πολιτισμική αυταπάτη

κραυγές χρωμάτων,εγείρονται οι πόθοι,πριν δονηθεί η λέξη

κι εμείς ακολουθώντας,τη κίνηση του κοσμικού πινέλου,

αποθέτουμε την εκδοχή της, πάνω στον καμβά των αισθήσεων.

αντίγραφα,πρότυπων ιδεών, αντικείμενα θαυμασμού,για τους αμύητους στα μυστικά της τέχνης.

θλιβερά τρόπαια, της πολιτισμικής μας αυταπάτης,καγχάζουν,την αδυναμία μας να αποτυπώσουμε,τις αποχρώσεις,έτσι,όπως όντως είναι

15 Σχόλια to “πολιτισμική αυταπάτη”

  1. ΠΟΙΗΣΙΣ!!!!!
    τελος…….

    Μου αρέσει!

  2. ξέρεις αυτό το κομάτι έχει λίγο παράξενους συνειρμούς ψάχνοντας τίτλο βρήκα το γιατί φοβάσαι να συναντήσεις αυτόν που ερωτεύεσαι στο ναγουάλ σκέψου το και θα δεις ότι έχω δίκιο αν και βασικά το έγραψα την ώρα που η αδερφή μου ζωγράφιζε ένα πορτραίτο

    Μου αρέσει!

  3. Πολλές καλησπέρες!
    Τι θα λέγατε να το πούμε
    …Ηλακάτη του φ
    ή με την κορυφή στο φ

    Μου αρέσει!

  4. πολλές καλησπέρες!
    να πλουτίσουμε την συλλογή
    θες να αλλάξω τον τίτλο αν το θες να το κάνω σου έχω ιδιαίτερη αδυναμία με έκανες και γέλασα κιόλας πολύ με το σχόλιο στην πεταλούδα σήμερα…

    Μου αρέσει!

  5. Εσύ αποφασίζεις γλυκειά μου, ο καθένας αποφασίζει να πλουτίσει την συλλογή του ή να την αδειάσει.
    Η ηλακάτη του φ ή με την κορυφή προς τα πάνω, ένα και το αυτό υφάντρα μου

    τις ευχές και την καληνύχτα μου!!!

    Μου αρέσει!

  6. όχι εγώ Θησέα αλλά ο έρωτας που με ρωτά
    να έχεις μια καλή νύχτα
    και σε ευχαριστώ για τις ευχές

    Μου αρέσει!

  7. είναι πρώτη φορά αυτό δεν έχει ξαναγίνει ακυρώνει όλα όσα ξέραμε όταν θα εκδηλωθεί μέχρι τώρα η δυσκολία ήταν να αποφασίσω εγώ να γειωθώ τώρα έχω την αίσθηση ότι το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει αυτός αν και θέλει το ξεπάγωμα όμως…..

    Μου αρέσει!

  8. Πολιτισμικές καλημέρες!
    Εννοείς την αγωνία…. για την σωτηρία του κόσμου;
    Πως θα το σώσουμε;
    Δεν θα τον σώσουμε με το ζόρι,
    αν δεν θέλει να σωθεί.
    Άσωστο θα τον αφήσουμε…
    Αλλά θα γελάσουμε όμως πολύ περισσότερο
    από τον βούδα στο μετρό
    πριν πάρουμε άλλο τραίνο…

    Και εγώ σου έχω μια ψιλοαδυναμία,
    μη το πάρεις και πάνω σου
    και μας σέρνεις από την μύτη γιατί χορεύεις ωραία
    και μας αρέσει ο χορός.

    Να το πούμε συνδυαστικά διαδικαστικώς
    σε νέο σουρεαλιστικό μοτίβο.
    Η πολιτισμική περιπέτεια μιας ηλακάτης του φ που κυνηγάει τον άγνωστο
    παράγοντα χ σε μια ονειρική πραγματικότητα.
    Πως ακούγεται;

    Μου αρέσει!

  9. ακούγεται τέλειο!
    από την στιγμή που σέρνεις κάποιον απ τη μύτη αυτός ο κάποιος είναι ήδη παρελθόν στη ζωή σου αλλά εμένα μ αρέσει να χορεύω κι έτσι δεν κάνω τέτοια λάθη μ αρέσει κιόλας να μου τραγουδάνε, κι ο κόσμος θα σωθεί από μόνος του είναι πολύ απλό για τον έρωτα όταν ξυπνά κι αναδεύεται εντός του

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

