Είμαι εδω

είμαι εδώ

μια χαραμάδα, ένα κενό

ανάμεσα στο πριν και στο μετά

ανάμεσα στην ύλη και στο πνεύμα

ανάμεσα στην ηρεμία του θανάτου

και στη δραστηριότητα της ζωής

είμαι εδώ

μια χαραμάδα, το κενό

ανάμεσα στους κτύπους της καρδιάς

είμαι εδώ

είμαι ρυθμός

είμαι νόμος

είμαι μόνος

είμαι εδώ

μια χαραμάδα, το κενό

ανάμεσα στο λόγο και στη σιωπή

είμαι εδώ

ούτε λόγος, ούτε σιωπή

είμαι εδώ

είμαι ρωγμή, είμαι πληγή

της ερήμου επίγνωση

της αβύσσου συνείδηση

της αιτίας του χρόνου αντίληψη

16 Σχόλια to “Είμαι εδω”

  1. ο νοών...νοείτω Says:

    Είμαι εδώ και σε ακούω μέσα από τις χαραμάδες, και που και που τολμώ να στο πω, έχοντας πλήρη επίγνωση της ανάγκης για συνείδηση.

    Μου αρέσει!

  2. Ναι Είσαι Εδώ…Ο νοών…νοείτω, μια όαση στην διαδικτυακή σφαίρα, με την εφαρμογή της δύναμης, ενός λόγου, που δεν πληγώνει και σε κάθε περίπτωση μεταφέρει ουσία ήθους και αλήθειας, εκπορευόμενη από τον ρυθμό της καρδιάς, προπάντων αδογμάτιστη.

    Μου αρέσει!

  3. ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΩΤΕ ΠΟΥ ΕΣΠΑΓΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΣΙΚΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΜΒΕΣ ΕΠΕΦΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΑΙ ΜΕ ΦΩΤΑ ΝΑΥΣΙΠΛΟΙΑΣ ΣΒΥΣΜΕΝΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΩΤΕ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΤΟΝΝΟΥΣ ΤΡΟΦΗ
    ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΩΤΕ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΩΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΥΦΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΦΙΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΜΟΥ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΩΤΕ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΓΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΩΤΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΤΕ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΟ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΟΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΕΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ.
    ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΟΣΟ ΜΕ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΖΗΤΑΤΕ ΑΚΟΜΑ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ.
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  4. ο νοών...νοείτω Says:

    Βάλσαμο τα λόγια σου στην κουρασμένη και πληγωμένη σκέψη και καρδιά μου.
    Τιμή μου και δέσμευσή μου συνάμα.
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλη «Ανάσταση», εκεί, έξω στην Άνοιξη.

    Μου αρέσει!

    • Σ ευχαριστώ και ανταποδίδω την ευχή κι η Άνοιξη εκεί έξω θεραπευμένη, θεραπεύει
      Η μεγάλη αποκάλυψη
      Εμείς αναστηθήκαμε
      τη νύχτα που έβρεχε φως,
      απ’ τη σπηλιά μας βγήκαμε
      κι είπαμε έχει ο Θεός.

      Η μεγάλη αποκάλυψη
      -μην το πεις πουθενά-
      είναι η αγάπη την άνοιξη,
      όταν τρέμει ξανά.

      Το πεφταστέρι άστραψε
      γρήγορο σαν την οχιά,
      τα ψέματα όλα ανάτρεψε
      κι άλλαξε ο κόσμος τροχιά.

      Μου αρέσει!

  5. ΚΟΚΚΙΚΟ ΦΙΛΙ—ΜΠΛΕ
    ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  6. ο νοών...νοείτω Says:

    ΖΑΝΝΙΚΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑ-Σ-ΤΑΣΗ.

    Μου αρέσει!

  7. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΘΗ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  8. ΑΝ ΘΥΜΙΘΗΣ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ—ΠΑΡΙΟΣ
    ΧΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΣΕΝΑ
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
    ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  9. Ναι είσαι εδώ και σε γνωρίζουμε
    Η σφορδή σου επιθυμία να ικανοποιήσεις το γενετήσιο ένστικτό σου, γίνεται στην επανάληψη της, εντολή του Αετού κι έτσι είσαι υπόλογος για την ανέχεια εκείνων των γυναικών στα λιμάνια, που πόρνες τις μετέτρεπε και αντί να αισχύνεσαι, περιφέρεις στις e-σελίδες τον άθλο της αθλιότητας σου καμαρώνοντας για την φλόγα της Συνείδησης που έσβηνες, ένας μνηστήρας που ξάπλωνε έναντι αμοιβής με γυναίκες που ποτέ δεν θα τις είχε εάν δεν τις εξανάγκαζε

    Μου αρέσει!

  10. Γνωρίζουμε επίσης
    πως στις σελίδες των άλλων μετέφερες τον μεγαλύτερο φόβο σου που σου αποκαλύφθηκε όταν κοίταξες τον εαυτό σου στον καθρέπτη, γιατί το σεξουαλικό ένστικτο εδρεύει στο ερπετικό τμήμα του εγκεφάλου μας και εσένα σε ελέγχει απόλυτα….δεν το θέλουμε αυτό και δεν το ζητάμε….πάψε λοιπόν να μας πετάς την βρωμιά που δεν αντέχεις ζητώντας μας κι από πάνω να σε ευγωμονούμε

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

