Αρχετυπικό

θα κρυφτώ ξανά πίσω απ τα σύμβολα αλήθεια προδωμένη

θα κυλώ και πάλι φευγαλαίο όραμα του μη ποτέ ιδωμένου

θα γελώ χωμένη μες του κεραυνού τον ήχο

στου κύματος το αναδίπλωμα θα κρύψω και πάλι την αιτία μου

δεν είναι ακόμη η ώρα να νοιώσω καλοδεχούμενη

γυναίκα που επιμένει να μην έχει τη μορφή που της ορίσατε

κι ανένταχτη των ορισμών σας παραμένει

στη κραυγή της απόγνωσης σας καθώς βιάστηκα ν ανταποκριθώ

πριν τα όρια της αλήθειας σας ν αγγίξει

πριν δείτε πως δεν είμαι εγώ που μπαίνω στο καλούπι

που για μένα εσείς διαμορφώνετε κατά τα πρότυπα

της αλλαζονείας σας

πρίν σας αποκαλυφθεί το τελευταίο μυστικό

εκείνης που κλείσατε θεά στην αγκαλιά σας

και μάνα σας την αποκαλείτε

και που δεν είμαι εγώ είναι η λάθος εκδοχή

που έχετε εσείς για μένα

την αυτοανάκλασή σας είναι που προσκυνάτε

Ένα Σχόλιο to “Αρχετυπικό”

  1. ναι καλή μου Ίσιδα όμως ο καιρός έχει αναγκαστικά προθεσμία για να μας πιέζει για την οριστική και αμετάκλητη επιλογή μας

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

