στον οδυσσάμενο ταξιδευτή

ταξιδευτή οδυσσάμενε που χάνεσαι

όχι απ του κύματος την ορμή

μα απ του δικού σου καραβιού την κίνηση

και τ οργισμένο τ απονέρι

πύλη των μυστικών τηνε θωρείς

και την λατρεύεις, μέσα σου σαν ανοίγεσαι

και ξεμένεις εκεί

τόσο μα τόσο εγωκεντρικός

χωρίς ποτέ σου να το μάθεις

πως δεν την συνάντησες  των θαλασσών την κυρά

μα ούτε και τον θαλασσοκύρη

της Τρίαινας του τ ανάδευμα δεν τόνιωσες ποτέ σου

αν και συχνά πυκνά είναι που το πιστεύεις

είναι γιατί ποτέ δεν το προσέγγισες ναυαγός

των Φαιάκων το νησί, να φτάσεις την Ιθάκη

9 Σχόλια to “στον οδυσσάμενο ταξιδευτή”

  1. Ναυαγός….να φτάσεις την Ιθάκη
    η λεπτή διαφορά ανάμεσα στο φθάνω στην Ιθάκη
    και του φθάνω την Ιθάκη
    η λεπτή διαφορά του αστρικού ταξιδιού
    και του ενορατικού εκείνου….

    Μου αρέσει!

  2. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΦΑΙΑΚΩΝ
    ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
    ΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ…ΤΗΣ ΓΡΑΜΗΣ
    ΕΠΟΧΟΥΜΕΝΟΣ
    ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΟΠΕΔΙΛΑ ΜΟΥ
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  3. Η καταγραφή κάθε πεδίου είναι χρήσιμη μονάχα όσο χρόνο κινούμεθα εντός του

    Μου αρέσει!

    • …και φυσικά του φυσικού πεδίου την ξεχνάμε μα όχι και κείνη την καταγραφή όταν με τα φτερά της Αντίληψης πετάμε, αυτή την καταγραφή μέσα από τους δώδεκα στόχους συνολικά την περνάμε, και νομοθέτες γινόμαστε και του νόμου οι εγγυητές….

      Μου αρέσει!

      • αποδειξη….της αυτογνωστικής πορείας μας…όσοι το καταφέρουμε
        χωρίς να γίνουμε βαρετοί από την επιμονή μας ή κουζουλοί από την πολύ ελαφρότητα του εαυτού μας….και κυκλοφορούν και κριτές δικαστές αυστηροί πολύ ανάμεσα μας…ούτε ένα παραστράτημα δεν μας συγχωρούν :-))

        Μου αρέσει!

      • ας τους να λένε….ή πες τους είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, και άφεση αμαρτιών εμείς από κανένα δεν ζητάμε Έλληνα ή βάρβαρο θεό διά μέσου των αντιπροσώπων του 🙂

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

