ο άγνωστος

ποιός είναι που μου γλυκομιλεί

ο ύπνος αγκαλιά όταν με παίρνει

ποιός είναι που με ξαγρυπνά

στα μονοπάτια των ονείρων

ποιός είναι που μαζί με μένα

τον χρόνο του μετρά

ξεδιπλώνοντας το νόημα του σε ιδέες

ποιός είναι που δίπλα μου τις μέρες

αθέατος

στα βήματα μου ανασαίνει

ποιός είναι

που μέσα στις λέξεις που μιλώ

κρυφογελά

όταν και τον καταλαβαίνω

ποιός είναι

που σαν τον ρωτώ

Αντίληψη μου λέει

12 Σχόλια to “ο άγνωστος”

  1. Ποια είναι αυτή που με
    ανακρίνει στο φως μιας λάμπας
    και μιας χαραυγής;

    Ποια είναι αυτή που με κοιτάζει εξονυχιστικά
    μέσα από δυο μάτια λαμπερά;

    Ποια είναι αυτή που με τυραννά
    με ρωτά και με ξαναρωτά
    και τα βράδια μαζί μου ξαγρυπνά;

    Συνείδηση ίσως την λένε
    και πετά
    με κάποια αντίληψης φτερά.

    Καλημέρα Γνωστική Θεά!

    Μου αρέσει!

  2. Καταλαβαινόμαστε!
    Είναι υπέροχο όταν οι άνθρωποι
    μιλούν ακριβώς την ίδια γλώσσα
    Αντίληψη και Συνείδηση το ζεύγος
    της Επίγνωσης.
    της ολότητος του Εαυτού,
    στο Εμείς ενωτικά
    κι όχι εγωιστικά διασπαστικά!

    Μου αρέσει!

  3. Είναι καλό
    και ενεργειακά ξεκούραστο.
    Δεν χάνεις πολύ χρόνο στις διαδρομές των υπεραναλύσεων
    και τις ατέρμονες εξηγήσεις των ανασκοπήσεων!
    Καληνύχτα συνειδητά ενωτική!

    Μου αρέσει!

  4. Καληνύχτα!
    και καλή αντοχή στα στενά μαρκαρίσματα
    στις e σελίδες
    Μια χαρά τα πας και στις αναλύσεις
    και στις ανασκοπήσεις
    που να φανταστώ τι θα γινόταν όταν
    στο πρότεινα……..

    Μου αρέσει!

  5. Προσέχω!
    Αντοχές …έχω!
    Χρόνο δεν ξέρω πόσο έχω….
    Θα δούμε;)
    Καλημέρα φανταστική!

    Μου αρέσει!

  6. αντοχές θαυμαστές έχεις!
    ο χρόνος μην σ απασχολεί
    ποτέ δεν τελειώνει πριν
    την ώρα του…..κι αν θέμε
    τον παρατείνουμε……
    καλημέρα

    Μου αρέσει!

  7. Να το παρατείνουμε τον χρόνο
    αν χρειαστεί!
    Αφού μπορούμενα τον συμπιέσουμε
    να τον διατρυπήσουμε
    ….μπορούμε και να τον παρατείνουμε
    με την συνείδηση την αυτογνωστική!
    Καλημέρα ξέγνοιαστα διαχρονική!

    Μου αρέσει!

  8. καλημέρα!
    μέσα στο παραμύθι μας
    όλα μπορούν να συμβούν
    από την διάσπαση του ατόμου την επιστημονική
    γιατί να μην περάσουμε και στου χρόνου την παράταση
    όταν η πιθανότητα εκδήλωσης είναι θέμα παρατηρητή;

    Μου αρέσει!

  9. Μέσα στο παραμύθι και…. στο όνειρο μας!

    Το Όνειρο προηγείται της πραγματικότητας
    την περιγράφει, την παρατηρεί,
    την δυναμοποιεί και την υλοποιεί.

    Καλημέρα παραμυθική!

    Μου αρέσει!

  10. Καλημέρα !
    Με ένα τραγούδι από ένα γνωστό τραγουδιστή
    …για όλα τα παιδιά του κοπερτί!

    Σ’ αυτη τη γη κι εγώ κι εσύ όταν αγαπάμε
    δε ρωτάμε το νου, μα την καρδιά..
    Την αγάπη με μάτια τυφλά μες στ’ όνειρο ζητάμε
    που το πληρώνουμε μια μέρα ακριβά

    Και το τραγούδι μου για ‘σενα θα το πω
    που κλαις αδιάκοπα ένα χωρισμό
    Με δάκρυ τ’ όνειρο το πλήρωσα κι εγώ
    κι όμως δεν έπαψα στιγμή να τραγουδώ…

    Θα το δεις καθε πληγή κλείνει με το χρόνο
    Αγαπούσα κι εγώ έναν καιρό…
    Μα τώρα στην καρδιά κρατώ μια ανάμνησή της μόνο
    και την αγάπη σ’ άλλη αγκαλιά ζητώ

    Και το τραγούδι μου για ‘σενα θα το πω
    που κλαις αδιάκοπα ένα χωρισμό
    Με δάκρυ τ’ όνειρο το πλήρωσα κι εγώ
    κι όμως δεν έπαψα στιγμή να τραγουδώ…

    Μου αρέσει!

  11. καλημέρα! τραγουδιστή!
    τα παιδιά του κοπερτί
    το γνωρίζουν πολύ καλά
    πως ο χρόνος κλείνει τις πληγές
    και πως όλα αρχίζουν ξανά
    σε μια νέα αγκαλιά

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

