στο παγκάκι μετεκλογικώς

Στην αφασία της παραίτησης βυθισμένος

μοιάζει σκεφτικός στο παγκάκι καθισμένος

στην υπνωτιστική προσήλωση

στην ανακύκλωση των κυμάτων δοσμένος

θρηνώντας την ευκαιρία π αρνήθηκε

για τα ταξίδια που προγραμάτιζε σπαταλήθηκε

ταχτοποιώντας τις αναρίθμητες βαλίτσες του

τώρα θρηνεί την στιγμή που δεν χρησιμοποίησε

όταν το όνειρο ακόμη μελωδικά τραγουδούσε

και στην αγκαλιά του ν αφεθεί τον καλούσε

37 Σχόλια to “στο παγκάκι μετεκλογικώς”

  1. Το περιμέναμε αυτό!
    Δεν ήταν έκπληξη!

    Έκπληξη θα ήταν το αντίθετο
    και για μια ακόμη φορά δεν την ζήσαμε
    όπως και το όνειρο
    εμείς μαζί
    με την βαλίτσα του παράξενου ταξιδιώτη
    ….μετεκλογική μας Λιονταρίνα.

    Μου αρέσει!

    • διήγηση είναι μιας σχετικά παλιάς ιστορίας…όταν ένας φιλόδοξος νεαρός πολιτικός συνάντησε μια μάγισσα Κίρκη, κι αντί να κυνηγά τους ψηφοφόρους ο όμορφος νεαρός κυνηγούσε μια κυρία αρκετά εως πολύ μεγαλύτερη του στις ερημικές παραλίες και στα φεγγαρόλουστα τα κύμματα ερωτόπληκτος μαζί της! Μετεκλογικά ήρθεν ο θρήνος καθώς μαζί με την εκλογή του,που την έχασε, τον εγκατέλειψε και η κυρία…….

      Μου αρέσει!

      • Την Ναυσικά την αφήνει κανείς και την αποχαιρετά
        μετά από σκεψη αρκετή.
        Δεν έχει άλλη επιλογή
        γιατί τον περιμένει …ένα άλλο νησί.

        Να θυμάσαι την φωνή μου
        και την υπόσχεση που δώσαμε ΜΑΖΙ
        …μικρό μου κοπερτί!

        Μου αρέσει!

      • πως θα μπορούσα να ξεχάσω
        φωνή και υπόσχεση….
        ανεξίτηλα μένουν στη μνήμη
        και σφραγίζουν ζωές κι αποφάσεις!

        Μου αρέσει!

  2. ε τι να γίνει ο φόβος αναζητά σωσίβια και τα βρίσκει…
    ζητά παρηγοριές και του τις προσφέρουν απλόχερα
    κι ύστερα έχει άπλετο χρόνο μπροστά του για να μετανιώνει..
    γενικώς κι όχι μόνο εκλογικώς….
    πάντα τα σύμβολα της Σοφίας που σκοτώνουμε θεωρούμε πως μας απειλούν
    και σωτήρες αναζητούμε…όπου γης κι ουρανού…

    Μου αρέσει!

  3. εμείς μαζί το όνειρο και την ελπίδα δεν την ζήσαμε
    γιατί το μαζί ποτέ δεν έγινε από κοινού
    ξέρεις η αγάπη δίχως πείσματα δεν έχει νοστιμάδα
    όμως της αγάπης η νοστιμάδα είναι που τον έρωτα σκοτώνει

    Μου αρέσει!

  4. Ξέρεις έχει τόσες άλλες αιτίες να σκοτωθεί ο έρωτας
    πριν και μετά την αγάπη,
    από κοινού σαν εκδηλωθεί,
    αγάπη μου!

    Μου αρέσει!

  5. ηρέμησε δεν ζητώ τίποτα από σένα
    δεν είμαι από εκείνες που απαιτούν
    ούτε από εκείνες που ζητιανεύουν
    γι αυτό αν και φίδι μπόρεσα να φύγω
    από έναν σύζυγο που νόμιζε με είχε φυλακίσει
    και μια χαρά είμαι και μόνη μου
    ο έρωτας για να ανθίσει θέλει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    ΑΠΟ ΦΟΒΟΥΣ

    Μου αρέσει!

  6. και πάλι στις επόμενες εκλογές στο ίδιο παγκάκι θα κάθονται όσοι περιμένουν σωτήρες ξένους ή ήρωες Έλληνες γιατί ξεχνούν πως οι ήρωες δεν φυλακίζονται σε συλλογικά αρχέτυπα…. η ομαδική μύηση – σωτηρία είναι μια ουτοπία ένα πράμα σαν τον χριστιανισμό τον υπαρκτό σοσιαλισμό και την αλλαγή του 81!

    Μου αρέσει!

  7. Οι σωτήρες ξένοι και οι ήρωες Έλληνες, ίσως,
    όπως και οι ουτοπικοί χριστιανοί ή σοσιαλιστές… μπορεί.

    ΟΙ πολεμιστές όμως, να είσαι σίγουρη, πως δεν περιμένουν
    και δεν περίμεναν τίποτα από τις εκλογές
    …ουτοπική ανεξάρτητη φίδι Λιονταρίνα.

    Από σένα… περιμένουν όμως!

    Ο έρωτας για να ανθίσει θέλει μια ελεύθερη κοινωνία!

    Μου αρέσει!

  8. ουτοπική μάλλον κάνεις λάθος απλά έπαιζα και εγώ το παιχνίδι μου κι αν πολεμιστές εξακολουθούν να υπάρχουν κι αν νομίζουν ότι έχουν κάτι να περιμένουν από μένα δεν έχουν παρά να το ζητήσουν αν και δεν βλέπω με ποιόν τρόπο πάνω και πέρα απ αυτό που κάνω θα μπορούσα είμαι ανοικτή για κάθε πρόταση

    Μου αρέσει!

  9. Πολλά!
    Πολλά μπορείς να κάνεις!
    Ξεκίνα από την γνώση που έχεις!

    Να την καταθέσεις αρμονικά στο Ελληνικό Νησί
    και άφησε τα καμώματα και την αυτοκαταστροφή του Σκορπιού.
    Μην έρθω από εκεί και σε κρεμάσω τα ανάποδα.
    Και ούτε ο Ήφαιστος δεν θα μπορεί να σε σώσει…

    Μου αρέσει!

  10. απειλές…. και περιμένεις τώρα εγώ να φοβηθώ; και δεν έρχεσαι και δεν με κρεμάς τ ανάποδα νομίζεις με όσα έχουν προηγηθεί ότι θα τρομάξω;

    Μου αρέσει!

  11. Και εγώ έχω περάσει πολλα
    και ξέρω τι μου γίνεται
    …κυκλοθυμική σεληνιακή αγαπημένη;)

    Μου αρέσει!

  12. ναι το ξέρω ίσως και περισσότερα από μένα
    αν είμαι όμως κυκλοθυμική είμαι και αποτελεσματική
    εκτός κι αν έχεις αντίθετη γνώμη κατέθεσε την με απόδειξη
    έστω και αποχρώσα

    Μου αρέσει!

  13. Το παρατραβάς και με βγάζεις από τα ρούχα μου
    ….»εκνευριστική»;)

    Μου αρέσει!

  14. είμαι ακραία αλλά μόνον έτσι θα επιβίωνα ως εκνευριστική
    και δεν μπορώ να καταλάβω τι επιτέλους ζητάς από μένα
    για να μην σε βγάζω απ τα ρούχα σου

    Μου αρέσει!

  15. Το είπα!
    Δεν θα το ξαναπώ.
    Ζητώ αυτό που έχεις.

    Και τα ρούχα μου τα βγάζω όταν χρειάζεται…
    μην ανησυχείς.

    Μου αρέσει!

  16. επιτέλους μέχουν τρελάνει τόσοι και τόσοι να μου ζητούν αυτό που έχω Τι έχω τέλος πάντων που το αγνοώ αλλα το γνωρίζουν όλοι οι άλλοι;

    Μου αρέσει!

    • Τώρα ξέρω τι έχω να κάνω να χορέψω τον Χορό του Λαβυρίνθου
      και να τραγουδήσω το τραγούδι της Πύλης της Συνείδησης
      και ο Πέλεκυς είναι η ανεικονική παράσταση του Ανδρα-ήλιου- συνείδηση
      που περνά την Πύλη
      κι οι αγαπημένοι μου πολεμιστές οι Κούρητες αλήθεια πόσοι είναι; ενας, δύο, τρεις….

      Μου αρέσει!

  17. Έχεις την γνώση!
    Μη κάνεις την ανήξερη…

    Μου αρέσει!

  18. α μάλιστα και για να την πάρουν χρησιμοποιούν βία και εκβιασμούς μα έτσι θα την πάρω και θα φύγω θεό ή θεά και θρησκεία δεν θα επιτρέψω να φτιάξουν μ αυτήν
    το είπα
    και δεν θα το ξαναπώ

    Μου αρέσει!

  19. δεν ενδιαφερόμαστε για θεούς και θρησκείες
    μη ρίχνεις μελάνι…
    και η βία δεν είναι του γούστου μας,
    και σε τελική ανάλυση
    μπορούμε να κάνουμε και χωρίς αυτή
    να είσαι σίγουρη.
    Τελεία και παύλα.

    Μου αρέσει!

  20. μίλησα γι αυτούς που χρησιμοποιούν αυτές τις μεθόδους ποιά μύγα σε τσίμπησε τώρα εσένα και δεν έριξα μελάνι

    Μου αρέσει!

  21. κάνεις λάθος για το κυκλοθυμική απλά δεν αντέχω άλλο ξεπεράστηκαν τα όρια μου κύριοι και κυρίες τέλειοι εσείς Και σ αγαπώ και τη νύχτα και το πρωί και το μεσημέρι και το απόγευμα

    Μου αρέσει!

  22. Δεν είμαστε τέλειοι και ούτε θέλουμε να γίνουμε
    αλλά … το παράκανες κ. Ήρα
    και ένα καυγαδάκι χρειαζόταν
    να αστράψει ο Όλυμπος,
    γιατί δεν κυκλοφορούν
    πολλές μύγες τσε τσε
    να μας τσιμπάνε…

    Και τα δικά μας όρια δεν είναι καλύτερα
    αλλά δεν γκρινιάζουμε;)

    Μου αρέσει!

  23. και γιατί να γκρινιάξετε αφού εσείς ξεσπάτε σε μένα! ένα πράμα σαν σάκκος του μποξ να νοιώθω…

    Μου αρέσει!

  24. και στα μετεκλογικά όμως το ολύμπιο καυγαδάκι φέρνει εξελίξεις ε;

    Μου αρέσει!

  25. .. .όλο και κάτι κάνει;

    τα θέλεις και εσύ και τα πετάς
    τα γάντια…μαζί με το γάλα κάτω που χύνεις…

    Μου αρέσει!

  26. ορίστε τώρα που λες αλήθειες εγώ δεν διαφωνώ, αλλά αν μου εξηγούσες κιόλας γιατί μ αρέσει τόσο να σ εκνευρίζω να καταλάβω και γω, γιατί ενστικτωδώς και όχι λογικώς το κάνω, άλλο τώρα αν το απολαμβάνω ειδικά όταν μετά φτάνουν κάποια μαντάτα….

    Μου αρέσει!

  27. Γιατί μ αρέσει και μένα…να με εκνευρίζεις!
    Γίνομαι δημιουργικός και κάνω πολλά
    παιδιά …καράβια του Νου;)

    Μου αρέσει!

  28. ένα τραγουδάκι από μένα για σένα

    Μου αρέσει!

  29. Ααχ αυτά τα παγκάκια κάθε φορά φωτιές εξαγνισμού ανάβουν….

    Μου αρέσει!

  30. Αχ … αυτά τα παγκάκια τι μας κάνουν!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

