σύνορο

Λόγια καθημερινά ντυμένα την απόγνωση

όνειρα που γνέθουν τα μαλλιά της νοσταλγίας

φως ερχόμενο αμυδράς υποψίας

ορμητικό κύμα επανάστασης εξελίσσεται

στις ακτές των λέξεων, σμιλεύει τον βράχο της αντίστασης

όταν η μέρα τη νύχτα συναντά,

λάμπουν άστρα οι αιτίες, καθαρμοί αποτελεσμάτων

όπως ένα χαμόγελο ανθισμένο αλλάζει την όψη

γνωρίζοντας καλά την έννοια της ανατροπής

ο σκοπός που έγνεψε κάποτε στην Ελένη

σε μια νέα καμπή πάλι μας συναντά

4 Σχόλια to “σύνορο”

  1. ΜΙΚΡΟΙ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ===ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΡΕΖΟΥ
    ΧΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
    ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ
    ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ
    ΤΗΝ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
    ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΟΥ ΣΤΙΓΜΗ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ
    ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΟΓΙΑ
    ΑΥΤΗ ΕΙΔΙΚΑ Η ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΥΛΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑ
    ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΗ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ
    ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΚΟΜΑ ΔΥΟ ΣΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
    ΘΑ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΤΩ….
    ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΜΕ
    ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ.
    ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

    • καμιά φορά μπορεί και να τον πλησιάζουμε
      και τότε η απομυθοποίηση- αποδραματοποίηση
      είναι ακόμη πιό οδυνηρή….αφαιρώντας τα άλλοθι…
      τα δικά μας λόγια…που επιμελώς αποφεύγονται
      δημιουργοί γίνονται προβλημάτων, δεν είναι ζωή… η ζωή
      που διά μέσου των άλλων εκφράζεται

      Μου αρέσει!

  2. ===ΤΟ ΜΑΓΙΣΣΑΚΙ===ΝΕΝΑ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  3. ευχαριστώ κι ανταποδίδω

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

