η αλληλεπίδραση των παραμυθιών

Η κοκκινοσκουφίτσα από την χώρα του » ουδέν κακό αμιγές καλού » ξεκινά να βρει τον λύκο

όμως ταυτόχρονα ξεκινά κι ο Πάρης από την χώρα του » τα ναγκουάλ παίζει »

να ετυμηγορήσει για την ωραιοτέρα των Θεαινών

κι έτσι αντί το μήλο της Έριδος να προσφερθεί στην Αφροδίτη

το πήρε ο κυνηγός που σκότωσε αντί του λύκου τον Πάρη

ο λύκος αντί να φάει την κοκκινοσκουφίτσα και την γιαγιά της

συνάντησε στο λυκόφωτο του δάσους την Αφροδίτη Αποσπερίτη

κι έτσι ελπίζει να ζει και αύριο στην αγκαλιά του Αυγερινού

ο κυνηγός όμως μη ξέροντας τι να κάνει με το μήλο

ξεκίνησε ένα μακρυνό ταξίδι χωρίς προορισμό και αγνοώντας την Ιθάκη

κι έτσι επειδή η κοκκινοσκουφίτσα δεν συνάντησε τον λύκο

η Ελένη δίχως εγγυητές και χωρίς μνηστήρες

έζησε άσημη στην Σπάρτη με κάποιον Μενέλαο

κι ο Όμηρος δεν έγραψε ποτέ τα έπη του

κι όλα αυτά επειδή κάποιος κάποτε

αποφάσισε να κυνηγήσει αδυσώπητα τον χρόνο

και να ανατρέψει βαδίζοντας τον ανάποδα

την στιγμή του στο ασύληπτο

σε μια χι ψι ωμέγα ραψωδιακή ιστορία δύναμης

17 Σχόλια to “η αλληλεπίδραση των παραμυθιών”

  1. ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΧΙΧΙΧΙΧΙ
    ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕΣ….ΚΑΛΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΝΗΣ ΚΟΣΜΟ….
    ΣΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  2. εγώ πάλι βγάζω το καπέλο μου σ αυτόν που θα μου αποδείξει
    ότι αυτός που βάδισε ανάποδα τα ζάλα του χρόνου
    είναι ο ίδιος ο Ομηρος!!!

    Μου αρέσει!

  3. ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΟΠ ΟΜΗΡΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΗ.
    ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΕΞΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΗΛΙΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΥΣΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΘΜΟ.
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΛΟΓΑ ΤΟΥ ΑΡΗ? ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΙΜΟ – ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΙΛΙΟΥ.
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΥΒΔΗ?
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΔΥΣΕΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΝΑΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΦΑΙΑΚΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΩΣΕ?
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

    • Άρα….ο ELZIN είναι ο Οδυσσέας και ο Όμηρος κατά την γνώμη σου, διότι αυτός μέσα από το ιστοπόνημα του επιχειρεί την ανατροπή στο ασύληπτο, και η διοσημεία της Ηφαιστειακής εκρήξεως και η ποσότητα του θείου στην ατμόσφαιρα του πλανήτη….κάτι σημαίνει….

      Μου αρέσει!

  4. Αυταπόδεικτο το ερώτημα σου.
    Βεβαίως μόνο ο Όμηρος, διότι ως μάγος τρίτης προσοχής κρατάει την μαγική ιδιοκτησία των λέξεων του.

    Μου αρέσει!

    • και δεν επιτρέπει σε κανέναν την ανατροπή τους…. αυτό ας το έχουν υπόψιν τους κάποιοι που αθωώνουν διδασκάλους που τα ιερατεία διαστρεβλωσαν την διδασκαλία τους….

      Μου αρέσει!

  5. Μ αρέσει! μ αρέσει πολύ! Η αλληλεπιδραστική εκδοχή των παραμυθιών, που στέλνει τους σωτήρες των Εθνών, σ ένα ατέρμονο ταξίδι στο πουθενά!

    Μου αρέσει!

  6. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΖΙΝ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΗΡΟ-ΟΔΥΣΣΕΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΠΟΝΗΜΑ ΤΟΥ.
    Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ-ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΟΣΟΥΣ ΜΝΗΣΤΗΡΕΣ ΕΧΕΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣ ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟ ΕΙΣΑΙ Ε Σ Υ.
    ΜΗ ΚΑΝΗΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΝΟΓΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΕΜΕΝΗ…ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΥ.
    ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΜΕ.
    ΦΙΛΙΑ
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

    • Τις Μαρδουκομπουρδολογίες εννοείς υποθέτω….είμαι και χαζός με περικεφαλαία και δεν νογώ….αλλά όποιος νογά δεν θα την χαρακτήριζε μαγεμένη…και δεν θα επιχειρούσε να ασχοληθεί με την καθαριότητα του μυαλού της, αλλά του δικού του…νομίζω….το χρειάζεται!

      Μου αρέσει!

    • αν… με τίποτα δεν είναι ο EL.ZIN ΕΛΛΗΝ ΖΗΝΟΣ….αν λοιπόν δεν είναι οι Διογενείς Ανθρωποι…. τότε είσαι εσύ μόνος σου ολάκερη η ανθρωπότητα; τι έπαρση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…μου θυμίζεις ξέρεις τον κατασκευαστή αλήτη του ένα δακτυλιδιού από το….ξωτικοπαραμύθι του Τόλκιν…..και φυσικά τα……ερπετοειδή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! από τα οποία θέλεις έτσι ισχυρίζεσαι να μας σώσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……

      Μου αρέσει!

      • …και να παίρνουν σειρά σιγά σιγά και αυτοί που του έδιναν την τροφή που τον έπειθε πως ήταν ο μόνος σωτήρας….όχι στο απυρόβλητο οι διεφθαρμένοι δασκάλοι….έτσι ανώνυμε….που αφού αρνείσαι την προσωπική άποψη, ίσως θέλεις να τονίσεις την συλλογική!

        Μου αρέσει!

  7. και εγώ νομίζω….ένα τραγουδάκι….θέμε εδώ…

    Μου αρέσει!

  8. ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΥ Η ΚΥΡΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΤΑΥΡΟ…ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ….ΠΟΙΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ….ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΥΣΙΕΣ ΕΤΕΛΕΣΑΝ

    Μου αρέσει!

    • ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙΝΗ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΦΥΛΑΚΗ ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΝΕΙΡΟΔΡΟΜΙΑ ΠΟΥ ΣΦΡΑΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ Σ ΑΥΤΑ

      Μου αρέσει!

    • Ολοι ξέρουμε πως στον λαβύρινθο φυλακίστηκαν ο Δαίδαλος, ο Ταύρος που αργότερα ο Ηρακλής τον ελευθέρωσε κι έγινε ο φόβος κι ο τρόμος του Μαραθώνα και ο γιός του ο Μινώταυρος
      Η κυρά του λαβυρίνθου υποθέτω θα γνωρίζει σε ποιές φυσικές ενσαρκώσεις εμφανίζονται κάθε φορά και ότι διά της φυσικής της ενσάρκωση και η ίδια θα τους κυνηγά για να τους αποκαλύπτει αφαιρώντας την μάσκα τους……

      Μου αρέσει!

      • και γνωρίζουμε ακόμη αγαπητή Ελένη, ότι ποτέ δεν αναγνωρίζουμε συντρόφους ή συνεργάτες από τα όνειρα και τα ονειροδρόμια,ή από τις τηλεφωνικές συνομιλίες, όπου οι αστρικές μορφές είναι απατηλές…..
        αν και ενίοτε ψευδόμεθα περί τούτου…για ευνοήτους λόγους

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

