η παρέα

Στην πλαστή ευγένεια κάθε παρέας

που στήνει σκηνικά τρόμου

αναμένοντας να εμφανιστεί το σενάριο

για να ξεσπάσει η τραγωδία

υποκλινόμενη στο θεατή

γυρεύοντας τη λύση στο χειροκρότημα του

στην απούσα αγάπη της κάθε παρέας

που ομνύει στη συνοχή της, έναντι

του εισβολέα που αναζητούν ,

όταν δεν τον κατασκευάζουν

ψάχνοντας μεταφραστή των βιωμάτων της

στο παιχνίδι του διδάσκειν

αλλά ποτέ του διδασκόμενου

διαλογιζόμενη περί της αυτογνωσίας της

την εκδιώκει

διότι, αν έλθει, τότε, μετά τί;

ποιός διαλογισμός θα βρεθεί να τους δένει μαζί,

όταν οι μάσκες πέσουν κι αυτονομηθεί η σκηνή;

Σχόλιο

Και η Ενωμένη Ευρώπη μια μεγάλη παρέα είναι, μιας αυτογνωστικής πορείας Ευρωπαικής. Σε ρόλο εισβολέα, που απειλεί την οικονομική της συνοχή, η μικρότερη παρέα η Ελλάς, που νομοσχεδιακά και μεταστανευτικά, φόρου υποτελειακά θα απειλήσει μετά και άλλες συνοχές της. Η εκδίκηση της γυφτιάς στην μεταφιλοσοφική εποχή! Η Ελλάδα είναι αενάως η Μητέρα της Τραγωδίας!

Και οι ευροσκοπολιγούρηδες στο διπλό ρόλο, του Οιδίπποδα, που ελευθερώνει διά της απαντήσεως του την αινιγματική Σφίγγα, για να παντρευτεί την μητέρα τραγωδία του, και του Κρέοντα σε ρόλο απόδοσης των ευθυνών, σε μια αμφιλεγόμενη δικαιοσύνη διαιωνίζουσα τραγικά την Εθνική μας αυτογνωστική πορεία, που βλακωδώς, απαραιτήτως ορίσαμε, να περνά μέσα απ τα Ιερατεία.

Οι ρόλοι των θυγατέρων του Οιδίπποδα αναζητούνται, ομοφωνούντες όμως για να αντιμετωπίσουν τον Κρεόντιο Νόμο, που θάρθει, των ευρωσκοπούντων της παρέας η Ελλάς, όταν οι ευρολιγούρηδες θα κείτονται ατιμασμένοι νεκροί και οι ευρωσκόποι θα ενταφιάζονται πανηγυρικά με τιμές αρχηγών, ενός νεκρού κράτους, που προσδοκά την Προμηθεική ανάσταση- ανασύσταση του.

Advertisements

14 Σχόλια to “η παρέα”

  1. Η Ευρώπη, σύζυγος του Δία
    που ερωτευμένος σφοδρά μαζί της
    της παραδίνει το νησί της Κρήτης να νομοθετεί
    ενωμένη να παραμείνει,
    όπως και οι παρέες των Ελλήνων με τραγούδια και χορούς
    αυτόνομους που ξεδιπλώνονται,
    για να μη στρώνουν το έδαφος
    …. για το πέρασμα του Εφιάλτη.
    Και ο Ηρακλής να φυλάει τις στήλες από αριστερά και από δεξιά
    με ρόπαλο και λεοντή!

    Το σημείο αντίληψης να μην τρεμοπαίζει σε χαοτικές εικόνες
    δημιουργώντας παράσιτα και ρωγμές στον στράτευμα του νου;)

    Μου αρέσει!

    • Γιαυτό και της έδωσε της Ευρώπης, ο Δίας, τον Αστέριο ως σύντροφο, για να την συγκρατεί!

      Μου αρέσει!

      • Και το ποίημα είναι πολιτικό. Το σχόλιο μπήκε για να το τονίσει ώστε να μην παρεξηγηθώ

        Μου αρέσει!

      • Θέλει να δημιουργήσει και την υποδομή
        της Δήλου-Αστερίας
        για την επόμενη αγαπημένη του,
        την Λητώ
        και μια νέα συνείδηση και αντίληψη να αναδυθεί.

        Ο Ζευς,
        ο νους του ανθρώπου,
        ακαταμάχητα ερωτικός πολύ,
        αγαπά να επικοινωνεί με όλα τα όντα του κόσμου
        και να γεννά πολλά «παιδιά»!

        Η πρώτη κυρία βέβαια του Ολύμπου,
        η παγωνάτη Ήρα,
        του κάνει την ζωή δύσκολη
        και αυτός δεν διαστάζει ανάποδα
        από τον ουρανό να την κρεμά 😉

        Μου αρέσει!

      • Πολύ καλά το κάνει και την κρεμά ανάποδα!
        Πως διαφορετικά, θα την φέρει σε φυσική εκδήλωση, για να σμίξει ξανά μαζί της και να γεννηθούν τα παιδιά τους, νοητικά ή φυσικά; Αλλά σαν εξαίρετη κυνηγός, το παίζει απατημένη κι εξοργισμένη σύζυγος, κυνηγώντας τον εαυτό της και τα παιδιά τους εκπαιδεύοντας τα. Ποτέ του δεν την απάτησε ο ερωτιάρης θεός, όπως κι αυτή εκείνον

        Μου αρέσει!

      • Η πραγματική απάτη
        στο αρχετυπικο ηγετικό ζευγάρι του Ολύμπου
        θα ήταν ασυγχώρητη
        και το ψέμα δεν υπάρχει.
        Υπάρχει μόνο το παιγνίδι
        εξαιρετικών κυνηγών και ονειρευτών
        που εκπαιδεύουν τα παιδία τους
        σε αιθερικά πεδία
        με πολεμική ανατρεπτική φαντασία!

        Μου αρέσει!

      • Μήπως αυτό που οι Τολτέκοι μάγοι ονόμασαν βολαδόρες και ανόργανα όντα, οι Βουδιστές τα όρισαν ως κυρίους του Κάρμα και Μεγάλη Πλάνη του θανάτου και οι Έλληνες, ως Άρπυιες και Μινωταύρους- Κενταύρους;

        Μου αρέσει!

      • Ο ιπτάμενος σαν βολαδόρες, ανόργανος εισβολέας του νου
        θα τον θεωρούσα αρσενικό
        και τα υπόλοιπα ανόργανα… θηλυκά.
        Για ένα άνδρα είναι η σκιά του και η άνιμα του αντίστοιχα
        και για μια γυναίκα είναι ο άνιμους και η σκιά της,΄
        σαν στοιχειακά που τους ακολουθούν.

        Μου αρέσει!

      • Οι αμαζόνες μπορεί να είναι μέρος της σκιάς μιας γυναίκας
        και οι κένταυροι ενός άνδρα.
        Οι μνηστήρες μέρος του άνιμους της και η Καλυψώ, η Κίρκη και η Ναυσικά μέρος της άνιμας του.
        Η Αθηνά, η Αρήτη και η Πηνελόπη είναι στο μπροστινό μέρος του φωτεινού πλέγματος δουλεύοντας με την συνείδηση από αριστερά,
        ενώ ο Ερμής, Αλκίνοος, Οδυσσέας, Απόλλων βοηθούν από δεξιά.
        Η Ελένη βοηθά τον Τηλέμαχο στην Σπάρτη,
        τον προετοιμάζει όταν τον συναντά,
        είναι στη μέση , στο μέσον της διαδρομής και κεντρικά
        μαζί με τον Μενέλαο και τον Νέστορα
        και του δίνουν το νηπενθές, κέντρο στήριξης, επιβεβαίωση και δύναμη
        για να αντέξει την συνάντηση και την επαφή με τον Οδυσσέα.

        Μου αρέσει!

      • Μια σκέψη, μη επεξεργασμένη, ως ήρθε αυθορμήτως, εξέφρασα. Θα την μελετήσω κι αν υπάρχει κάτι ουσιώδες θα επανέλθω…..

        Μου αρέσει!

  2. Όλες μας οι πράξεις
    ακόμη και οι σκέψεις μας
    είναι πολιτικές πράξεις
    γιατί είναι παρέμβαση και επέμβαση
    στην αντίληψη της κοινωνικής διαμόρφωσης.

    Ή την συντηρείς ή την ανατρέπεις ή
    … την μεταμορφώνεις !
    Και αυτό κάνει ένας πολεμιστής κάθε στιγμή!

    Μου αρέσει!

  3. Μεγάλες και μικρές πολιτικομαγικές παρέες και η γέννηση της Τραγωδίας, του τέταρτου μαγικού πυρήνα. Η θέση της αυτοανάκλασης, ενός κόσμου φαινομενικής ευσπλαχνίας, με αντικειμενική σκληρότητα και εγωκεντρισμό, όπου τα μόνα εκδηλωμένα αισθήματα είναι όσα βολεύουν εκείνον που τα αισθάνεται, όπου απ την θέση χωρίς οίκτο εισβάλουν στη σιωπηλή γνώση και κινούνται από την έννοια στην έλλειψη κατανόησης, σε ένα γύρω γύρω όλοι και στη μέση ο Μανώλης. Τρέλα δε διαπιστωμένη εν αφθονία μάλιστα, αλλά όχι η ελεγχόμενη του κυνηγού. Τα ταυροκαθάψια δεν είναι της προτίμησης τους, εκστασιάζονται με τις ταυρομαχίες και τις σταυροφορίες, αγαπούν πολύ να μοιράζονται τις υποθέσεις του κόσμου και θεωρούν τις αλυσσίδες τους πολύτιμα στολίδια. Τα μάτια τους λάμπουν και καλούν τον σκοπό του θανάτου

    Μου αρέσει!

  4. Ο πολεμιστής είναι γλυκός, υπομονετικός,
    επίμονος και αδυσώπητος
    ποτέ σκληρός πραγματικά
    και τον Ταύρο δεν τον σκοτώνει… τον αγαπά τρυφερά!

    Δεν συμπαθεί τους σωτήρες και τις σωτηρίες και καθόλου τους νεκρούς ήρωες!
    Αναλαμβάνει την ευθύνη της περιπλάνησης του σε αυτό τον όμορφο κόσμο
    και θέλει να είναι μέρος του.

    Το θέατρο αντιγράφει τις τραγωδίες της ζωής.
    Τι θα γίνει όταν η ζωή…. αντιγράψει τις ραψωδίες της;

    Οι παρέες μικρές και μεγάλες να γίνουν πόλεις και πολιτείες
    και τα μέλη τους πολίτες συνειδητοί.

    Μόνο οι ελεύθεροι πολεμιστές μπορούν να καλέσουν τον σκοπό της ζωής
    με το βλέμμα τους αρκεί….

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: