ατραπός

αντί για ύπαρξη συναντήσαμε ζωή και θάνατο

αντί για αλήθεια φως και σκοτάδι

αντί για γνώση αρετή και κακία

όμως  ισορροπούμε

σε πείσμα των δίσεκτων καιρών

με την αυτοσυγκράτηση

με την τέχνη με την επιστήμη

και υπερισχύουμε εκείνων που

επιζητούν να μας καταστρέψουν

είτε διά της πλήρους ρευστοποιήσεως

είτε διά της απολύτου παγιώσεως

τον πόλεμο κυρίων φλόγας και πάγου

τερματίζει

η ευφυής συνεργασία των ανθρώπων

κι έτσι

το πολύ μικρό κερδίζει το πολύ μεγάλο

17 Σχόλια to “ατραπός”

  1. απο το για αλλη μια φορα πολυ ομορφο ποιημα σου
    θα κρατησω τον στιχο «…η ευφυης συνεργασια των ανθρωπων …το πολυ μικρο κερδιζει το πολυ μεγαλο..»
    αισιοδοξο κι ελπιδοφορο.
    και φωτεινο.
    το ευχομαι και το στηριζω ολοψυχα.
    καλη σου μερα λιονταρινα

    Μου αρέσει!

  2. καλημέρα!
    για να κρατά ο κάθε ένας ότι επιλέγει, ίσως και να γράφω
    όμως η ευθύνη για την χρήση δεν είναι δική μου
    και η πηγή που αντλώ είναι κοινή για όλους
    αλλά η ευθύνη της επιλογής είναι δική μου

    Μου αρέσει!

  3. Καλησπέρα πολεμική θεά!
    Καλά πολεμάμε και καθαρίζουμε μαζί
    στην ατροπό
    της ευφυής συνεργασίας των ανθρώπων

    κι έτσι

    το πολύ μικρό κερδίζει το πολύ μεγάλο
    …αν και μικρό!!!

    Δεν ξέρω αν είστε μία ή πολλές
    σαν μία θα ομιλώ
    να μη μερδεύομαι
    και χάνω τον στόχο που έχω στο μυαλό!

    Μου αρέσει!

  4. Καλημέρα!
    μα ακριβώς επειδή το ασήμαντο κερδίζει το σημαντικό
    μας την πέφτουν από παντού «θεές» και «θεοί»
    έχει και το χάζι του πάντως, ειδικά όταν υποκρίνεται
    κανείς πως έχασε το στόχο

    Μου αρέσει!

  5. Καλησπέρα σημαντική!
    Πάντως κάποιος κάπου σε κάποιο σταθμό
    έχει χαθεί
    και του έκανες σήμερα νύξη οξυδερκή
    όταν δεν καλύπτεσαι
    στην σκέψη ….αναλυτική!

    Μου αρέσει!

  6. καλημέρα!
    αναλυτική; πρώτη φορά ακούω να με χαρακτηρίζουν έτσι
    όλοι μου τόνιζαν πως στερούμαι της ιδιότητας αυτής

    Μου αρέσει!

  7. Καληνύχτα αναλυτικά νεοχαρακτηριστική!

    Μου αρέσει!

  8. περασα με σκοπο
    και στοχο
    οχι καμια σοφη ερμηνεια ανυπερβλητου καλλους παλι!
    μονο καλημερα
    μια ζαφειρενια καλημερα σου ευχομαι
    κι ομορφη μερα να εχεις…….
    -μη ξεχναμε τη συλλογη απο καλημεροκαλησπερες ε?

    Μου αρέσει!

  9. Καλημέρα Πεταλούδα!
    ναι να μην ξεχνάμε….καλημεροκαλησπέρες
    ή μήπως σκοπούς και στόχους;

    Μου αρέσει!

  10. σκοπος και στοχος
    ειναι μεσα μας και μας οριζουν
    και μας οδηγουν,
    θελουμε δε θελουμε
    αφου μπηκαμε στο χορο
    θα τον χορεψουμε
    ..δε θα μας χορεψει αυτος.
    οι καλημεροκαλησπερες
    απλα υπενθυμιζουν
    οτι δεν ειμαστε μονοι μας ουτε στο χορο
    ουτε στο σκοπο.
    ειμαστε πολλοι κι ας φαινομαστε λιγοι,
    αλλος ξερει περισσοτερα αλλος λιγοτερα,
    σημασια εχει οτι προσπαθουμε ολοι για το καλυτερο.
    καπου ειπες οτι ο ερωτας γενναει συνειδηση
    παω να το βρω παλι
    γιατι εκει νομιζω ειπες μιαν
    αληθεια μεγαλη.

    Μου αρέσει!

    • ξέρεις μια συλλογή απ τις αλήθειες που οι άλλοι λένε
      ίσως μας έκανε να αντιληφθούμε ότι είμαστε πολλοί
      διαπιστώνοντας ότι η αλήθεια των άλλων είναι και
      η δική μας. Σ αυτό το επίπεδο πλέον καμία αξία δεν
      θα έχει το ποιός πρώτος την είπε, αυτό ήταν το πρόβλημα
      μας, η πρωτιά

      Μου αρέσει!

  11. ανθρωπινο και κατανοητο ομως.
    καταλοιπο ισως των εναλλασσομενων θεσεων εξουσιαστη-εξουσιαζομενου
    και του αγωνα για την αγαπη και το θαυμασμο του «πατερα»
    ειναι κι η πρωτια.
    οι μεγαλοι οταν «παιζουν» παντα θελουν να κερδιζουν
    σε αντιθεση με τα παιδια που παιζουν για να παιζουν.
    ε ας παιζουμε κι «εμεις» για την πρωτια:
    ποιος θα πει πρωτος καλημερα,
    ποιος καλησπερα
    και ποιος καληνυχτα!
    κι ετσι ολοι πρωτοι θαμαστε!!
    εγω θελω να ειμαι πρωτη στην πεμπτη καλημερα παντως…
    κανονιστε την πορεια σας οι υπολοιποι..
    η πεμπτη καλημερα κατοχυρωθηκε!!!!!
    καλημεραααα

    Μου αρέσει!

  12. καληηηηή μεεεεεεεέρα!
    Έχεις δίκιο όταν όλοι θάμαστε και οι…πρώωωωωτοι
    με τόση πρωτιά που θα φάμε στη μούρη θα την σιχαθούμε
    και θάρθουμε στα ίσα μας
    πάντως εγώ θα τερματίσω τελευταία στις
    καλημεροκαληνύχτες
    ως μονίμως αφηρημένη τις ξεχνώ

    Μου αρέσει!

  13. σαν μια θα ομιλώ….με οσμή μιας μεγάλης παρεξήγησης…την οποία εντέχνως καλλιέργησα…πριν θυμώσω πραγματικά κι αλλάξω βήματα στο παιχνίδι σας παραμένοντας μονάχα και μονάχη στο δικό μου….

    Μου αρέσει!

    • και πολύ καλά έπραξες….πρέπει να μπερδεύει όποιος το μπορεί αυτούς που ασυνείδητοι όντες επιδιώκουν να μεταδώσουν τον ιό της ασυναρτησίας τους διασπώντας όσους με κατάλληλα τονάλ αλλά αμύητους συναντούν επειδή οι ίδιοι απέτυχαν να συγκρατήσουν την ενότητα του Εαυτού τους!

      Μου αρέσει!

      • Είθε να έπραταν και κάνα δυό ακόμη γιατί έτσι που πορεύονται ορισμένοι μέσα στο καλοκαίρι ίσως ψάχνουμε την χώρα μας και δεν θα την βρίσκουμε…εκεί στο άγνωστο που την θέλουν…και τα Ηφαίστεια προειδοποιούν πριν εκραγούν και τα νοητικά επίσης….και την έκρηξη τα κοκκόρια δεν θα την αντέξουν και θα χάσουν κι άγνωστο και γνωστό μαζι με το κεφάλι τους και τις κότες που…κακαρίζουν στα κοτέτσια τους…!!!!

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

