ο πόθος της καρδιάς

από τη φλόγα της καρδιάς γενιούνται οι φωνές

πνοές ξεχύνονται και σε καλούν

μουσικές και στίχοι

σκαλοπάτια φτιάχνει, επάνω να πατήσεις

της κάθε νότας της η αύρα

και πίσω να γυρίσεις

της ροδοδάκτυλης Αυγής ζητούν, δρόμο

για την επιστροφή σου,

 Ήλιε μου, να φωτίσει

μες το καμίνι της καρδιάς κτυπά

ο Ήφαιστος το σφυρί του

τα βέλη φτιάχνει τα χρυσά

και την φαρέτρα σου γεμίζει

μέσα απ της Νικάνδρας την καρδιά

ξεχύθηκε χρησμός ο πόθος της Ελλάδας

ο πόθος της ακόμη ζωντανός και σε καλεί

Απόλλων να γυρίσεις

10 Σχόλια to “ο πόθος της καρδιάς”

  1. ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ?

    ΣΑΣ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ.

    Μου αρέσει!

  2. καλημέρα Θησέα
    τι λες για αυτό το τραγουδάκι;
    μια κι….αγαπάς…..

    Μου αρέσει!

  3. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

    Μου αρέσει!

  4. Καλησπέρα Θησέα!
    Να αναλαμβάνεις την ευθύνη, ότι η αγάπη δεν είναι ο δρόμος της Ελευθερίας, την Ελευθερία την φέρνει ο ΈΡΩΤΑΣ! κι αυτό θα έπρεπε να το ξέρεις πολύ καλά, τότε που έπαιξες το ρόλο του κλέφτη θεού, κλέβοντας τις αγελάδες του Ήλιου….όταν η Αριάδνη έκανε την κρ αυγή της μίτο….κι έγινε η αμφίδρομη γέφυρα για να διαβείς από την έννοια στην λογική κι απ την λογική στην έννοια…..Γιατί στην πήρε ο Διόνυσος; μήπως επειδή την αγάπησες αντί να την ερωτευτείς…ο έρωτας ρωτά και περιμένει απάντηση κι όχι συναίσθημα…..

    Μου αρέσει!

  5. Ο έρωτας ρωτά και περιμένει ναι συμφωνώ..και διαπιστώνω ότι όποιος περιμένει απάντηση δηλαδή ανταπόκριση ,αποδοχή η μη αποδοχή …αυτό είναι συναισθηματική εμπλοκή.
    Η Αγάπη όμως αγει στο παν στην αιωνιότητα …..
    Αυτές τις έννοιες τις γνωρίζεις πολύ καλά καλη μου λιονταρίνα! προς τι η ανατροπή?

    Μου αρέσει!

  6. Ο Έρωτας Ρωτά και δεν περιμένει συναίσθημα αλλά ΓΝΩΣΗ και ΕΚΔΗΛΩΣΗ αυτής της Γνώσης!….Η αγάπη μάλλον που πνέοντας λίαν ορμητικώς οδηγεί στην Σιδερένια Πανδώρα….με τα επικίνδυνα δώρα και το διεστραμμένο της νου….Ο….ΠΑΝ είναι ο γιός του Ερμή και σκορπά το γέλιο και τη χαρά στον Όλυμπο!

    Μου αρέσει!

  7. Προσπαθούσα πάντα να ερμηνεύσω το πρόβλημα της Αριάδνης και του Θησέα και την συναισθηματική εμπλοκή μου σ αυτό που αναδυόταν ολοκάθαρη στους στίχους μου…ζήτησα λοιπόν από μια φίλη να παίξει τον ρόλο του Θησέα….ο διάλογος που έγινε μεταξύ μας ξάφνιασε και τις δύο μας!

    Μου αρέσει!

  8. Μάλλον έπρεπε να την ερωτευθεί την Αδριάνη
    ο Θησέας…. πριν την αγαπήσει!
    Ο Έρωτας είναι πιο αποτελεσματικός από την Αγάπη
    … στην Δράση και μη Δράση στο τονάλ
    γιατί είναι πιο εύστοχος και δεξιοτέχνης
    στον χειρισμό του Τόξου και του Βέλους,
    λόγω της υψηλής του ενεργειακής στάθμης
    και … πιο τολμηρά αδυσώπητος
    εκτός του ότι,
    και θέλει και μπορεί … να Γνωρίζει 😉
    Για αυτό Ερωτά και ξαναρωτά….

    Μου αρέσει!

  9. …και για να μπορέσει να γίνει ουσιαστικός διάλογος ανάμεσα σε μένα και στον Θησέα χρειαζόταν και η…κατάλληλη ανάρτηση…ή να πω ερώτηση;

    Μου αρέσει!

  10. Χωρίς αυτή την κατανόηση του Θησέα, η κόρη του Ικάριου δεν μπορούσε να παραδώσει τον Πέλεκυ στον Οδυσσέα ο οποιος έπρεπε να αφαιρέσει το Ι που πλάγιαζε εντός του…..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

