είμαι ακόμη ζωντανή

είμαι ακόμη ζωντανή

χρυσές ανταύγειες ο έρωτας  βάφει

την αντίσταση μου στην λησμονιά

δεν απλώνω το χέρι

παρά μόνο για να καλέσω

την μαρτυρία του ήλιου

τώρα που ο Νάρκισος θανάτου άρωμα

χορεύει δίπλα στις πηγές μου

δεξιόστροφα πρώτα και κατέβασε

το φεγγάρι πάνω στα νερά

αριστερόστροφα τώρα το αποχαιρετά

καθώς το στέλνει

στου ουρανού του την αγκαλιά

και θειάφι σκορπά

του έρωτα μας η λάμψη

του αιθέρα και καθαρίζει πάλι

τα που κατεβαίνω σκαλιά

2 Σχόλια to “είμαι ακόμη ζωντανή”

  1. Ανδρόγεως Says:

    Ναι είναι ακόμη ζωντανή η Ελλάδα, είναι ζωντανή !
    Όταν ο δον Χουλιάν βρήκε ετοιμοθάνατο τον Δον χουάν από τον επιστάτη, τον θεράπευσε και τον έστειλε πίσω να τον αντιμετωπίσει ξανά ως πολεμιστής αφού ως ήρωας απέτυχε! Στην ίδια ακριβώς θέση βρίσκεται σήμερα η χώρα μας, και περισότερο από ποτέ χρειάζεται τους….πολεμιστές της!

    Μου αρέσει!

  2. Ναι θεραπευμένοι από τις πληγές τους επέστρεψαν
    οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ
    και θεραπεύουν την Χώρα τους που σε αντίθεση
    με το κράτος και την βία των δυναστών που κυβερνούν
    ποτέ δεν υποτάχτηκε
    ποτέ δεν προσκύνησε
    ποτέ επαιτίας χέρι δεν άπλωσε

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

