άτιτλο

Να σε κοιτούν τα μάτια μου

δυο σύγνεφα στον ουρανό μου

βροχή να τρέχει η σκέψη μου

να σμίγει το κύμα στον ωκεανό σου

να ακουμπούν τα χείλη μου, επάνω στα δικά σου

και να μας δένουν και να μας λύνουν

οι που ανταλλάξαμε φιλιά και λέξεις

να τρέχουν ατιθάσευτα άλογα

τα χέρια στα κορμιά μας

μονοπάτια αγριμιών, στης πεθυμιάς τα Όρη

κι ύστερα να γέρνουν τα μαλλιά μου

και ν απλώνονται επάνω στην καρδιά σου

ασπίδα να γίνονται στα όνειρά σου

4 Σχόλια to “άτιτλο”

  1. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΙΛΙΚΡΗΝΕΣ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΠΟΙΗΣΗ ΓΙΕΧΩΒΑΔΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ ΤΑ ΟΥΜΠΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΛΟΓΩ ΠΟΥ Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΥΠΟΚΡΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΡΥΓΝΙΑΝ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΗ Η ΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΤΑΣΗ ΨΥΧΗΣ – ΔΥΝΑΜΩΜΑ ΛΥΜΠΙΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΡΩΜΑΛΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΟΦΟΕΙΔΗΣ
    ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΑΚΡΙΝΟ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΟΝ. ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΕΙ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΛΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΓΩΝΙΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΟΥ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ – ΖΑΝΝΙΚΟΣ

    Μου αρέσει!

  2. Καλώς ήρθες στο Λαβύρινθο μου Ζαννίκο
    εγώ σ ευχαριστώ….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

