ζειμπέκικο

ένα βαρύ ζειμπέκικο αναπτύχθηκε η ζωή μου

ενός φιδιού οι ελιγμοί, ριγούσαν στο κορμί μου

αρχέγονα πυρά, στου κύκλου μου το κέντρο

χρυσές βροχές στων φυλακών τους μύθους

της Μέδουσας κραυγές , που ζήταγαν

την έλευση του Περσέα

ένα βαρύ ζειμπέκικο, η πλάνη μου χορεύει

τριγύρω απ το βράχο, όπου Ανδρομέδα δεμένη

είναι η ψυχή μου, του τέρατος δοσμένη,

εξισορρόπισης θυσία

ένα βαρύ ζειμπέκικο η Ατροπός χορεύει,

σπαθί στο χέρι της ,Περσέας – καθρέπτης

μέσα στα όνειρα που αναζητούν,

της Λευτεριάς τους δρόμους

του Ηφαιστου ρυθμός , το δίχτυ που υφαίνει

αόρατα δεσμά, παράνομων ερώτων

για να φανερώνει

4 Σχόλια to “ζειμπέκικο”

  1. Ένα βαρύ μακρύ ζεμπέκικο είναι
    η ζωή του πολεμιστή ανθρώπου
    με στροφές λυγίσματα και όρθια τινάγματα αξιοπρέπειας!

    Ένας χορός περήφανος, αγέρωχος, αφιερωμένος στο …πνεύμα του ανθρώπου
    και στην προσπάθεια της ψυχής του για ένωση και αρμονία!

    Μου αρέσει!

    • …ο χορός γύρω από το βωμό του Διός, ένας χορός βαθειά ερωτικός, ένας χορός μυητικός, ο χορευτής-πολεμιστής κινείται στην περιφέρεια χωρίς να χάνει το κέντρο του ή να παρεκλίνει του σκοπού του

      Μου αρέσει!

  2. της Μέδουσας κραυγές , που ζήταγαν

    την έλευση του Περσέα

    Του Έρωτα κραυγές το όνειρο να εκδηλωθεί
    από το ανεκδήλωτο βγαίνοντας
    το ανείπωτο να ειπωθεί…
    της επιλογής της η Σοφία, εντροπία!

    Μου αρέσει!

    • Μου αρέσεις Ανώνυμε,
      το Ανείπωτο της Μεδέουσας ,της βασίλισσας της Αντίληψης,
      που καλεί την εκδήλωση
      την δυαδικότητα της φύσης, για να αποκτήσει
      την Συνείδηση της Φύσης του Δημιουργικού Πνεύματος της
      έχοντας πλήρη την επίγνωση
      ότι θα πρέπει και να βιώσει τον θάνατο της Μορφής της

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

