Βραβείο φαντασίας

 

Ευχαριστώ την  Morgana ( Ευρυνόμη ) για την τιμή που μου έκανε , με το βραβείο της Φαντασίας. Ομως επειδή έχεις πραγματικά, μονάχα ότι μοιράζεσαι, το προσφέρω με την σειρά μου στους …… Φανταστικούς Φίλους  της Ατείχιστης Πόλης και της Χώρας των Λιονταριών

8 Σχόλια to “Βραβείο φαντασίας”

  1. Ατείχιστη Πόλη Says:

    Σηκώνει το χέρι ο θεός, το σήμα δίνει’
    γοργοπετά ο γλάρος.
    Και να, μπαρκάρει τ ΄όνειρο
    για την αλήθεια!

    Όρτσα και πρίμο φύσηξε της φαντασιάς τ΄αγέρι!

    Φύσα αγεράκι φύσαγε
    Μη χαμηλώνεις ίσαμε
    Να δεις γαλάζιο το καπνό
    Πάνω από τόπο πατρικό.

    Καλή μας πατρίδα και καλό καλοκαίρι Φανταστική φίλη συνταξιδιώτισσα και ευχαριστώ για τη τιμή και το βραβείο.
    Με τη σειρά μου το αφιερώνω σε όλους τους Ονειρευτές, αυτούς που ξέρουν ν΄ αλλάζουν τον κόσμο.

    Μου αρέσει!

  2. τ απονέρι του καραβιού, είναι ό,τι λέμε φαντασία
    της κίνησης μας τ αποτέλεσμα
    φάρους- νησιά παραμυθένια που γενά η πεθυμιά
    για να μας ξεγελά την απελπισιά
    στου αιχμαλώτου χρονοχώρου την καταχνιά
    πως δεν είναι μακρυά η στεριά-πατρίδα
    κι έτσι ν αντέχει το σκαρί την μάχη με το κύμα
    ώσπου τις συμπληγάδες να διαβεί χωρίς καμιά ρωγμή
    και τότε μονάχα θα την δει εκείνη την γαλάζια την κραυγή
    καλεσμα-καπνό από την Εστία

    Μου αρέσει!

  3. Λέμε Φαντασία ένα Όνειρο
    που γυρίζει τον Τροχό του Χρόνου
    και αλλάζει τον κόσμο μέσα σε μια νυχτιά,
    την μεγαλύτερη του Ενιαυτού!

    Ας Κρατήσουμε μέσα στην παλάμη
    μια Απολλώνεια αχτίδα φωτός
    και ας την περάσουμε από 12 τσεκούρια
    φωτεινής συνείδησης.
    Φυλακτό στην καρδιά μιας
    μια λαμπερή πατρίδα Λητωγέννητη
    σε ευθείς Ιθακίσιους δρόμους
    ανατρεπτικής ευθυγράμμισης!

    Ευχαριστούμε φίλοι και φίλες Ηλιογέννητοι!

    Μου αρέσει!

  4. τι να πω που μόνο αυτή την στιγμή αντιλήφθηκα αυτό που μου είπατε και οι δύο σας, και φυσικά για να τα καταφέρω έπρεπε να εστιαστώ στον ήχο του τραγουδιού….ναι το θυμήθηκα το όνειρό μας….ναι μέσα στην μεγαλύτερη νυχτιά του Ενιαυτού….ένα ζεύγος ονειρευτών….έκανε…κάνει…θα κάνει πάντα την μεγάλη ανατροπή…..

    Μου αρέσει!

  5. Ναι!
    Είναι αρκετό!
    Για την ανατροπή!
    Είναι ακαταμάχητο,
    …όπως ο έρωτας!!

    Γιατί
    … Ένα μοναχικό ζεμπέκικο γίνεται
    ένα ενωτικό ταγκό … για Δύο
    όταν
    … ένας άνδρας συναντά μια γυναίκα
    ‘Ελενα- Μαρία
    με την μάσκα του Ζορό!

    Μου αρέσει!

  6. Γίνομαι μερικές φορές αφάνταστα …. «σοκαριστικός»
    συμπτωματικός τύπος
    και έχουν παραπονεθεί μερικοί
    αλλά,
    τον περισσότερο καιρό είμαι ευφάνταστα ήσυχος
    τραγουδάω με κέφι ελαφρύ
    και περνάω σχεδόν απαρατήρητος πολύ.

    Τι θάλεγες για μια αφιέρωση με μουσική
    φλαμέγκου …. Ελληνική!



    Μου αρέσει!

    • Εγω πάντως δεν παραπονέθηκα, αλλά χάρηκα
      άλλωστε και γω φροντίζω να περνοδιαβαίνω αθέατη
      για να κάνω μετά την θεαματική επανείσοδο μου
      στη σκηνή του κόσμου όποτε το επιλέγω
      η αφιέρωση…εξαιρετική…

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

