μικρό ποίημα

Ένα μικρό νησί το σώμα μου ορθώνεται

στο κέντρο του πελάγου

μιας επιμένουσας φλόγας μνήμη

και αγριοκάτσικα σκέψεις

σεισμοί, καταγράφονται στην συνείδηση μου

αιτήματα ζωής που ποθούν να γίνουν λόγοι

6 Σχόλια to “μικρό ποίημα”

  1. Ανδρόγεως Says:

    στο κέντρο του τονάλ, η μνήμη φλόγα που επιμένει
    και τα κύματα του ναγουάλ, σκέψεις μνηστήρες
    αιτήματα ζωής, που συνείδηση ζητούν, Οδυσσείς
    που επιστρέφουν, μα μόνο όσοι γνωρίζουν,
    τον ρυθμό τον μυστικό να σιγοψιθυρίζουν και
    στων φαιάκων το πλοίο δίνουν τον προορισμό,
    λόγοι και θα γίνουν….

    Μου αρέσει!

  2. Τι να σιγοψιθυρίζουν άραγε εκείνοι που γνωρίζουν;
    από το σκοτάδι,πως έρχεται το φως,
    στην ευθεία του λόγου τους
    στην ακριβή την θέση,
    στου κρεβατιού τους… που και πως
    σε μιαν ελιά στερέωσαν
    από του χρόνου τους την αρχή

    Μου αρέσει!

  3. και κάποιοι άλλοι τρέμουν, η επιμένουσα μνήμη σαν χορεύει
    πως να τις βρουν τις έννοιες, τότε που συναντούν οι λέξεις
    όταν γυρίζουν πίσω στα γνωστά κι αρνιούντα τα που είδαν
    να θυμηθούν δεν θέλουν, μην χάσουν την βολή τους
    τις αλυσσίδες που συνήθισαν και το κελί που μένουν
    την ασφάλεια που τους παρέχει το γνωστό
    και τους κρατεί στο άσκοπο να σέρνονται και να μοχθούν
    για φύκια και μεταξωτές κορδέλες …

    Μου αρέσει!

  4. ….γιατί τώρα εγώ να το ψυχανεμίζουμε πως είδε ο ποιητής
    τον αθλοφόρο χρόνο κοιτώντας την Αθηνά να φέρνει
    την Οδηγό των ηρώων, που από μακρινό ταξίδι
    στα κύματα επιστρέφουν
    αφού πίσω τους άφησαν το βοήθημα της Ινούς
    και του Νέσσου τον χιτώνα

    Μου αρέσει!

    • ο…ποιητής αναζητεί την έννοια ήρωας να βρεί
      την πολλαπλά διασκορπισμένη…
      από το λίγο που χρειάστηκε χρόνο να κρατήσει
      αντί του Άτλαντα, ο Ηρακλής τον Ουρανό…
      και πόσο καιρό αυτό το λίγο βαστά….
      και πως μετατρέπεται ο μυθολογικός χρόνος
      σε βιολογικό ή και σε ψυχικό χρόνο

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

