έρωτας που ρωτά

Ένα παιδί που με το τόξο παίζει μικρό παιδί

Ρωτώντας ζητώντας του κόσμου να μάθει το τέλος και την αρχή

Ωδίνες κραυγές κι αδιεξόδων στιγμές να αντιπαρέλθει

Τεμαχίζοντας κι επανενώνοντας ιδέες και μορφές

Αήττητος ονείρων δότης κι ανερμήνευτος χρησμός

Σάστισμα στο πέρασμα του σκορπίζει και πανικό

Πατρίδα το σώμα σου λογιάζει και μητέρα του σ αγκαλιάζει

Όταν έρχεται μαζί σου ν αναμετρηθεί

Υπερδέξιος θηρευτής και πως την τόλμη να βρεις ν αντισταθείς

Ρωτώντας απαιτώντας του κόσμου να μάθει το πως και το γιατί

Ω μέγα λάθος ω μέγα πάθος της γνώσης η πληγή

Τα κύματα του νου σου ρωτώντας στα φουρτουνιάζει

Αήττητος σκληρός αναπάντεχος της γαλήνης σου κυνηγός

 

Έρωτας είναι η μηλιά στων Εσπερίδων τον κήπο

κι η αγάπη του τα μήλα τα χρυσά

ανάμεσα στις φυλλωσιές της που γενά

Έρωτας είναι η ροδαριά

κι η αγάπη του τα ρόδα και τα ροδοπέταλλα

τα εφήμερα που σκορπά

Έρωτας είναι η ροδιά

κι η αγάπη του τα ρόδα και του ροδιού οι καρποί

που γεύτηκε η κόρη να μην τονε  ξεχνά

σε γη και σ όλυμπο γυναίκα ή θεά

49 Σχόλια to “έρωτας που ρωτά”

  1. Ο έρωτας που ρωτά
    βρίσκει ικανοποιητικές …τις απαντήσεις αυτές!
    Καλησπέρα απαντητική green lion!

    Μου αρέσει!

  2. καλησπέρα! έρωτά μου

    Μου αρέσει!

  3. καλημερα ζαφειρενια!
    σε βρηκα…επιτελους!
    γραφεις πολυ ιδιατερα..
    και το ποιημα σου..γιατι σαν κατι μου θυμιζει?
    ερωτας εισαι κι εσυ ζαφειρενια..
    ζαφειρι λαμπεις
    στο ζαφειροδεντρο……
    καλη εβδομαδα
    κι ολα καλα

    Μου αρέσει!

  4. καλημέρα! πεταλούδα
    χαίρομαι που με βρήκες και ναι γράφω κάπως ιδιαίτερα ίσως επειδή ως ατάλαντη χρησιμοποιώ την θέληση να εκφράσω και να εκφραστώ, χωρίς το γράψιμο πάντως θα πλάνταγα
    καλή σου βδομάδα!

    Μου αρέσει!

  5. α οχι κι αταλαντη…
    οχι κι αταλαντη…
    διαφωνω ριζικως!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  6. κραυγές χρωμάτων,εγείρονται οι πόθοι,πριν δονηθεί η λέξη κι εμείς ακολουθώντας,τη κίνηση του κοσμικού πινέλου, αποθέτουμε την εκδοχή της, πάνω στον καμβά των αισθήσεων. αντίγραφα,πρότυπων ιδεών, αντικείμενα θαυμασμού, για τους αμύητους στα μυστικά της τέχνης. θλιβερά τρόπαια, της πολιτισμικής μας αυταπάτης, καγχάζουν, την αδυναμία μας να αποτυπώσουμε,τις αποχρώσεις, έτσι, όπως όντως είναι

    γι αυτό το λόγο με θεωρώ ατάλαντη, τώρα μετά την εξήγηση τι έχεις να πεις;

    Μου αρέσει!

  7. ζαφειρενια μου σε 12 λεπτα ξαναγραψες ενα ποιημα
    εξηγωντας τα θεματα που απασχολουν τον ανθρωπο
    ανα τους αιωνες..
    την εκδοχη
    τα προτυπα των ιδεων
    τις λεπτες αποχρωσεις εννοιων και πάντων
    το θεμα της τεχνης
    τη μυηση
    την αδυναμια ανθρωπου και λεξεων να περιγραψουν το απεριγραπτο,
    εξακολουθω στην αρχικη μου θεση.
    εχεις ταλεντο.
    ισως να μην τοχεις στην ποιηση ως ποιηση-δεν ειμαι «ειδικη»,
    δια των αισθησεων μου μονο συλλαμβανω.
    αλλα εχεις ταλεντο στο να αντιλαμβανεσαι
    αυτα που γραφεις
    κι αυτο ειναι το μεγαλυτερο ταλεντο ισως.
    και μαζι και με τη θεληση
    ε δεν ειναι ταλεντο?
    πες το εσυ αταλαντο
    εγω θα το λεω ταλεντο.
    και θα εννοουμε το ιδιο πραγμα!

    Μου αρέσει!

  8. και να το αναρτησεις σε παρακαλω κι αυτο..
    καποια στιγμη.
    εγω θα τουδινα τον τιτλο «ποιησις»
    ή καπως ετσι.

    Μου αρέσει!

  9. πεταλούδα μου το είχα γράψει το 08 σε 5 λεπτά και τώρα το αντέγραψα από την αρχική σελίδα ακριβώς κάτω από το λιοντάρι δεξιά!
    μόνο ο έρωτας που στάζει την ουσία του είναι ο ταλαντούχος εμείς ατάλαντοι τον αναζητούμε!

    Μου αρέσει!

  10. ε ετσι οπως το θετεις
    και να θελω να διαφωνησω…δε μπορω!
    αταλαντοι ζαφειρενια μου…..
    ντιπ για ντιπ..
    που λενε και κατω απο τον Ολυμπο ……
    τελεια αρχη για καλη εβδομαδα νομιζω!!!!!!!!
    καλημερααααααα
    και χαμογέλα!

    Μου αρέσει!

  11. πάντα χαμογελώ ξέρεις με κάθε καιρό

    Μου αρέσει!

  12. σου επιτρέπω όσες σκέψεις θέλεις
    ευτυχώς που με βρίσκεις αλλού να μην χανόμαστε και δεν συμπληρωθεί το παζλ ή το υφαντό όπως το λέει κάποιος…..
    βεβαίως συλλογή από καλησπέρες

    Μου αρέσει!

  13. Ένα είναι το παζλ των αισθήσεων, των χρωμάτων,των ποημάτων σαν υφαντό υφαίνονται και ανασύρονται διαρκώς σε αυτό το ατέρμονο ταξίδι της ζωής και του …και του χρόνου.

    Χαιρετω την αγαπημένη μου λιονταρίνα

    Μου αρέσει!

  14. μα και του θανάτου ήθελα να προσθέσω
    ΖΩΗ-ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΄΄ολα στο υφαντό της ζώης ,ίσως ταυτοσημες οι λέξεις.
    Πολλές ομοιότητες ο θανατος και ο έρωτας.

    Μου αρέσει!

  15. Ήχους σωμάτων αστρικών,
    λόγια αρωμάτων,
    λέξεις αρχαίων νερών,
    αίμα οραμάτων?

    Τι θα με κάνεις?
    Θα με αγαπήσεις
    ή
    θα με ξεκάνεις?

    Μου αρέσει!

  16. τι να την κάνω άραγε την πλάνη του αστρικού είναι κάτι που ούτως ή άλλως δεν υφίσταται θησέα και οι στίχοι κρύβουν παγίδες και μας ξεγελούν στα σωθικά τους πιό προσεκτικοί να είμαστε όλοι εμείς που θέμε να γράφουμε ποίηση και πρώτη απ όλους η αφεντιά μου!

    Μου αρέσει!

  17. εδώ μάλλον πρέπει να διευκρινήσω, ότι αν το δέντρο είναι ο έρωτας, που κινείται στον άξονα έλξεως- άπωσης, οι καρποί του που κακώς έγραψα, παρασυρόμενη απ την αντινοική λαίλαπα των καιρών και την αυθαιρεσία της ποιητικής αδείας, ότι είναι η αγάπη. Διορθώνω λοιπόν καρποί του έρωτα που ρωτά ειναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, που εκφράζεται στον άξονα αγάπης -μίσους.

    Μου αρέσει!

  18. έ… τότε
    αν η συνείδηση είναι παρούσα
    και οι καρποί της αγάπης θα είναι νόστιμοι..
    και όχι ξενέρωτοι και αντινοικοί;)
    Καλησπέρα διευκρινιστική!

    Μου αρέσει!

    • για την νοστιμιά των καρπών δεν ξέρω τίποτα
      υποθέσεις κάνω και γώ
      όταν δοκιμάσω θα σε πληροφορήσω
      με…αποδείξεις!
      Ο έρωτας με συνείδηση κι απ τις δύο πλευρές
      δεν μου έχει κάνει ακόμη την τιμή να με συναντήσει

      Μου αρέσει!

      • Ίσως ….να θέλει να σε προστατεύσει από κάποιους κινδύνους
        και άλλα ζιζάνια πολλά.
        Πάντα να ζητάμε αποδείξεις κάθε στιγμή
        αλλιώς οδηγούμαστε σε μια πίστη τυφλή.

        Μου αρέσει!

      • καλά αν έτσι νομίζει ότι χρειάζομαι προστασία
        πάω πάσο
        αν και θεωρώ ότι είμαι σε θέση να αυτοπροστατευτώ
        ακόμη κι αν πρέπει να αρνηθώ
        έναν έρωτα επικίνδυνο

        Μου αρέσει!

      • Το πιό μεγάλο ψέμα, ίσως και νάναι αυτό που αποσιωπούν…οι φίλοι που μιλούν…ώρα για αλήθειες; ναι ο έρωτας με ξάφνιασε, ναι ο έρωτας με συνείδηση θέλει να με προστατεύσει, γιατί ο μάντης που βλέπει τον εαυτό του είναι ένας μάντης νεκρός

        Μου αρέσει!

      • Ανδρόγεως Says:

        Είμαστε όμως υποχρεωμένοι να λέμε τα μεγάλα ψέματα, που καλύπτονται ή αποκαλύπτονται από την ασφαλιστική δικλείδα των αποσιωπητικών….να κρατούμε μακρυά τα ανόργανα….να μην πεταλουδίζουν αντινοικά και ξενέρωτα σε κύκλους γύρω από το φως μας!!!

        Μου αρέσει!

  19. καλημέρα!
    τα δύο φίδια κόβουν και ράβουν όχι μόνο στων άλλων τα θέματα
    αλλά και στα δικά τους…….Αλοίμονο μας αν δεν το κάνουμε
    και πεισματικά παραμένουμε στα παραμυθιάσματα…το θέμα είναι
    να τα βλέπουμε….όταν μας τα δείχνουν…είτε συνάνθρωποι είτε
    της ζωής μας οι συνθήκες!

    Μου αρέσει!

  20. καλημερα κι εδω.
    παντως απο χτες,νομιζω,
    που διαβασα αυτη σου τη φραση
    «καρποί του έρωτα που ρωτά ειναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ»
    την εχω συνεχεια στο μυαλο μου,
    μαλλον τη δια λογιζομαι
    δεν ξερω γιατι
    αλλα με εχει εντυπωσιασει
    και νομιζω κρυβει μια μεγαλη αληθεια,
    απλα δε μου ειναι ξεκαθαρο
    ποια.

    Μου αρέσει!

  21. καλημέρα!
    Και τώρα περιμένεις να δεχτώ ότι δεν σου είναι ξεκάθαρο;

    Μου αρέσει!

  22. κι ομως.
    τριγυριζει στο μυαλο μου
    απο χτες.
    οπως οταν ξερεις κατι αλλα
    σπας το κεφαλι σου να θυμηθεις
    δε νομιζω οτι εχει να κανει μονο
    με οσα λεμε
    και στη χωρα,
    νομιζω εχει να κατι με κατι βαθυτερο.
    ασε
    μη δωσεις βοηθεια του κοινου.
    ασε να δια λογιζομαι
    πανω σε αυτη την ομορφη φραση,
    αντι να εχω στο μυαλο μου θυμο
    και νευρα
    για ολα οσα βλεπω γυρω μου!

    Μου αρέσει!

  23. καρποί του έρωτα που ρωτά ειναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ”

    …και εμείς σε αυτή την φράση μένουμε!

    Ο έρωτας είναι πάντα επικίνδυνος
    αλλά όχι για να τον αρνηθεί κανείς
    μόνο για να τον δεχτεί την κατάλληλη της συνείδησης στιγμή!

    Καλημέρα σε όλους που εξακολουθούν
    να ερωτούν και να απαντούν
    με συνείδηση «του τώρα» ….παροντική.

    Μου αρέσει!

  24. Καλημέρα!
    στους συνειδητούς ανθρώπους
    τους στο τώρα παρόντες
    Καλημέρα!
    και σε εσάς που μείνατε στην φράση
    καρποί του έρωτα που ρωτά ειναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ”

    Μου αρέσει!

  25. συνειδητη καλημερα στο τωρα παρουσα!
    το ποιημα κι η φραση ειναι απο τα αγαπημενα μου,
    κανοντας μια μικρουλα ανασκοπηση
    εδω ξαναρθα
    για αλλη μια καλημερα!
    κι αρχιζει η 2η φαση δια λογισμου περι της φρασεως……..

    Μου αρέσει!

  26. και μουρθε και μια μια ερωτηση κυριολεκτικη:
    ο ερωτας μας για εναν ανθρωπο μπορει να μας ανεβασει επιπεδα ετσι δεν ειναι?
    και ιδιαιτερα οταν ειναι ανθρωπος Ολοκληρωμενος με ολες τις εννοιες που μπορει καποιος να ολοκληρωθει?

    Μου αρέσει!

  27. καλημέρα συνειδητή πεταλούδα!
    μας έλειψες!
    κυριολεκτικά είναι έτσι όπως το ρωτάς….

    Μου αρέσει!

  28. εδω ημουν!
    απλα δε μιλαγα, σας απολαμβανα……………..
    καλησπερα!!!!!!!!
    12η η της Αρμονιας
    μη ξεχνιομαστε……
    μη ξεχνιομαστε λεγω!

    Μου αρέσει!

  29. Καλημέρα στους κυριολεκτικούς ανθρώπους
    που δεν ξεχνιούνται
    … δεν απομένουν πουθενά
    Δήλιοι κολυμβητές
    μιας εναντιοδρομίας αρμονικής!

    Ο Έρωτας
    Συνείδηση του ΕΙΝΑΙ
    ενός Απόλλωνα που ρωτά
    δεν μπορεί να συρθεί σε άλλη άμαξα σαν ουρά
    παρά μόνο στην Ελληνική
    γιατί βρίσκεται στην Χώρα του
    και εδώ έχει γεννηθεί.

    Και ένα τραγουδάκι
    από ένα ρομαντικό καροτσέρη
    χωρίς το καμτσίκι του να χτυπά
    από μια καρδιά
    που στα θρανία καρδιοχτυπά!

    Καροτσέρη καροτσέρη
    άσ’ το καμουτσίκι απ’ το χέρι
    και μην το κτυπάς

    Δε χρειάζεται να τρέχεις
    όταν τόσο πια κοντά σου έχεις
    κείνον που αγαπάς

    σ’ το τ’ αμάξι μονάχο να κυλάει
    κι όπου κι αν πάει για μένα ειναι καλά
    όλα είναι εντάξει κι η αγάπη μου είναι πλάι
    κι όταν γελάει ο κόσμος μου γελά

    Όλα γύρω μου ειναι ωραία
    κι έχω την αγάπη μου παρέα
    δίπλα μου εδώνά

    σ’ τη ρόδα να γυρίζει
    μια τρελή χαρά με πλημμυρίζει
    και με κυβερνά

    σ’ το το αμάξι..

    Μου αρέσει!

  30. Καλημέρα! σε σένα φως μου που ρωτάς, και δεν βαδίζεις στα τυφλά,
    καλημέρα! σε σένα έρωτα που με την συνείδηση κρατείς της άμαξας τα άλογα αρμονικά δεμένα!
    καλημέρα έρωτα που ελληνοερωτορωτείς!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

