ο πολεμιστής του φωτός

Φεύγοντας γκρεμίζω τον δρόμο πίσω μου

κανείς να μην περπατήσει την φυγή μου

φθάνοντας εκεί που ήμουν

τα χνάρια ακολουθώντας των βημάτων μου

κύριο να τον βρω κατά την επιστροφή μου

καταχραστή των λόγων της πηγής μου

φεύγοντας ανάσταση δεν προσδοκώ των ρημάτων μου

των βημάτων μου ακολούθους αρνήθηκα να μαθητεύσουν

οδηγοί μαζανθρώπων

η Γη ξέρει μόνο, για μένα, πόσο απαλά την άγγιξα

για όσο την περπάτησα

οι άνθρωποι κοιτώντας με δεν με έβλεπαν

και τούτο στάθηκε η δύναμη μου

η επιτρέπουσα δρόμους ν ανοίγω πάντα καινούργιους

της επιστροφής μου

μη έχοντας όνομα, δεν έχω και ηχώ

ο αντίλαλος της σκιά να μ ακολουθήσει

ως ελευθερία μη με στοχαστείς, δεν θα με φτάσεις

όνομα δεν έχω, αν και ονόματα χρησιμοποιώ

για να μ αντιληφθείς και να με δικάσεις

Ένα Σχόλιο to “ο πολεμιστής του φωτός”

  1. Ανδρόγεως Says:

    Το να αγγίζεις απαλά την γη σημαίνει να μην καταστρέφεις Δυνατότητες, δικές σου ή των άλλων, να μη σε βαραίνει η ευθύνη ούτε ενός » καμμένου σπόρου»!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

