Προσμονή

Μετρούσα τ αβέβαια βήματά μου

και γυρνώντας θωρούσα τα χνάρια τους

στην άμμο ως τάσβυνε το κύμα

κι ύστερα η άλλαλη κραυγή μου

έβγαινε προς τα πάνω

μια γραμή όλο πόνο

που σκιζε στα δυό τον άνεμο

κι έγειρα πάνω στο κύμα

κι απόκαμα να προσμένω

αυτό που δεν είναι νάρθει

κι έγινα αφρός  κι έγινα αέρας

κι έγινα τραγούδι κι έγινα νύχτα

και δε μετρούσα πιά βήματα

και δε πρόσμενα πια τίποτα και κανένα

μες τ όνειρο όνειρο που εχάθη

μες τη νύχτα νύχτα και σκοτεινιά

μες τον άνεμο αγέρας και πνοή

μες το άπειρο αιωνιότητα

μες το κενό ανυπαρξία

2 Σχόλια to “Προσμονή”

  1. Η ποίησή σας, αν και δεν είμαι ειδικός αλλά απλός αναγνώστης, δίνει την αίσθηση αυθεντικότητας σε συνδυασμό με ανεπιτείδευτη γνώση λεπτοφυών καταστάσεων – εννοιών. Τολμώ να πω ότι είναι μεταφυσική ποίηση, κανονικά πατήματα λιονταριού. Διαβάζω σχεδόν ένα ποιήμα σας κάθε ημέρα και θα ομολογήσω ότι στη διαδικασία που κάνω πριν τον ύπνο, είχα πρόσφατα μια υπέροχη εικόνα, όπου από μια κεντρική δεξαμενή έρρεε ακατάπαυστα κάποιο υγρό που γέμιζε εννέα άλλες δεξαμενές. Γνωρίζοντας πως ονομάζονταν οι δεξαμενές αυτές, ένα βασικό που δεν μπορούσε να συλλάβει ο νους μου ήταν η «ποιότητα» του υγρού εκείνου. Διότι ήταν λες και άλλαζε μορφές καθώς έρρεε, από τις πιο μη συγκεκριμένες στα πιο πάνω μέρη, ως τις πιο μορφικές στα κατώτερα. Η απείρως ωραιότερη, όμως, αν μπορεί να οριστεί με τέτοιες εκφράσεις η ροή εκείνη, ήταν η αρχική, εκείνη που γέμιζε τη δεύτερη και τρίτη δεξαμενή. Έμοιαζε έντονα με τη ροή μελιού μέσα από ένα δοχείο αλλά ήταν λες και έρεε με απείρως περισσότερη χάρη και ουσία από όση το ταπεινό προϊόν του μεταβολισμού της μέλισσας. Συγχωρήστε με που δεν μπορώ να το κάνω πιο σαφές.
    Παρακαλώ, συνεχίστε να γράφετε.

    Μου αρέσει!

  2. θα συνεχίσω να γράφω γιατί η ποίηση είναι η μόνη διέξοδος του πνεύματος τα λόγια σου και η εμπειρία σου μου έφεραν δάκρυα συγκίνησης
    σε ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου, τις ιέρειες της Μητέρας Θεάς τις έλεγαν Μέλισσες

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

