Επιστροφή

επιστρέφω ελκόμενη από την λάμψη

του άστρου στο βλέμμα σου

στην έκταση της κραυγής ξεδιπλώνω

τον χρόνο που μας αναλογεί

σε φωνήεντα μνήμης

ακουμπώ στα σύμφωνα,

 χέρια ανοικτά που μ αγκαλιάζουν

και γινόμαστε λέξεις, όπως χαμόγελο.

έρωτας, άνθη,περιβόλι, δένδρο,

βροχή, άνοιξη

το ελάχιστο της αγάπης

μέσα στο πολύ

ενός θνήσκοντος κι αναγενόμενου έρωτα

έτσι όπως ο Νόμος ορίζει, μετρώντας τη Ζωή

4 Σχόλια to “Επιστροφή”

  1. Καλησπέρα!
    να το πω τώρα αυτό….προσπάθεια εξισορρόπισης;

    Μου αρέσει!

  2. Καλησπέρα!
    Όχι καλέ μιά χαρά ισορροπημένα είναι όλα!

    Μου αρέσει!

  3. Αδελφούλα…
    επέτρεψε μου να αφιερώσω στην διασκεδαστική παρέα και στους ειδικούς αλογολόγους, θεραπευτές σου το τραγουδάκι το κατάλληλο :-))

    Μου αρέσει!

  4. τι χαριτωμένο!!
    κουράστηκες πολύ να το ψάξεις;
    Άσε έχω να το διασκεδάσω ξέρεις από πότε….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

