θα σου μιλώ γαληνεμένη αντίληψη

θα σου μιλώ με τα θροίσματα τ αγεριού στα φύλλα

ένα πουλί τότε στα δέντρα του περιβολιού σου

θα έρχεται

και καθώς θα μετασχηματίζει και θα μεγενθύνει τα λόγια μου

σε κελαιδίσματα

σπόροι θα κυλούν

εκεί στα φρεσκοσκαμμένα αυλάκια των βημάτων σου

καλλιεργητή των μυστικών της ομορφιάς στους κήπους

εκείνο το κλαδί, αγάπη μου, τυχαία δεν λύγισε

στον αριστερό σου ώμο πάνω να αποθέσει γύρεψα

το χάδι μου

μπορώ, ναι μπορώ να μαντέψω

απ της ανάσας σου την πίεση και την θερμοκρασία

κάθε φορά που στρέφεσαι και ζητάς μια νέα ευκαιρία

μια νέα να ντυθώ να με γευτείς εμπειρία

γυναίκα της γαληνεμένης αντίληψης κυλώ

ποτάμι στη γη

ανάμεσα απ των ορέων τις ρωγμές

που δραπετεύω

και ξεδιψώ την νοσταλγία του ρόδου

στον κήπο της καρδιάς σου

μαζί μου παίρνω την θύμηση των όσων εποίησες

ερμηνευτή της σιωπής μου

και ποίημα σου περνώ στην θάλασσα φτιάχνοντας

ωκεανούς αλμύρας

την αναπάντεχη, από εσένα έρωτα μου,

την λησμονιά μου

Σχολιάστε

