατηρείς
        ζυγό κρατώντας συνεχώς στο χέρι σου.
        Ελέησον, μακάρια, συ που απονέμεις τα οφειλόμενα,
        πτερωτή Νέμεσι, ισορροπία του βίου!

        Την θεά Νέμεσι άδουμε την άφθαρτη,
        την ορμητική Νίκη με τις απλωμένες φτερούγες,
        την αδιάψευστη, και πάρεδρο της Δίκης,
        συ που την μεγαλαυχία των θνητών
        δικαίως καταστέλλοντας οδηγείς στον Τάρταρο!

        Μου αρέσει!

  4. αν και ξέρεις είναι πολύ χοντρή πλάνη αυτή του ομαδικού θεραπευτή

    Μου αρέσει!

  5. το κάθετο φιλί ήταν το πρώτο
    μα αυτό με την απίστευτη του την γλύκα
    ήταν το οριζόντιο
    που πάνω στον στοιχειακό ισοσκελή σταυρό
    ανταλλάσουν την ουσία τους
    οι ονειρευτές…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

