ο τρόπος να αποχαιρετάς τον κόσμο

Άπλωναν την ματιά τους στον κόσμο

κι ύστερα την έκλειναν στην παλάμη

και στο μέτωπο τους απόθεταν την μνήμη του

πριν φύγουν για τις ανοιχτές θάλασσες

πριν απλωθούν πέραν της επιστροφής

πριν έλθουν των τυράννων τα τείχη

πριν κατέβουν οι αγγελιαφόροι με των σπαθιών τις εμμονές

στις οριοθετήσεις των ιδιοκτησιών

και των αποκλειστικών ερμηνειών των συνεπαρμένων

υποτελών των στοιχειακών που ενοικούσαν εις την τροφή

των λευκών φυτών της δύναμης που εσιτίζοντο

από απληστεία μιας άχρηστης γνώσης

η διαφορά φάνηκε όταν θέλησαν

να απλώσουν την ματιά τους στον κόσμο

κι αναζητούσαν το μέτωπο να την αποθέσουν

μα δεν υπήρχε πια εκεί χώρος

κι ούτε είχαν πλέον την δύναμη να τον απαιτήσουν πίσω

τον είχαν χαρίσει στον Κύκλωπα που τύφλωσε ο Οδυσσέας

όταν κατανοήθηκε το λάθος

στην επιστροφή από την τελευταία εκστρατεία

κατά της συμβολικής Τροίας του κατά ίλες συντεταγμένου όχλου

4 Σχόλια to “ο τρόπος να αποχαιρετάς τον κόσμο”

  1. …από την τελευταία εκστρατεία

    κατά της συμβολικής Τροίας του κατά ίλες συντεταγμένου όχλου

    ή ίσως του κατά εκκλησιών… του δήμου ή των….. πιστών συντεταγμένων μικρών τυράνων- μνηστήρων….εις τα…..μυστήρια μεμυημένων…..των φυσικών αλλά και των μετά φυσικών

    Μου αρέσει!

  2. δεν ξέρω αν είναι σχετικό ή άσχετο με όσα γράφεις μα γω θέλω να στο τραγουδήσω…..και ξέρω πως σ αρέσει ο Ψαραντώνης…..
    Της νύχτας το δοξάρι

    Μου αρέσει!

  3. Μια παραστιά τη σκέψη μου

    Μια παραστιά τη σκέψη μου απάνω σου έχω κάνει
    να μην αφήσω τ’ όνειρο τσ’αγάπης να κρυγιάνει.

    Εζήλεψα τη σκέψη μου γιατί μονάχα εκείνη
    έχει φτερά κι όπου κι αν πας έρχεται και σε βρίνει.

    Αρέσει μου κι ο στεναγμός στη σκέψη όντε σε φέρνω
    γιατί είναι η κάθε αναπνιά ερωτική που παίρνω.

    Εμάλωσα τη σκέψη μου φουριόζα να μην μπαίνει
    μες στον μπαξέ σου βιόλα μου να μη σ’ανεμοδέρνει.

    Μου αρέσει!

  4. ένας παραπονεμένος ουρανός βροχή τα δάκρυα του ρίχνει στο Μεγάλο Κάστρο……αφού είχες άλλον στην καρδιά…..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

