Είμαι σε σχέση με…

Είμαι σε σχέση με τον χρόνο μονάχα η στιγμή

που παρατηρεί στιγμές. Στην στάση επιλογή

Εκεί που καταγράφονται αφίξεις και αναχωρήσεις

συμβάντων. Αφήνω στους άλλους τον πειραματισμό

με τις ταχύτητες και την τριβή. Είμαι το STOP.

Καταργώ την ηλικία. Εκτός των οχημάτων παραμένω

Αίνιγμα που δεν αναζητά την λύση του, γιατί

ακόμη δεν διατυπώθηκε.

Μύθος πριν την Μυθολογία και Λόγος πριν την Λογική

4 Σχόλια to “Είμαι σε σχέση με…”

  1. …είμαι σε σχέση με… την Ειρήνη, η Δικαιοσύνη
    που παρατηρεί, επιλογές σποράς. Στο ανάμεσα της τριβής
    των Ωρών και της Δίκης… αδυσώπητο κενό,
    γεμάτο βλέμα…..που το ονόμασαν Χρόνο!

    Μου αρέσει!

  2. …Χρόνο τον μετράνε
    μα Ειμαρμένη τον ονόμασαν
    τριπλά εκδηλωμένη Μοίρα
    της πηγής -του Αετού -Στυγός
    τρίκλωνη δεσμίδα Συνείδησης

    Μου αρέσει!

  3. Πολύ καλό! το ποιήμα σας
    Είμαι σε σχεση με το τώρα. η άλλη του εκδοχή.

    Ποιόν αλήθεια δεν συνεπαίρνει μία τέτοια διδαχή?

    Υποβάλω τα σέβη μου !

    Κυρία μου θα δεχτείται μια ανθοδέσμη?

    Μου αρέσει!

  4. Κύριε μου
    φυσικά και να την δεχτώ την ανθοδέσμη
    ακόμη κι αν κουτόχορτου αποτελεί δέσμη
    υπαινιγμός, άλλης διδασκαλίας ορθής
    σε σχέση με την λαθεμένη διδαχή που συνεπαίρνει? 🙂
    εγώ πάντως σας προσφέρω…
    μια αγκαλιά γαρύφαλλα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

