χρώματα

πέρασες από δω χθες αργά

φευγαλαίο άρωμα της Άνοιξης

απαλό χάδι της Ιδέας

ακολουθώντας τα χνάρια σου

μάτωσα

προσδοκίες

στον ορίζοντα σκορπίσαμε

θάλασσα κι ουρανό

το χρώμα σου ντύθηκα

τους ήχους σου μιλώ

ζωγράφισε με,  αθέατη

στον καμβά σου, αυστηρότητα

ζωγράφισε με , ορατή κραυγή

ερωτικής επίκλησης

βουτώντας τα πινέλα σου

αναζήτησε τα χρώματα

στις αιμορροούσες

προσδοκίες μου

5 Σχόλια to “χρώματα”

  1. Μου αρέσει! Μου θυμιζει το πέρασμα-θυσία της Θεάς-Άνοιξης και μου φέρνει και στο νου το κόκκινο χρώμα σαν αίμα…

    Μου αρέσει!

  2. το κόκκινο χρώμα της συνείδησης, που ρέει στο χρόνο, της ζωής που δίνει ρυθμό στη μορφή…χαίρομαι που σου άρεσε αγαπημένη φίλη!

    Μου αρέσει!

  3. Πέρασα από δω χθες αργά

    φευγαλαίο άρωμα της Άνοιξης

    απαλό χάδι της Ιδέας

    ακολουθώντας τα χνάρια σου

    … και βρήκα χρώματα και μουσική

    και ορίζοντα πλατύ απέραντο γαλάζιο
    …σε πορφυρούν καμβά!

    Καλημέρα Χρωματιστό Λιοντάρι!

    Μου αρέσει!

  4. το πέρασμα σου φέρνει χαρά στη μέρα
    ξεδίπλωμα φτερών, στη σκέψη της Άνοιξης
    λιονταρίσιας καρδιάς τραγούδι
    που ξυπνά ναρκωμένες συνειδήσεις….

    Μου αρέσει!

  5. πως να αναζητήσεις στις αιμορροούσες προσδοκίες μου το χρώμα όταν δεν μπόρεσες να διακρίνεις την απόχρωση…είναι σαφώς πιό εύκολο να επικρίνεις την ζωτική δύναμη για το λάθος της συνειδητής αντίληψης…ευάλωτη η Ανθρωπότητα κι ευαίσθητη να κρίνει θεούς δαίμονες ήρωες κλπ για τα δικά της εξατομικευμένα λάθη…ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ όταν δεν κάνω χρήση των δυνατοτήτων μου να ρίχνω το φως της διακριτικής ικανότητας του νου στην σκέψη μου!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

