Ο χορός της Περσεφόνης

Σατόρι;

ή κάψιμο των εγκεφαλικών κυττάρων,

ο φυσικός εγκέφαλος μέσα στο υπερκόσμιο φως;

φως θανάτου ή φως ζωής

η επιλογή που την μορφή διχάζει

άγριους χορούς χόρευαν κάποτε

του ολέθρου οι αμαζώνες

εκδιώκοντας τους συντρόφους τους επωάζοντας,

μιάσματα, ως εναπομείνουσες

των ενστίκτων τους, διεξόδους

το τίμημα;

η εκδίκηση της φύσης

για την παραβίαση της λειτουργίας της

άγριος χορός των κοριτσιών

τη γη προστάζει, όμορφο, ευωδιαστό,

όπως τους άρμοζε, άνθος να γενήσει

κι η πρωθιέρεια του χορού

τον Άδη που αναζήτησε χορεύοντας

και να συναντήσει

μέσα στο όνειρο της αναζητώντας

τον ήλιο που της έταξαν

για σύντροφο της

πεταλούδα γύρω του βιάστηκε,

άγρια να φτερουγίσει, το νόμο

της ζωής βιάζοντας

πριν ακόμη να τον κατανοήσει

πως άλλο είναι το θερμό της γης το φως

κι άλλο το ψυχρό του ονείρου εκείνο

ώστε μ αρμονικό εναλλασσόμενο ρυθμό

τον έρωτα συνειδητά

στον χρόνο του να συναντήσει

14 Σχόλια to “Ο χορός της Περσεφόνης”

  1. Καλημέρα κόρη της Δήμητρας,
    ψυχή της Γης και μεταμόρφωση της Ήρας
    Ψυχής του κόσμου!
    Ετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε την Επιστροφή σου
    σε ανθισμένα ανοιξιάτικα καταπράσινα λιβάδια
    με αρμονικούς ρυθμικούς χορούς
    και να τραγούδια
    ανάμεσα σε μελισσούλες , ήλιους, αστέρια, ανεμώνες
    και παπαρούνες συντροφικές
    και ερωτικά συνειδητές!

    Σατόρι ή … ευθυγράμμιση της αντίληψης;

    Μου αρέσει!

  2. Όταν ο Ιφικλής ονειρεύεται, το διπλό του ο Ηρακλής δρα
    Όταν η Πηνελόπη ονειρεύεται, το διπλό της η Ελένη δρα
    Όταν ο Μενέλαος ονειρεύεται, το διπλό του ο Οδυσσέας δρα
    Όταν οι μνηστήρες στο παλάτι του Οδυσσέα ονειρεύονται,οι μνηστήρες της Ελένης έξω απ τα κάστρα του Ίλιον δρουν, καθυστερώντας την άλωση, ο Αγαμέμνων, η μεγάλη αυτή αλεπού, για να ανατρέψει την ήττα των μνηστήρων δίνει εντολή να χωριστούν οι νικητές Μενέλαος, Ελένη, Οδυσσέας.
    Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΣΥΛΗΠΤΟ είναι να μην υπακούσει ο Οδυσσέας και να επιστρέψει μαζί με τους συντρόφους του, παρακάπτοντας την οδύσεια του, να εκδιώξει ως έτερος Ηρακλής τις στυμφαλίδες όρνιθες-μνηστήρες
    Τι λές μάντη παραμυθά, θα βγάλεις τον πίλο σου, θα κάνεις μια πλήρη στροφή γύρω απ τον εαυτό σου, απ αριστερά προς τα δεξιά και θα αφήσεις την σκέψη σου να ανατραπεί μέσα στ ασύληπτο;
    Να χορέψουμε αρμονικά τον Νέο Χορό, να επιστρέψουμε την Ελένη στην Πηνελόπη και την κόρη στην Δήμητρα;

    Μου αρέσει!

  3. Αν ξέρεις κανένα Ηρακλή,
    είμαι πρόθυμος να τον βοηθήσω στον ρόλο του Ιόλαου
    δίπλα του να σταθώ και να του δίνω φλόγες και φωτιές καυτές
    αλλά,
    ο ίδιος ο ημίθεος δεν είναι στο μέτρο μου και με ξεπερνάει κατά πολύ.
    Είναι καλά γνωρίζεις που θέλεις να φθάσεις
    είναι καλύτερο να ξέρεις που να σταματήσεις
    ακόμη και εαν έχεις διευρύνει τα όρια υπερβαίνοντας εαυτό
    και …όχι το μέτρο.

    Ίσως η Ήβη να είναι το διπλό του Ηρακλή και η σύζυγος του.
    Οι στυμφαλίδες όρνιθες δεν είναι ο τελευταίος άθλος του
    και μέχρι τα Μήλα των Εσπερίδων έχει μεγάλη διαδρομή.
    Το Λιοντάρι όμως της Νέας είναι ο πρώτος του
    και ακόμη το κυνηγώ να το στριμώξω
    στην σπηλιά των δύο οπών και θυρών.

    Η Πηνελόπη και ο Μενέλαος είναι καταπληκτικοί ονειρευτές.
    Η Ελένη με τον Οδυσσέα δεξιοτέχνες στην τέχνη του κυνηγού.
    Ο Οδυσσέας σέβεται και αγαπά την Ελένη.
    Είναι εγγυητής του γάμου της,
    έκανε ένα πόλεμο για αυτή και άλωσε μια πόλη με ισχυρά τείχη για χάρη της … ο εκπορθητής.
    Όμως γνωρίζει ότι ανήκει στον Μενέλαο και επιστρέφει σε αυτόν.
    Για αυτό όχι μόνο δεν ανταποκρίνεται στο κάλεσμα της να βγει από τον Δούρειο Ίππο αλλά,
    δεν αφήνει και να κανένα από τους συντρόφους του να ξεμυτίσει
    όταν τους καλεί και τους η ίδια δοκιμάζει σκληρά.

    Ο Αγαμέμνων είναι αρκετά υπεροπτικός, εγωκεντρικός,
    συμπαγής τύπος και εμμένων σεθέσεις, σε απόψεις και εμμονές
    για να έχει την ευελιξία και την ελαφρότητα,
    την έλλειψη εγωισμού μιας αλεπούς.
    Έχει ένα άδοξο τέλος για ένα πολεμιστή.

    Ο Πλούτων -Ζευς έχει κάνει συμφωνία για την κόρη … με την Κόρη και με ένα ρόδι επιλύνοντας το γραμμικό σύστημα δύο παροιμιών:
    1.Μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται,
    2. Η σωστή απόσταση δυναμώνει την αγάπη.

    Ο μάντης παραμυθάς λέει
    πως λατρεύει ένα παθιασμένο ταγκό χορό για δύο,
    απολαμβάνει ένα αριστερόστροφο ζεμπέκικο για μοναχικούς καβαλάρηδες
    και χαίρεται με ένα συντροφικό συρτό με μια συντροφιά,
    αποφεύγοντας να χορέψει τον χορό του Ζαλόγγου στην άκρη του γκρεμού.
    Περπατά όμως πάντα στην κόψη ενός ξυραφιού και ενός ακροβατικού σχοινιού.
    Βγάζει δε πάντα το καπέλο του, ως όφειλε,
    όταν συναντά μεγάλες κυρίες και βασίλισσες ατείχιστων πόλεων
    και … τις χαιρετά;)

    Μου αρέσει!

  4. Ασε, χθες έπαιζα, κάτι με ενόχλησε σε κάποιο επίπεδο και θα παίζω με λέξεις έννοιες κι ότι άλλο, μέχρι να το εντοπίσω,ή να το αντιμετωπίσω επιτυχώς, οπότε μην αναζητάς σοβαρές απαντήσεις μέχρι τότε, γιατί όταν είμαι σε τέτοια φάση…..δεν είμαι και εξολοκλήρου στη γη επαρκώς γειωμένη….

    Μου αρέσει!

  5. Πολύ πιό διασκεδαστικό το νέο παιχνιδάκι….
    και…με χτυπήματα κάτω απ τη μέση
    κι από τις δύο πλευρές…..
    πόσο αληθινό και πόσο ψεύτικο άραγε;

    Μου αρέσει!

    • elzin Λέει:
      Ιανουαρίου 21, 2010 στο 5:29 πμ e

      Καλημέρα στους αναλυτές αστρολογητές!

      Καταλαβαίνετε τι παθαίνει η καρδιά του Λέοντα,
      με Ήλιο Ουρανό και Αφροδίτη αγκαλιά εκεί,
      όταν την Άρτεμη, τον Δία και τον Πλούτωνα στην ίδια θέση συναντά!

      Γίνεται πληθωρικός στη σκέψη σαν τον Νεφεληρεγέτη πολύ ,
      ανατρέπει δομές ακαριαία με κεραυνούς και ένα τόξο στην στιγμή,
      ενώ το σημάδι του Σκορπιού-Πλούτωνα
      σε αόρατο μανδύα τον ακολουθεί.

      Προφανώς ανώνυμε θυμάσαι παρόμοια σχόλια, όμως σε ΒΕΒΑΙΩΝΩ ότι ήταν τόσο αληθινά κι απ τις δύο πλευρές όσο κι ένας ρόλος για τον ηθοποιό πάνω στο σανίδι….
      …όμως λέω να το σταματήσω εδώ….ενθυμούμενη έναν από τους αφορισμούς του Κάφκα….κι επιθυμώντας την μη επαλήθευση του :-))

      Μου αρέσει!

      • Προφανώς και δεν πιστεύεις πως ήταν ένας ρόλος
        αλλά κι αν ήταν κάπου αλήθειες και ψέματα μπερδευτήκαν στη σκηνή….όσο για τον αφορισμό παλιό κόλπο…..έτσι νομίζω εγώ…αλλά μπορεί και να κάνω λάθος…..αλλά όπως μου είπες σε άλλο σχόλιο στις μπλογκότσαρκες που κάνω…..προσέχω αυτά που συνήθως περνάνε απαρατήρητα…..κι έχω και την κακή συνήθεια να μην δίνω και μεγάλη σημασία στα ψευδώνυμα, αλλά στην αύρα που τα συνοδεύει…..λολ…..

        Μου αρέσει!

  6. Και γω δεν δίνω καθόλου σημασία στα ψευδώνυμα και στα ανώνυμα
    όσο για τις αλήθειες που κρύβονται μέσα στους ρόλους προτιμώ να παριστάνω την χαζή που δεν αντιλαμβάνεται ουδέν….αυτοπροστασία;…ίσως,
    το κόλπο,το σχετικό με τον αφορισμό παλιό ναι, μα δεν το συνηθίζουν μόνο οι γυναίκες….

    Μου αρέσει!

  7. περιφερόμενος επισκέπτης Says:

    @ ανώνυμε
    Αλλά εσύ γιατί ανακατεύεσαι εκειά που δε σε σπέρνουν κι αν με τα πίτουρα ανακατευθείς μετά μη ζητάς ευθύνες απ τις κότες, ή μπας κι εμπίπτεις μωρέ στους ελεύθερους προξενητές που ψάχνουν για δικού τους;

    Μου αρέσει!

    • περιφερόμενε
      Η ευθύνη μου ανοίκει εγώ ήμουν που έδωσα δικαίωμα για σχόλια πειράγματα…..και μη μου βάζεις τώρα ιδέες……και συ ελεύθερος είσαι….άντε επιτέλους μην περιμένετε να σας πω αν ερωτεύτηκα και ποιόν….επιτρέψτε μου να αφορά μόνον εμένα

      Μου αρέσει!

  8. περιφερόμενος επισκέπτης Says:

    Κυρία μου….
    αναφαίρετο δικαίωμα σας ….πάντως εγώ αν νοιαζόμουν….δεν θα περίμενα να μου το πεις….γιατί ξέρω καλά πως αντί να το αποκαλύψεις θα φλέρταρες δεξιά κι αριστερά για να μην μάθει ποτέ κανείς για ποιόν κτυπά η καρδιά σου…..αν και κάποιο λαθάκι το έκανες……αυτός δεν ξέρω αν το είδε.

    Μου αρέσει!

    • Κύριε μου…
      αναφαίρετο δικαίωμα μου και τα λαθάκια, σκόπιμα ή μη
      αναφαίρετο δικαίωμα του, να το δει, να μην το δει, ή και να υποκριθεί
      πως δεν το είδε….
      και μια μικρή διόρθωση….αν έκανα μόνο ένα θα κραύγαζα τον έρωτα μου, έτσι έκανα τόσο πολλά ώστε και συ που με ξέρεις να ρίχνεις άδεια για να πιάσεις γεμάτα…..φαίνεται πως ξεχνάς αυτό που ο ίδιος μου έλεγες συχνά πως είμαι άπιαστη σαν τον άνεμο

      Μου αρέσει!

  9. Τελικά φίλε είχες δίκιο στημένα παιχνίδια, όσων τρέφονται από τα συναισθήματα, οι μόνοι με κίνητρο, να ξεσηκώσουν θύελλες κι αν μείνεις ανεπηρρέαστος αποχωρούν, μα αν λίγο λίγο σταλαγματιά σταλαγματιά την υποψία τροφής με κάποιο παράξενο σχολιάκι την δώσεις….την παίρνουν και την αναπαραγάγουν φυσώντας πάνω της μπας και…..που ξέρεις….ίσως……αξιολύπητες επιλογές

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

