χρησμολογισμοί

Είπαμε να επιδοθούμε σε ένα ξεσκόνισμα και γερό καθάρισμα της βιβλιοθήκης μας και τι λέτε ότι ανακαλύψαμε όλως τυχαίως φυσικά, στην ανοιχτή σελίδα ενός λεξικού, που μέσα στις λέξεις και στις ερμηνείες τους, μια συγκεκριμένη λεξούλα μας έγνεψε χαμογελώντας ειρωνικά μας φάνηκε κι έτσι είπαμε να την μελετήσουμε, για να την αντιμετωπίσουμε καταλλήλως….

χρησμός εκ του χράω – χρήω – χράομαι (ωμαι) = μεταχειρίζομαι / έχω / συναναστρέφομαι

Να πάρουμε πρώτα το συναναστρέφομαι σε σχέση με τον χρησμό;  Χωρίς Ιερατείο και Πυθίες  ο σκεπτόμενος άνθρωπος απαντά πες μου τους φίλους σου να σου πω ποιός είσαι.

Στη σχέση χρησμού και έχω, είναι φανερό ότι την πρόρρηση, την προφητεία και την μαντεία την έχεις και δεν την αναζητείς αλλού.

Τι γίνεται όμως με το μεταχειρίζομαι; Εδώ σε θέλω, που αν δεν διαθέτεις την ικανότητα να μεταχειριστείς αυτό που έχεις, τότε διαστρεβλώνεις το νόημα της λέξης, την αντιστρέφεις και το ζητάς από τους ….μάντεις, χειρομάντεις, καφεμάντεις, μελλοντολόγους, διάμεσα, διδασκάλους της σοφίας πολυδιαφημιζομένους, ιερείς προφήτες πυθίες κ.λ.π. Και τους επιτρέπεις να σε μεταχειρίζονται κατά τα συμφέροντα τους, διότι και το χρήμα εκ του χράομαι – χρώμαι προέρχεται!

Κλείνεις μετά το λεξικό αναφωνώντας  Ε ρε Έλληνες που μας καταντήσαμε, να ψάχνουμε αγγέλους και Ινδούς γιόγκι για οδηγούς, όταν οδηγοί μας είναι οι λέξεις, που όταν ξέρουμε τι λέει αυτό που λέμε, τότε δονούμεθα στον αρμονικό ρυθμό του διαλογισμού μας και συναναστρεφόμεθα την αλήθεια μας και ανακτούμε την ικανότητα διαχείρησης του χρόνου και του εαυτού μας!

Βέβαια μια λύση θα ήταν και να πετάξεις το λεξικό πάνω στο κεφάλι σου μήπως και ζαλισμένοι απ το χτύπημα πεταχτούν έξω θεοί και ημίθεοι ηρωικοί, που σου ελέγχουν μέσα απ εκεί το τι θα σκεφτείς και αισθανθείς ώστε να το πεις και να εκδηλωθεί!

13 Σχόλια to “χρησμολογισμοί”

  1. Οι χρησμοί …είναι μια μαντική!
    Την έχουν… άψογες νησιών γυναίκες… ποιητές «τυφλοί»
    και είναι γνώση άμεση μιας συνείδησης σιωπηλή !

    Οπότε οι προφήτες οι άγγελοι και οι γιόγκι οι ξαπλωτοί είναι περιττοί.

    Καλησπέρα λεξαριθμική!

    Τα πέταγμα του λεξικού ίσως να είναι μια λύση ενίοτε αποτελεσματική!

    Μου αρέσει!

  2. βλέπεις το έργο σου, άραγε σ αρέσει
    που με ώθησες ότι έκανα σε ιδιωτικές συζητήσεις
    να το εκθέσω σε κοινή θέα;
    εκτός από λεξικά ξέρεις πετάω κι οτιδήποτε άλλο
    βρω μπροστά μου όταν θυμώνω
    μην νομίζεις σ ότι λέμε και γράφουμε και παρόλο
    τον αυτοέλεγχο μας πάντα αυτό που είμαστε
    περιγράφουμε
    καλησπέρα!

    Μου αρέσει!

    • -ισως μονο ενα βιβλιο να μη φτανει!
      μηπως ολη η βιβλιοθηκη κατακουτελα ειναι πιο
      αποτελεσματικη?
      σοβαρευομαι παραυτα
      και θα ηθελα να σε ρωτησω τι εννοεις
      «δονούμεθα στον αρμονικό ρυθμό του διαλογισμού μας»
      αν μπορεις να γινεις πιο διευκρινιστικη
      πολυ θα με βοηθαγες..
      καλημερα!

      Μου αρέσει!

    • Μ αρέσουν οι
      ιδιωτικές συζητήσεις
      ….σε έκθεση κοινής θέας!

      ….όπως και οι ιδιωτικές σκέψεις που κοινοποιώ
      σε κάποιο έργο τραγουδιστικό και λίγο καλλιτεχνικό…

      Η περιγραφή δεν είναι για να την λατρεύουμε.
      Την κάνουμε και την πετάμε σαν αχρείαστη … μετά

      Καλημέρα περιγραφική αρκετά!

      Μου αρέσει!

  3. καλημέρα!
    η αρμονική δόνηση ενός νου που ελεύθερα ΔΙΑ μέσου των λέξεων ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ περί του νοήματος και των εννοιών που εκφράζουν

    Μου αρέσει!

  4. ευχαριστω.
    κι ετσι κατα καποιον τροπο δονεισαι στο ρυθμο του συμπαντος
    ή καπως ετσι?

    Μου αρέσει!

  5. Καλησπέρα αναρωτηματική!
    Στο πλαίσιο… συνέχεια του αλληλοπειράγματος
    είναι
    …το σχόλιο για την περιγραφή;)

    Να μη ξεχνιόμαστε….στην λογιστική!

    Μου αρέσει!

  6. καλησπέρα!
    μα φυσικά να μην ξεχνιόμαστε
    εντός των πλαισίων πάντα που ορίζονται
    από μια αγαστή συνεργασία

    Μου αρέσει!

  7. Νομίζω πως λείπει
    ένα τραγουδάκι αφιερωμένο στην συνεργασία την αγαστή
    την παιδική του τότε, του τώρα και του αύριο την αποτελεσματική!
    Καλησπέρα συνεργάσιμη και θαυμαστή!

    Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο
    καθόσουνα στο διπλανό θρανίο
    κι όταν μου έδινες το βιβλίο
    μου ‘λεγες σ΄ αγαπώ

    Στης γειτονιάς το κοντινό παρκάκι
    έπαιζες πάντα σαν μικρό παιδάκι
    κι όταν φιλιόμασταν στο παγκάκι
    μου ‘λεγες σ’ αγαπώ

    Μα τώρα αγάπη μου πέρασαν χρόνια
    δεν ήταν παρά μόνο μια εικόνα
    που έχει μείνει μες την καρδιά μου
    να μου λέει σ΄ αγαπώ

    Μα κάποια μέρα θα ‘ρθεις πάλι πίσω
    τα δυο γλυκά σου χείλη να φιλήσω
    κι όταν αγάπη μου σε ρωτήσω
    θα μου πεις σ’ αγαπώ

    Και η αγάπη μας θα ζήσει αιώνια
    δεν θα τη σβήσουνε ποτέ τα χρόνια
    κι όταν γεράσουμε πια ακόμα
    θα μου λες σ ΄αγαπώ

    Μου αρέσει!

  8. καλησπέρα!
    ευχαριστώ για το τραγούδι,
    να υποθέσω πως με το σκονάκι
    κατάφερα και να περάσω τις εξετάσεις;

    Μου αρέσει!

  9. Καλημέρα Α΄εξεταστική
    ..με ή χωρίς σκονάκια
    άριστη στην απαντητική!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

