το ψέμα

ψεύτικα λόγια ξετύλιξαν οι Μοίρες

στα σταυροδρόμια των επιλογών

κι αλοίμονο μας ξεγέλασαν

ψευτικα λόγια κρύφτηκαν σε μαντήλια χορευτών

και στα μαργαριτάρια των βυθών

στα πολύχρωμα όνειρα, παγίδες ασύληπτων

στο βλέμα χρωμάτων

ουράνια τόξα γέφυρες των στεναγμών

ψεύτικα λόγια ξετύλιξαν οι Ώρες

στην ανέμη που κλώτσισε ο καιρός

στο παραμύθι που άρχισε των αλόγων ο γητευτής

του Χρόνου τη ροή για να δαμάσει

Πήγασος ν αναγενηθεί στον τροχό της ανάγκης

το βάρος της λήθης του κόσμου να δεχθεί

μέσα στα ψεύτικα της Ειμαρμένης λόγια

Εκείνος Αλήθεια να παραμένει, να συντηρεί

Κένταυρος θεραπευμένος να επιστρέφει θεραπευτής

Έρωτας στα χείλη ν ανθίζει το φιλί

βέλος που τη Ζωή ορίζει , Ερχόμενος

στη λάμψη μιας αστραπής

17 Σχόλια to “το ψέμα”

  1. Καλημέρα αληθινή ψεύτρα!

    Μου αρέσει!

  2. Καλημέρα λαμπερή αστραπή!

    Μου αρέσει!

    • διπλή καλημέρα!
      άραγε γιατί; και που κολά αυτό τώρα;
      στο ένας και πολλοί, άρα δύο διαφορετικοί σχολιαστές
      ή θεωρήσατε απαραίτητη την προσθήκη της αστραπής και γιατί;
      τι ρωτώ και γώ, που μάλλον η απάντηση θα ρθεί αν ρθει αρκετά…Ερμητική….μμ…το ερμηνευτικό παίζεται…

      Μου αρέσει!

      • Τι να απαντήσει …ένας ψεύτης Ερμής
        σε μια Αφροδίτη αληθινή
        για αυτή την απάντηση …την διπλή;

        Μου αρέσει!

      • έλα τώρα αφού το ξέρεις! Απάντηση δεν περιμένει κανείς από τον Ερμή, μονάχα την πληροφορία κι αυτή με πλάγιο τρόπο την πήρε η Αφροδίτη…κυνηγώντας τον από σελίδα σε σελίδα από ψευδώνυμο σε ψευδώνυμο……

        Μου αρέσει!

  3. καλημέρα! και σε σένα
    λαμπερό αστέρι!

    Μου αρέσει!

  4. θεραπευμενος,γυριζει θεραπευτης.
    ερωτας ερχομενος
    αναγεννηθεις.
    καλημερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    η λαμψη της αστραπης μεχρι εδω εφτασε παντως….
    και η καλημερα της……
    φαινεται ηταν η ωρα της!

    Μου αρέσει!

  5. Πολύ ωραίο το ποίημα σου πράσσινο λιοντάρι ;)!!!

    .:: ψεύτικα λόγια ξετύλιξαν οι Μοίρες
    ουράνια τόξα γέφυρες των στεναγμών ::.

    αυτά μου έμειναν πολύ… :)! καλημέρααα…..!!!!!

    Μου αρέσει!

  6. καλημέρα i am love
    χαίρομαι που σου άρεσα, ως προς το μέρος μου εκείνο που αναζητεί την ποιητική έκφραση κι όλοένα αυτή του ξεφεύγει…..

    Μου αρέσει!

  7. Καλησπέρα και απο εδώ απο τα μέρη σου φιλενάδα !
    Ξέρω ταλαιπωρείσαι αυτές τις μέρες . Θα περάσει και αυτό, δεν είναι έτσι?
    Θα συμφωνήσω με την Πεταλούδα
    Ο θεραπευόμενος γυρίζει θεραπευτής
    Έρωτας ερχόμενος αναγεννηθείς. Δεν είναι έτσι και αυτό?

    Καληνύχτα!!!

    Μου αρέσει!

  8. καλησπέρα Σοφία
    όλα περνούν γλυκειά μου δες εσένα και πως ο έρωτας σ αναγένησε!

    Μου αρέσει!

  9. Καλησπέρα
    … από έναν πολυώνυμο ανώνυμο Χ ψευδώνυμο του Φ

    Μου αρέσει!

  10. Τραγούδι τραγουδάκι μου που θα με πας απόψε? που θα με ταξιδέψεις τι θα μου πείς?

    Μου αρέσει!

  11. καλησπέρα πολυώνυμε ανώνυμε Χ ψευδώνυμε του Φ!!!!!!

    Μου αρέσει!

  12. Καλησπέρα ηφαιστειογενή αστραπή!

    Να συνεχίσουμε με ένα ηφαίστειο!

    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    απ’ όνειρο βαθύ
    κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
    κλαίει να γεννηθεί
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    εφτά γενιές σβηστό
    Λάβα μου,λάβα μου
    αίμα μου ζεστό

    Κάτι λίγοι συγγενείς
    ξαδέρφια μακρινά
    πες μου αν έμεινε κανείς
    για μας τα πετεινά
    Κάτι λίγοι συγγενείς
    στα έγκατα του νου
    Λάβα μου, λάβα μου
    σώμα τ’ ουρανού

    Εγώ το φως μετάλαβα
    κι εκεί σε πάει η καρδιά συνήθως
    Υπ’ όψιν μου δεν τα ‘λαβα
    του κόσμου τα χλωμά
    Κατάλαβα
    Εγώ το φως μετάλαβα
    κι αντέχω τη φωτιά
    στο στήθος
    Υπ’ όψιν μου δεν τα ‘λαβα
    του κόσμου τα χλωμά
    κατάλαβα

    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    απ’ όνειρο βαθύ
    κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
    κλαίει να γεννηθεί
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    εφτά γενιές σβηστό
    Λάβα μου, λάβα μου
    δάκρυ από Χριστό
    Εγώ με λάβα τα ‘λαβα
    αυτά που λέει κρυφά το πλήθος
    κι ας μοιάζαν θεοπάλαβα
    τα αχ των ζωντανών
    κατάλαβα

    Μου αρέσει!

  13. Καλησπέρα! με άγριο μέλι!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

