χορεύω μαζί σου

χορεύω μαζί σου

ενώνω τις ρωγμές στη θέληση σου

ανέμους σηκώνουν, τα βήματα μου

και σπίθες πετιούνται

φλεγόμενοι δενδρίτες ζωντανεύουν

τον θύρσο στο χέρι σαν κρατώ

το δρόμο διασχίζω να σε φέρω πάλι εδώ

χορεύω μαζί σου, Μήτρα του Χρόνου

χορεύω μαζί σου, Ιδέα στη Μορφή σου

χορεύω μαζί σου, Μαινάδα στην Οργή σου

στο φλογερό φιλί σου, Ήλιος να γεννηθεί

χορεύω μαζί σου, άνεμος

που ασημένια χνάρια αφήνει, στα φύλλα της Ελιάς

το μυστικό του

ιθύνων νους,  ιθαγενούς καρδιάς π ονειρεύεται

επιστροφές, πολύφορες και πολύτροπες  πολεμιστών

π αρνήθηκαν, των κερδοφόρων μαχών τα λάφυρα

χορεύω μαζί σου, φλόγα περιδινούμενη

της καρδιάς και του νου σου

χορεύω μαζί σου,  στ αριστερά σου θάνατος

που θάνατο δίνει, στον θάνατο σου

χορεύω μαζί σου, στα βήματα ριγώ

του παιάνα, της επιστροφής σου

27 Σχόλια to “χορεύω μαζί σου”

  1. Χορεύω μαζί σου Νέμεσις
    σπαθί κρατώ τον Λόγο που κάστρα
    κτίζει δικασμένος
    σπαθί κρατώ τον Λόγο Επιστροφή
    που τα γκρεμίζει

    Μου αρέσει!

  2. Χόρεψε μαζί μου φλόγα πύρινη μιας συνείδησης… Ιερή!
    Χόρεψε μαζί μου των Έλλήνων Νοητική Επιστροφή!
    Ας ηχήσουν οι Παιάνες σε ένα φλογερό φιλί
    και ο Ήλιος μιας νέας επίγνωσης αστεριών
    να γεννηθεί στην χώρα του ξανά
    με Λόγο και Θέληση ουσιαστική!

    Μου αρέσει!

    • χορεύω μαζί σου φλόγα αντίληψης
      Ι ερή Ν έα Ω ρα
      μετατρέποντας το μακρόν ήτα,
      σε ιερό ιώτα μιας ηλιακής συνείδησης
      που καταργεί τον σταυρό της
      κατακτώντας την Ολότητα της

      Μου αρέσει!

  3. Χόρεψε μαζί μου από τα κόκαλα βγαλμένη
    Ελευθερία Νοητική των Ελλήνων Ιερή
    με του Αλέξανδρου το ακαταμάχητο σπαθί
    και της Νέμεσης του Τόξου της Δκαιοσύνης
    Ήλιε Απόλλων Νοητέ!

    Λ Ί ο ΛεόΝ … Έλ ληΝ
    της Ολοκληρωμένης Αντίληψης Πολεμιστής

    Μου αρέσει!

  4. Ας χορέψουμε ο καθείς τον χορό του,με σπαθιά ή πέπλα,ή πύρινους νοητικούς χορούς..πυρίχιους….

    Μου αρέσει!

  5. Συντονισμένοι όμως σαν ένα διαπασών μουσικής αρμονίας;
    …χωρίς φάλτσα,
    σοφή μας Σοφία
    και κόρη του Διός
    Αθηνά;)

    Για μία Επιστροφή του Ομηρικού Λόγου και του Ήχου
    απελευθερΩμένη,
    στην Νοητική Αρχική Πηγή!

    Πρώτα η Αντινόηση με ένα βέλος στο συκώτι κάτω
    να σφαδάζει νεκρή και η κούπα να της φεύγει με το κρασί.
    Λάβετε και πίετε …τούτο εστί το αίμα μου.
    Λόγια από ένα τραπέζι και δείπνο μυστικό
    που μαγείρεψαν του Νου του Ανθρώπου την φυλακή
    πλασάροντας ένα γιαλατζί Εβραίο θεό.

    Μου αρέσει!

    • Μία επανάληψη ενός περιστατικού, χειρίστηκες το σημείο συναρμογής δύο γυναικών, αν βέβαια ο καθένας δηλώνει με ειλικρίνεια το φύλο του στο διαδίκτυο, με διαφορετικά αποτελέσματα, διότι συναινώντας πλήρως, παρέμεινα ηθοποιός, ο στόχος που άνοιξα αυτό το μπλόγκ ήταν για μια τέτοια εύρεση για ένα τέτοιο μάθημα πρακτικό κι όχι θεωρητικό, γιαυτό και δεν περνώ από την ομάδα σου, ο κακός φεύγει πάντα ηττημένος και δεν επιστρέφει ποτέ. Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δωσες…αν ποτέ με ξαναχρειαστείς στην διάθεση σου…ευχαρίστως!

      Μου αρέσει!

      • Θα θεωρούσα σωστή
        και σύμφωνα με την αληθινή γυναικεία φύση
        αυτή την επιλογή!
        Η ζωή σε ένα παλάτι, ακόμη και κατειλημμένο,
        είναι λίγο πιο εύκολη από την σκληροτράχηλη ζωή σε μία καλύβα
        αν και η απόσταση δεν είναι μεγάλη
        αφού βρίσκονται στο ίδιο νησί.

        Μια γέφυρα τα χωρίζει
        που πρέπει ένας άνδρας να θυμηθεί και να περάσει
        για να διαβεί στην άλλη πλευρά.

        Μου αρέσει!

      • Και πως θα θυμηθεί ένας άνδρας;
        Σχίζοντας την γάτα;
        Αναρωτήθηκε όμως ποτέ αν μετά θα την εκτιμά;
        Κι ακόμη χειρότερα αν μετά θα μπορεί να σέβεται τον ίδιο του τον εαυτό γιατί όταν χτυπάς τον άλλο χτυπάς και σένα στην άλλη σου την πλευρά!

        Μου αρέσει!

      • Κρατώντας την λεοντή …όχι την αιλουροϊδή γάτα!

        Μου αρέσει!

      • καλό μου παιδί ακόμη δεν κατάλαβες ότι έπαιζα τον ρόλο που ήθελες και όχι τον δικό μου….Τώρα επιτέλους μπαίνεις και σχολιάζεις χωρίς να πιέζεις… χωρίς την μάσκα του μάγου…χωρίς…χωρίς….

        Μου αρέσει!

      • όταν εδίνοντο οι υπνωτιστικές εντολές…..κι όταν σου έδινα τα στοιχεία γένησης για να διορθώσεις….το αγνόησες….σε ποιόν ανοίκει λοιπόν η χυδαιότης;

        Μου αρέσει!

      • Φυσικά η μεγάλη και αισθητικά άψογος κι ωραία παρέα δεν ξέρει ότι τινές εκ των πολεμιστών της προβάλουν κείμενα με εντολές ….προσπαθώντας να παρασκευάσουν όπλα….στα παγκάκια τους…

        Μου αρέσει!

  6. ο καθένας sofia
    Επιλέγει δεν ζητάμε με το ζόρι να χορέψουν μαζί μας αλλά δεν θα ανεχτούμε και ξένους χορούς και χορευτές άλλο στη πατρίδα μας νισάφι πιά!

    Μου αρέσει!

  7. Σιγώ σιγά καταλαβαίνω
    δεν είμαι τόσο έξυπνος ακόμη
    θα γίνω όμως…βγάζοντας την μάσκα μου;)

    Μου αρέσει!

    • Αντιθέτως είσαι έξυπνος αρκετά! Κι οι μάσκες είναι χρήσιμες μονάχα για να ξεγελάνε εμάς τους ίδιους κι όχι τους άλλους…κι ίσως την μαγεία να μην την χρειαζόμαστε μια κι είμαστε όντα μαγικά….είναι σαν να προσπαθείς να προσθέσεις ουρανό στον ουρανό για να τον κάνεις ουρανό…

      Μου αρέσει!

      • Όταν Συνειδητοποιήσουμε πως είμαστε
        μαγικά Απολλώνεια Όντα
        δεν θα χρειαζόμαστε
        ούτε την μαγεία
        ούτε τις μάσκες και τις μεταμορφώσεις του Διόνυσου!

        Μου αρέσει!

      • Οι μάσκες και οι μεταμορφώσεις είναι η αλληλεπίδραση των αντιληπτικών πεδίων…
        το παιχνίδι του έρωτα και της φιλίας…..ανάμεσα στα Απολλώνια μαγικά Όντα…
        Το παιχνίδι όμως όχι η κυριαρχία
        Συμφωνείς;

        Μου αρέσει!

  8. Απολύτως!!!
    Όχι κυριαρχία όχι εξουσία
    όχι αφέντης και δούλος
    θύμα και θύτης…!

    Φθάνει πια με αυτή την παρανοϊκή αντινοϊκή λογική!

    Ο ίδιος Ζευς συναινεί
    με την συμβουλή της σοφής κόρης του
    και παραδίδει την ηγεσία του Νου στον Απόλλωνα Ήλιο
    με την Λύρα και το Τόξο του!

    Γυρίζουμε όλοι γύρω από αυτόν
    χορεύουμε τραγουδάμε με τις Μούσες του
    και Συνειδητοποιούμε το παιγνίδι της ζωής και της χαράς
    ανεβαίνοντας τις σκάλες ενός παλατιού
    και ο Διόνυσος δεν αφήνει τσαμπί για τσαμπί
    που να μη το οινοπνευματοποιεί!

    Μου αρέσει!

    • Ναι ναι ξέρω μέχρι την επόμενη ίσως φορά που αυθαιρέτως θα αποφασίσεις να προσφέρεις τον ρόλο του παρανοικού και αντινοικού ανθρώπου σε κάποιον άλλον…αλλά γιατί δεν τον δέχεστε εσείς όταν σας τον επιστρέφουν; Έτσι για την ιστορία και το δίδαγμα της ορθής και δίκαιης ανάληψης των ευθυνών….

      Μου αρέσει!

      • Πέρα από την λογική και την τρέλα
        υπάρχει η εξέλιξη της συνείδησης που γνωρίζει τον εαυτό της!

        Πέρα από τον καλό και τον κακό υπάρχει
        η κατανόηση της ευθυγράμμισης της αντίληψης… και μόνο.
        Δεν χρειάζεται να ταυτιζόμαστε με κανένα ρόλο κακού ή καλού
        και να παίρνουμε στα σοβαρά τον εαυτό μας γι αυτό
        προσπαθώντας να αποδείξουμε ή το ένα ή το άλλο.
        Είμαστε και καλοί και κακοί …όλοι οι ρόλοι είμαστε πάντα και συνεχώς.
        Σημασία έχει η ερμηνεία του ηθοποιού
        και ο έλεγχος της ελεγχόμενης τρέλας του
        για να εξελίσσεται η πλοκή του έργου της ζωής
        μέσα από μια ροϊκή δράση
        και την μη δράση του εσωτερικού παρατηρητή.
        Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε
        είναι να γελούμε με τις τρέλες που κάνουμε;)

        Πίσω από το παιγνίδι υπάρχει
        η χαρά του παιδιού, του αιώνιου έφηβου
        και το κρασί ενός σκανδιαλιάρη θεού!!

        Μου αρέσει!

      • έλα καλέ γιατί δηλαδή να μην παίξουμε λιγουλάκι και τον ρόλο του να παίρνουμε στα σοβαρά τον εαυτό μας και να παριστάνουμε ότι τον υπερασπιζόμαστε όρους και όρια στο παιχνίδι;

        Μου αρέσει!

  9. Πότε τα υπερασπίζεις τα όρια
    …πότε τα διευρύνεις
    για να μη γίνεσαι μονότονος!
    Γλυκανάλατος και ανεκτικός
    ή μοχθηρός και κακοπροαίρετος.

    Ο καλός, ο κακός και …ο όμορφος !
    Άσσος στο σημάδι!

    Μου αρέσει!

    • καμιά φορά χρειάζεται να φανεί ότι είσαι κι έτσι, γλυκανάλατος,ανεκτικός,μονότονος,μοχθηρός ή κακοπροαίρετος, εξαρτάται από αυτόν που έχεις απέναντι σου, ανεξάρτητα από ότι νομίζει αυτός ότι είναι….

      Μου αρέσει!

      • Καμιά φορά ..ναι!
        καμιά φορά όλα χρειάζονται!

        Η ζωή τα περιλαμβάνει όλα
        δεν θα παριστάνουμε τους αγίους
        ούτε τους βούδες και τους γκουρού
        και να μιλάμε λες και έχουμε
        ασθενείς απέναντί μας συνέχεια με ύφος παπά!

        Η διαλεκτική συζήτηση και ο διάλογος
        που ακολουθεί μέτά
        κάνει την ειδοποιό διαφορά.

        Η απουσία τους επικυρώνει
        την απουσία συνείδησης και μόνο!

        Μου αρέσει!

  10. πανεμορφο ποιημα.ισως το καλυτερο σου

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

