Διαπιστώσεις

όποιος στόλισε με υπερβολές το όνειρο του

στα μισά της μέρας ψυχορραγεί

κάτω απ το καυτό ήλιο της αλλαζωνίας

σ έρημους τόπους βαδίζει το έργο του

δεν του έφταιξε κανείς

κλεψύδρα το σύμβολο του χρόνου

άμμος εντός της κυλά, μετρώντας

η ψυχική ενέργεια αφρόνως ξοδευμένη

στο τίποτα και για κανέναν

άμμος κυλά στο χρόνο και θάνατος στη ζωή του

καθώς δεν αρκεί παρά μόνον

για ημιτελείς συμφωνίες

η ζωή που μας δίνεται για ένα μονάχα είναι αρκετή

πολύ απλό όνειρο

με πληρότητα να εκδηλώσει

12 Σχόλια to “Διαπιστώσεις”

  1. ερημια
    υπερβολη
    αλαζονεια
    τιποτα
    κατι
    ο κανεις
    σα δον κιχωτης κυνηγωντας ανυπαρκτους εχθρους
    ψυχορραγει η ψυχη
    ομως παλευει,
    διακρινει αμυδρα
    αναλαμπη φωτος μες στο σκοταδι.
    απλο το ονειρο
    εστω να καταφερει να τ’αγγιξει.
    καλησπερα λιονταρινα

    Μου αρέσει!

  2. καλησπέρα
    μία ακόμη λαθεμένη ερμηνεία
    αυτού που ήθελε να πει η ποιήτρια
    όταν ερμηνεύεις με την αίσθηση
    ότι οι πάντες άλλη δουλειά δεν έχουν
    παρά να ασχολούνται
    με τους άλλους αυτές οι παρερμηνίες
    είναι κανόνας

    Μου αρέσει!

  3. ξεχνας οτι και στην ποιηση και στο γραπτο λογο
    οπως μπορει ερμηνευει κανεις,
    ελευθερα.
    δεν εχει σημασια ομως τι θα πω εγω ως αναγνωστης
    εσυ μονο ξερεις τη σωστη ερμηνεια των λογων σου
    κι εγω των δικων μου.
    κι ισως κι η δικη σου τελικα
    παρερμηνεια της ερμηνειας ναναι..

    Μου αρέσει!

  4. μα….ναι….φυσικά….σαν θεά πεταλούδα…
    όλοι εσένα…..παρερμηνεύουμε…..
    και το……αγνοούμε……………………

    Μου αρέσει!

  5. η θεα πεταλουδα του πεταλουδισμου
    της παρερμηνειας και της αγνοιας.

    Μου αρέσει!

  6. Μη μελαγχολείς…μη μελαγχολείς
    οι διαπιστώσεις είναι για να παραγράφονται
    αφού πλήρως κατανοηθούν.
    Καληνύχτα εκδηλωτικά διαπιστωτική!

    Μου αρέσει!

  7. ποιός μελαγχολεί; ο ηττημένος μονάχα
    που αρνείται την κατανόηση και την παραγραφή
    των διαπιστώσεων που λάτρεψε πολύ!

    Μου αρέσει!

  8. …και παραμένει σε ημιτελείς συμφωνίες
    ξεμένοντας κάπου και ξεχνώντας τον σκοπό!

    Μόνο ο Μπετόβεν είχε ένα καλό αποτέλεσμα
    …. ημιτελές και μουσικό!
    Καληνύχτα ολοκληρωμένα κατανοητική!

    Μου αρέσει!

  9. ο μεγαλοιδεατισμός ξέρεις, κάτι σφόδρα επικινδυνο
    αναδεύει στο σώμα μου, ίσως ο θάνατος να με
    προειδοποιεί δεν ξέρω…όμως γνωρίζω πως πρέπει
    να δράσω αν και ποτέ δεν ξέρω πως το κάνω αλλά
    το κάνω, θέληση; ίσως, άμεση γνώση; ίσως….

    Μου αρέσει!

  10. Οι γυναίκες είναι πάντα πιο κοντά στην άμεση γνώση
    και έτσι έχουμε ελπίδες πολλές
    αν
    …αποφύγουμε τις μεγαλομανίες τις καταστροφικές!

    Μου αρέσει!

  11. Θα τις αποφύγουμε….πρέπει να το κάνουμε
    το χρωστάμε στο…..μέλλον μας!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

