λιόγερμα

στο κατώφλι της Άνοιξης εστάθη διστακτική

στο λιόγερμα ως είδε να ξεψυχά

η πρώιμη ανεμώνη

σαν είδε να βαραίνουν τις ώρες

αναπάντητες στα ερωτήματα τους

οι ρυτίδες

στο κατώφλι του μέλλοντος

κρέμασε γιρλάντες

την άρνηση της μέρας

το μυστικό της νύχτας

σπασμένος κρίκος μιας αλυσσίδας

δέσμιας στο φως

που θαμπώνει τα μάτια μα δε φωτίζει

σβημένος ήλιος έντρομος υποχωρεί

ατέρμονη πορεία στην καρδιά

του ερπετού που φωλιάζει

στο κέντρο των καιρών

που δεν προσδοκούν πια

καθώς οι ώρες έχουν σιγήσει

στο κατώφλι της ελπίδας απόθεσε

την τελευταία σοδιά της προδομένης Άνοιξης

τα ματωμένα χνάρια απ τις γυμνές πατούσες

έσπερναν την πυρωμένη ανάσα

της νύχτας που διαρκεί

την κραυγή της μέρας που τελειώνει

μα ένα βαθύ κόκκινο στον ορίζοντα το αίμα

σκόρπαγε ηλιαχτίδες κι έγνεφε στην ελπίδα

εκεί στο κατώφλι της Άνοιξης

που στεκόταν διστακτική

καθώς μετρούσε ποτάμια δάκρυα που έτρεφαν

τα πρώιμα στάχια στο σιτοβολώνα της προσμονής

10 Σχόλια to “λιόγερμα”

  1. Αυτό το ατέρμονο ταξίδι προς το κάλος , γλυκιά ομορφιά ακτινοβολούν τα λόγια σου ,όμορφη λιονταρίνα.
    Και τέτοια λόγια όμορφα σίγουρα πηγάζουν απο μια εσωτερική ομορφιά, και εξωτερική ομορφιά!!!!

    Μου αρέσει!

  2. καλώς ώρισες Θησέα!
    με την ευγένεια και τα όμορφα λόγια σου

    Μου αρέσει!

  3. Καλημέρα πεσιμιστική ανεμώνη και ομορφονιά!

    Το ταξίδι προς το κάλος απαιτεί σταθερή πορεία
    ικανό καπετάνιο και λευκά πανιά!

    Μου αρέσει!

  4. Θα σκορπίσεις ηλιαχτίδες στον δρόμο μου αγαπημένη λιονταρίνα και ως άλλη Αριάδνη θα μου δώσεις το μίτο και το νήμα του φωτός ?

    Μου αρέσει!

  5. καλημέρα elzin!!
    το κείμενο αυτό έχει γραφεί το 1984 δεν είναι φρέσκο και δεν με εκπροσωπεί σήμερα Αυτά που ποστάρω είναι καινούργια και παλιά ανακατεμένα το επόμενο πόστ θα είναι όμως φρεσκότατο μόλις το έγραψα για τον έρωτα που ρωτά

    Μου αρέσει!

  6. Τι σημασία έχει όμορφη μου, αν είναι παλια ή καινούργια .Ζούμε μέσα στο απέραντο ΤΩΡΑ όπου όλα παλια και καινούργια συγχωνεύονται ή υπάρχουν συγχρόνως. όσο για τον υπαινιγμό του elzin ότι μπορεί να μην είσαι σταθερός καπετάνιος , τον διαβεβαιώνω ότι κάνει λάθος.
    Σε ξέρει τόσο καλά! για να στηρίξει τον ισχυρισμό του?
    Πολλές φορές μια φράση απο κάποιον σε κάνει να θυμηθείς και να ανασύρεις κρυμμένες μνήμες και τότε όλα είναι ακτινοβόλα και ορατά.
    Έτσι συνέβη με μένα αγαπητή λιονταρίνα. και ο φίλος elzin καθόλου δεν σε γνωρίζει.

    Μου αρέσει!

  7. ακριβώς έτσι είναι Θησέα όπως τα λες! εύκολη η κριτική κι όλοι έχουμε πέσει κατά καιρούς θύματα της μα ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται ……

    Μου αρέσει!

  8. Μπορεί ο φίλος ελζιν να μη την γνωρίζει
    αλλά να προσπαθεί να την
    μάθει
    και να μάθει
    … για αυτό ρωτά.

    Μου αρέσει!

  9. μπορείς να ρωτάς ότι θες κι όποτε θες
    κι όσο ρωτάς τόσο θα με μαθαίνεις
    και τόσο θα αλλάζουμε κι οι δυο μας

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

