ΕΛΛΑΣ

Ψηλά σηκώνω το κεφάλι

εικόνες κι αγάλματα

εγώ δεν προσκυνώ

του αιθέρα μου το χρυσάφι

δεν το χαραμίζω

τάματα να το ξεφτυλίζω

κι άδεια να μένω

χωρίς συνείδηση εγώ

καρδιά νεκρή σε θεούς νεκρούς

νύμφη δεν προσφέρομαι

Ψηλά σηκώνω το κεφάλι

το χρυσάφι μου πίσω απαιτώ

ναούς κι αγάλματα

κι εικονοστάσια γκρεμίζω

και την Ομορφιά της Ελευθερίας μου

ανακτώ

Της Δικαιοσύνης Φωνή Υψώνω

και των καμπαναριών

σβήνω την ηχώ

τον πλούτο που μου πήραν

πίσω να μου δώσουν

Απαιτώ

Την αιτία της υποταγής διαλύοντας

βλέπω

τους πολιτικούς επιστάτες τους

ηττημένους να αποχωρούν

Γη και Υδωρ δεν παρέδωσα εγώ

η γη και το ύδωρ που αυτοί παραδίδουν

θηλειά γίνεται στον δικό τους λαιμό

κι απ τα ύψη που διαλέξαν

τους γκρεμίζει

την αλλαζωνία τους

τσακίζει

η άρνηση του ελέους

για του Εφιάλτη τα παιδιά

απ του Λεωνίδα την άξια γενιά

Σύμβολο Είμαι. Ιδέα και κυματίζω

την αύρα των πολεμιστών κεντρίζω

των ονείρων τους είμαι η ομφή

τον δρόμο τους χαράζει

της Ελευθερίας μου η Εντολή

Και πάνω στων Εφιαλτών το νεκρό σήμα

με μελάνι γαλάζιο θα γραφεί:

Εδώ κείτονται οι εχθροί μας

με τους συνεργάτες τους μαζί

καθώς των προγόνων μας το ρήμα

Απαιτεί

Σχολιάστε

