Φεγγάρι μου που επιμένεις

Φεγγάρι μου που επιμένεις

κρυφή να μας κρατάς την άλλη σου την όψη

αχτίδα λευκού φωτός τις νύχτες μου

γλυστράς Μονόκερως στην σκέψη

άλλοτε δρεπανιφόρος στεναγμός

μνηστηροφονίες αφηγείσαι

κι άλλοτε σα νιός απάνω στον ανθό του έρχεσαι

τα πάθη και μου διηγάσαι της Ελένης

πως της Νεμέσεως εγίνηκε το χέρι

μα γω πανσέληνο σε κυνηγάω πόθο

ολάκερο να σε δω να σε γνωρίσω

μαζί σου αλητεύοντας

στους νυχτερινούς σου δρόμους

ασημοστολισμένη στην ροή σου

Σελάνα μου Υδροχοική γενέθλια του πρώτου οίκου

του Κένταυρου του Χείρωνα κρατώντας συντροφιά

στήριγμα ο ένας σας στον άλλο

όταν από τον ένατο αδυσώπητα σας κεντρίζει

ο σκορπίσιος μου ο ήλιος

στα μυστικά σας να φτάσει λαχταρώντας

αστρολαβυρίνθισμα να μπει και να χορέψει

αυτόφωτος αδερφός σας

9 Σχόλια to “Φεγγάρι μου που επιμένεις”

  1. Ο σκορπίσιος σου ο ήλιος…αν θυμάμαι καλά… ο ήλιος στον χάρτη μιας γυναίκας μας δίνει πληροφορίες για τον σύντροφο της…είναι αδυσώπητος ο δικός σου;

    Μου αρέσει!

    • Ναι! Ευτυχώς που έχω σαν Σελήνη τον θεραπευτή δίπλα μου να με θεραπεύει από τις πληγές που μου ανοίγει….ανοίγω….γιατί ο ήλιος είναι και η Συνείδηση μας….και το φως της λογικής μας που μας ελέγχει…

      Μου αρέσει!

  2. και στον ένατο….εξωτερικό έτσι;
    Αν εσύ Σελήνη πρώτου Αντίληψη…;
    Εκείνος στο εξωτερικό…..;
    Εξαιρετικά ενδιαφέρον συνειρμικά, με εκείνες τις δύο θέσεις της… σιωπηλής γνώσης και της λογικής!

    Μου αρέσει!

    • Κι ο Ερμής όμως μας δίνει πληροφορίες για τον σύντροφό μιας γυναίκας, κι ο δικός μου είναι ενάτου επίσης αλλά Ζυγίσιος….δύσκολα και σκέψη πολύ για να πάρουμε αποφάσεις….

      Μου αρέσει!

      • Ανώνυμος Says:

        Προβληματίζομαι….μήπως για τον τρόπο σκέψης μιας γυναίκας, θα έπρεπε να κοιτάμε την Αφροδίτη της; Ερμαφρόδιτος λέμε ο νους…έτσι δεν λέμε;…κάνουν λάθος οι λέξεις μας;…ή κάπου χωλαίνει η κατανόηση μας;….είναι και κουτσός ο Ηφαιστος……

        Μου αρέσει!

      • Ανδρόγεως Says:

        Μάλλον εμείς κατανοούμε λάθος….ο ζυγίσιος επιμηθεικός νους μιας γυναίκας….όταν την βλέπεις και αποφασίζει αστραπιαία….και κοιτάς μιαν Αφροδίτη προμηθεική του ζενίθ και σκορπίσια……

        Μου αρέσει!

      • εγώ θα έλεγα πως για την αιθερική κατάσταση ενός ανθρώπου, του σώματος της αθανασίας του, την πηγή της σοφής του σκέψης, να κοιτάμε το ζεύγος των εραστών Αφροδίτης Αρη με την ματιά την αποσπασμένη της εστίας τον Ήλιο του.

        Μου αρέσει!

      • Ο ήλιος στον σκορπιό το βασίλειο του Πλούτωνα με φύλακα τον κέρβερο αλλά και την Μέδουσα κι έχω εκεί Αφροδίτη Κρόνο….
        τον Άρη και τον Ερμή στο Ζυγό την επικράτεια του Ποσεδώνα αλλά και τον ίδιο εκεί…..
        η απόδειξη πως ποτέ δεν διασπάστηκα για να εξουσιάσω
        η απόδειξη πως η Πηνελόπη μου έδωσα τον ίδιο μανδύα που έδωσε στον Οδυσσέα…..

        Μου αρέσει!

  3. Γιατί η δύναμη έρχεται ΒΔ και το δημιουργικό πυρ αφού εξαντλήσει τον δοθέντα εκ του αγνώστου χρόνο δηλαδή καταστρέφει το χρυσό έως θανάτου επιστρέφει ξανά στο άγνωστο ΝΑ
    επομένως ο Δίας στο κέντρο του στοιχεικού σταυρού όταν αποφάσισε να κλέψει από τον Νότο την Ευρώπη τροπικός καρκίνου εισήγαγε τον θάνατο και με τον γάμο της με τον Αστέριο τον εγκατέστησε την ελέγχουσα δύναμη στον Β τροπικό του αιγόκαιρου
    Κοιτάξαμε κάποτε αδυσώπητα την Άβυσσο για να γενήσουμε αστέρια όμως μας κοίταξε κι εκείνη το ίδιο αδυσώπητα
    Αν ποτέ ξεφύγει ο νους από την συνήθεια του να μην εγκαταλείπει το γνωστό τότε ξανά κοιτώντας αδυσώπητα την Άβυσσο θα γενήσουμε κάτι άλλο αυτό που θα επιλέξουμε να κοιτάξουμε όταν μάθουμε τι σημαίνει επιλογή

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

